Lediga jobb Jobbakuten Väst AB i Borås

Se alla lediga jobb från Jobbakuten Väst AB i Borås. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Borås som finns inom det yrket.

Trollhättan: Ingenjör inom mekanik och teknik

Vi söker dig som är ingenjör och som vill jobba i ett team med andra teknikintresserade kollegor. Hos oss får du möjlighet till en varierande och utvecklande roll i ett framgångsrikt bolag! Vi söker efter dig som har minst några års erfarenhet som ingenjör. Vi ser att du har mycket goda kunskaper i maskin, mekanik och konstruktion. Vidare talar och skriver du obehindrat på både svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av verktygstillv... Visa mer
Vi söker dig som är ingenjör och som vill jobba i ett team med andra teknikintresserade kollegor. Hos oss får du möjlighet till en varierande och utvecklande roll i ett framgångsrikt bolag!

Vi söker efter dig som har minst några års erfarenhet som ingenjör. Vi ser att du har mycket goda kunskaper i maskin, mekanik och konstruktion. Vidare talar och skriver du obehindrat på både svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av verktygstillverkning och underhåll.

Du är en ansvarstagande person som är duktig på att kommunicera med din omgivning och har en mycket god samarbetsförmåga. Vi ser det som en självklarhet att du har ett stort intresse för teknik och är en problemlösare.

Hos oss får du möjligheten att utveckla din kunskap inom konstruktion och vara delaktig i nya kund unika projekt världen över. Visa mindre

Stockholm: Senior Systemutvecklare

Vi söker dig som har minst 4 års arbetserfarenhet från digitalbyrå eller från någon inhouse utvecklingsavdelning. Samt relevant högskole- eller universitetsexamen som systemutvecklare eller likvärdig utbildning eller motsvarande praktisk erfarenhet. Som systemutvecklare hos oss är det viktigt att du har en helhetsförståelse för uppdraget och tjänsterna så att du kan föra en dialog med våra angränsande team och kollegor. Du uppfattar kundens behov och kan ... Visa mer
Vi söker dig som har minst 4 års arbetserfarenhet från digitalbyrå eller från någon inhouse utvecklingsavdelning. Samt relevant högskole- eller universitetsexamen som systemutvecklare eller likvärdig utbildning eller motsvarande praktisk erfarenhet.

Som systemutvecklare hos oss är det viktigt att du har en helhetsförståelse för uppdraget och tjänsterna så att du kan föra en dialog med våra angränsande team och kollegor. Du uppfattar kundens behov och kan tillsammans med ditt team översätta dem till tekniska krav.

För att lyckas väl i tjänsten som systemutvecklare behöver du vara en person som är strukturerad i ditt arbete. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt samt arbetar mot uppsatta mål, sätter i gång aktiviteter och uppnår resultat. Som en del av teamet är du en drivande person som tar initiativ, driver frågor framåt och bidrar i utvecklingen av våra lösningar.

En viktig del i din personlighet är att du är skicklig på att samarbeta där du lyssnar, kommunicerar och löser problem som kan uppstå. Du är skicklig på att kommunicera och anpassa ditt budskap till mottagaren, både i tal och skrift.

Grundkrav att du:

Talar och skriver flytande svenska och engelska.   
Har en högskoleutbildning inom programmering eller har erfarenhet som motsvarar detta.
Minst 4 års arbetserfarenhet från digitalbyrå eller från någon inhouse utvecklingsavdelning. Visa mindre

Stockholm: Senior Systemutvecklare

Vi söker dig som har minst 4 års arbetserfarenhet från digitalbyrå eller från någon inhouse utvecklingsavdelning. Samt relevant högskole- eller universitetsexamen som systemutvecklare eller likvärdig utbildning eller motsvarande praktisk erfarenhet. Som systemutvecklare hos oss är det viktigt att du har en helhetsförståelse för uppdraget och tjänsterna så att du kan föra en dialog med våra angränsande team och kollegor. Du uppfattar kundens behov och kan ... Visa mer
Vi söker dig som har minst 4 års arbetserfarenhet från digitalbyrå eller från någon inhouse utvecklingsavdelning. Samt relevant högskole- eller universitetsexamen som systemutvecklare eller likvärdig utbildning eller motsvarande praktisk erfarenhet.

Som systemutvecklare hos oss är det viktigt att du har en helhetsförståelse för uppdraget och tjänsterna så att du kan föra en dialog med våra angränsande team och kollegor. Du uppfattar kundens behov och kan tillsammans med ditt team översätta dem till tekniska krav.

För att lyckas väl i tjänsten som systemutvecklare behöver du vara en person som är strukturerad i ditt arbete. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt samt arbetar mot uppsatta mål, sätter i gång aktiviteter och uppnår resultat. Som en del av teamet är du en drivande person som tar initiativ, driver frågor framåt och bidrar i utvecklingen av våra lösningar.

En viktig del i din personlighet är att du är skicklig på att samarbeta där du lyssnar, kommunicerar och löser problem som kan uppstå. Du är skicklig på att kommunicera och anpassa ditt budskap till mottagaren, både i tal och skrift.

Grundkrav att du:

Talar och skriver flytande svenska och engelska.   
Har en högskoleutbildning inom programmering eller har erfarenhet som motsvarar detta.
Minst 4 års arbetserfarenhet från digitalbyrå eller från någon inhouse utvecklingsavdelning. Visa mindre

Trollhättan: Ingenjör inom mekanik och teknik

Vi söker dig som är ingenjör och som vill jobba i ett team med andra teknikintresserade kollegor. Hos oss får du möjlighet till en varierande och utvecklande roll i ett framgångsrikt bolag! Vi söker efter dig som har minst några års erfarenhet som ingenjör. Vi ser att du har mycket goda kunskaper i maskin, mekanik och konstruktion. Vidare talar och skriver du obehindrat på både svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av verktygstillv... Visa mer
Vi söker dig som är ingenjör och som vill jobba i ett team med andra teknikintresserade kollegor. Hos oss får du möjlighet till en varierande och utvecklande roll i ett framgångsrikt bolag!

Vi söker efter dig som har minst några års erfarenhet som ingenjör. Vi ser att du har mycket goda kunskaper i maskin, mekanik och konstruktion. Vidare talar och skriver du obehindrat på både svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av verktygstillverkning och underhåll.

Du är en ansvarstagande person som är duktig på att kommunicera med din omgivning och har en mycket god samarbetsförmåga. Vi ser det som en självklarhet att du har ett stort intresse för teknik och är en problemlösare.

Hos oss får du möjligheten att utveckla din kunskap inom konstruktion och vara delaktig i nya kund unika projekt världen över. Visa mindre

Borås: Senior utesäljare inom industri till Cargo Oil AB

Vi söker efter en engagerad utesäljare med distrikt Göteborg och norrut till Cargo Oil i Partille! Vem är du? Vi söker dig som är van och trivs med att arbeta relationsskapande och affärsinriktat med försäljning, där du både bearbetar nya potentiella kunder och utvecklar befintliga kunder. Vi vill att detta ska bli ditt sista jobb, vi har långa anställningstider snittet på sälj idag är 11 år i anställningstid. Du gillar utmaningar och tycker om att arbe... Visa mer
Vi söker efter en engagerad utesäljare med distrikt Göteborg och norrut till Cargo Oil i Partille!

Vem är du?

Vi söker dig som är van och trivs med att arbeta relationsskapande och affärsinriktat med försäljning, där du både bearbetar nya potentiella kunder och utvecklar befintliga kunder. Vi vill att detta ska bli ditt sista jobb, vi har långa anställningstider snittet på sälj idag är 11 år i anställningstid.

Du gillar utmaningar och tycker om att arbeta med nykundsbearbetning och bygga långsiktiga kundrelationer. För att lyckas i rollen behöver du ha en mycket god social kompetens och trivas med att arbeta självständigt. Du kommer få sköta hela processen från första kontakt till löpande försäljning. Allt från första samtalet till avtalssignering eller liknande.

Om tjänsten

Uppsökande försäljning av smörjmedel till tillverkande industri inom ditt geografiska område. Som utesäljare hos oss kommer du att spela en nyckelroll i att driva försäljningen och utveckla kundrelationer. Vi erbjuder en spännande möjlighet för dig som säljare att ta hand om hela säljprocessen, från prospektering till affär. Under en arbetsdag besöker du allt från den lokala cykelhandlaren till ett pappersbruk eller en detaljist som säljer specialtillverkade tangentbord till gamers. Du förväntas arbeta affärsmässigt, självständigt och målinriktat utifrån uppsatta mål. Du kommer främst arbeta gentemot nya kunder genom att hitta nya affärsmöjligheter, men du kommer även utveckla befintliga kunder. Kunderna är idag mekaniska verkstäder, livsmedel, MedTech, Automotive och övrig generell verkstadsindustri.

Vår roll när vi är ute är en av två hos kund:

De har ett smörjmedelsproblem som vi avhjälper (det roligaste)
Vi byter ut en befintlig leverantör
Vi räknar med att man behöver göra 6-8 kundbesök om dagen för att nå målen. Man är ute ca 4,5 dagar per vecka ibland mer. Distrikten är utformade så att man ska slippa övernattningar – men det förekommer ca 4-5 /år

Vad kan Cargo Oil erbjuda dig?

En omväxlande roll i ett tillverkandebolag som växer 10% per år. Du kommer ingå i ett positivt och stöttande team med engagerade kollegor. Du kommer få arbeta med frihet under ansvar utifrån uppsatta mål, med möjlighet att både påverka och utveckla ditt arbetssätt inom ditt kompetensområde men också företaget i sin helhet. Cargo Oil erbjuder dig ett flexibelt arbete med marknadsmässiga förmåner. Vi erbjuder förmånsbil och andra relevanta arbetsverktyg. För rätt person finns goda möjligheter för att både utvecklas och utveckla verksamheten.

Dina kvalifikationer

Flera års erfarenhet av B2B försäljning, gärna inom metall eller industriförsäljning.
Självgående med en stark drivkraft att nå uppsatta mål.
Aktivt söka nya affärsmöjligheter och potentiella kunder.
Flexibilitet och förmåga att resa då det blir ca 4-5 resdagar per vecka.
Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift i både svenska och engelska
B-körkort är ett krav.
Meriterande med tidigare erfarenheter av att arbeta på ett mindre företag.
 

I din roll som utesäljare på Cargo Oil är din förmåga att arbeta självständigt, kvalitativt och affärsmässigt av största vikt, vilket du bör kunna styrka med goda och relevanta referenser. Visa mindre

Borås: .Net-utvecklare/Konsult

Vi rekryterar en .Net-utvecklare/konsult till BrightCom BrightCom är en Microsoft Dynamics NAV/Business Central partner som framför allt arbetar med affärssystem som en SaaS tjänst och här ligger vi i framkant. Vi som arbetar på BrightCom har alla över tio års erfarenhet av Microsoft Dynamics NAV/BC som konsulter, utvecklare, affärsägare och projektledare. Vi vet hur viktigt ett kompetent affärssystem är för ens dagliga prestationer. Eftersom våra konsult... Visa mer
Vi rekryterar en .Net-utvecklare/konsult till BrightCom

BrightCom är en Microsoft Dynamics NAV/Business Central partner som framför allt arbetar med affärssystem som en SaaS tjänst och här ligger vi i framkant. Vi som arbetar på BrightCom har alla över tio års erfarenhet av Microsoft Dynamics NAV/BC som konsulter, utvecklare, affärsägare och projektledare. Vi vet hur viktigt ett kompetent affärssystem är för ens dagliga prestationer. Eftersom våra konsulter och utvecklare täcker stora delar av landet, kan vi hjälpa företag över hela Sverige. Vi vill vara det självklara valet när våra kunder vill driva sin verksamhet framåt.

Om dig

Du är en lösningsfokuserad person som har en förmåga att kunna planera och prioritera din tid effektivt. Vi ser att du är en lagspelare och du förstår hur processerna fungerar i ett affärssystem. Vidare behärskar du engelska i både tal och skrift.

Vi söker dig som har erfarenhet av :

.Net
Hantera ändringar i Azure DevOps och Git för att automatisera installationer
Databashantering
AL

Powershell
C#
C/AL
NAV/Business Central (meriterande)
Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, [email protected] Visa mindre

Borås: Verkstadsarbetare

Vi söker en Verkstadsarbetare. Vårt fritidscenter i Borås expanderar och vi söker en verkstadsarbetare. Vi säljer och reparerar husbilar samt husvagnar. Om dig:  Skötsam, noggrann och gärna kunnig inom biler ( inget måste men ett plus i kanten). Arbetet kommer till 90% att bestå av montering, reparationer och felsökningar av husbilar och husvagnar. Då vi är ett tight team söker vi en flexibel och stresstålig person. Du kommer att få ha kontakt med vår... Visa mer
Vi söker en Verkstadsarbetare. Vårt fritidscenter i Borås expanderar och vi söker en verkstadsarbetare.
Vi säljer och reparerar husbilar samt husvagnar.


Om dig: 
Skötsam, noggrann och gärna kunnig inom biler ( inget måste men ett plus i kanten).
Arbetet kommer till 90% att bestå av montering, reparationer och felsökningar av husbilar och husvagnar.



Då vi är ett tight team söker vi en flexibel och stresstålig person.
Du kommer att få ha kontakt med våra utländska leverantörer och sköta om en viss del av beställningar.
Vi är mer intresserade av den personliga biten än att du har just kunskaper inom vår bransh då vi står för utbildningen själva.



Vi bryr oss om varandra och har nära till skratt.
Vi är vana att hoppa in och hjälpa varandra där det behövs oavsett arbetsuppgift.
Körkort B är ett måste då det innebär en hel del körning.

 

Ansökan:

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan".

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Bethina Frostad på Recruitmore, [email protected]. Visa mindre

Borås: Ekonomi assistent

Ansök    Apr 3    Jobbakuten Väst AB    Ekonomiassistent
Vi söker en Ekonomi assistent. Vårt fritidscenter i Stockholm expanderar och vi söker en Ekonomi assistent som skall bidra vår CEO med löpande bokföring. Vi säljer och reparerar husbilar samt husvagnar. Arbetsuppgifter: Bistå vår CEO med löpande bokföring, löner, etc. Vi arbetar för närvarande i Visma men kommer troligtvis att byta till Fort Knox. Då vi är ett tight team söker vi en flexibel och stresstålig person. Du kommer att få ha kontakt med vå... Visa mer
Vi söker en Ekonomi assistent. Vårt fritidscenter i Stockholm expanderar och vi söker en Ekonomi assistent som skall bidra vår CEO med löpande bokföring.
Vi säljer och reparerar husbilar samt husvagnar.


Arbetsuppgifter:

Bistå vår CEO med löpande bokföring, löner, etc.
Vi arbetar för närvarande i Visma men kommer troligtvis att byta till Fort Knox.



Då vi är ett tight team söker vi en flexibel och stresstålig person.
Du kommer att få ha kontakt med våra utländska leverantörer och sköta om en viss del av beställningar.
Vi är mer intresserade av den personliga biten än att du har just kunskaper inom vår bransh då vi står för utbildningen själva.



Vi bryr oss om varandra och har nära till skratt.
Vi är vana att hoppa in och hjälpa varandra där det behövs oavsett arbetsuppgift.
Körkort B är ett måste då det innebär en hel del körning.

 

Ansökan:

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan".

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Bethina Frostad på Recruitmore, [email protected]. Visa mindre

Borås: Verkstadsarbetare

Vi söker en Verkstadsarbetare. Vårt fritidscenter i Borås expanderar och vi söker en verkstadsarbetare. Vi säljer och reparerar husbilar samt husvagnar. Om dig:  Skötsam, noggrann och gärna kunnig inom biler ( inget måste men ett plus i kanten). Arbetet kommer till 90% att bestå av montering, reparationer och felsökningar av husbilar och husvagnar. Då vi är ett tight team söker vi en flexibel och stresstålig person. Du kommer att få ha kontakt med vår... Visa mer
Vi söker en Verkstadsarbetare. Vårt fritidscenter i Borås expanderar och vi söker en verkstadsarbetare.
Vi säljer och reparerar husbilar samt husvagnar.


Om dig: 
Skötsam, noggrann och gärna kunnig inom biler ( inget måste men ett plus i kanten).
Arbetet kommer till 90% att bestå av montering, reparationer och felsökningar av husbilar och husvagnar.



Då vi är ett tight team söker vi en flexibel och stresstålig person.
Du kommer att få ha kontakt med våra utländska leverantörer och sköta om en viss del av beställningar.
Vi är mer intresserade av den personliga biten än att du har just kunskaper inom vår bransh då vi står för utbildningen själva.



Vi bryr oss om varandra och har nära till skratt.
Vi är vana att hoppa in och hjälpa varandra där det behövs oavsett arbetsuppgift.
Körkort B är ett måste då det innebär en hel del körning.

 

Ansökan:

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan".

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Bethina Frostad på Recruitmore, [email protected]. Visa mindre

Borås: Ekonomi assistent

Ansök    Feb 22    Jobbakuten Väst AB    Ekonomiassistent
Vi söker en Ekonomi assistent. Vårt fritidscenter i Stockholm expanderar och vi söker en Ekonomi assistent som skall bidra vår CEO med löpande bokföring. Vi säljer och reparerar husbilar samt husvagnar. Arbetsuppgifter: Bistå vår CEO med löpande bokföring, löner, etc. Vi arbetar för närvarande i Visma men kommer troligtvis att byta till Fort Knox. Då vi är ett tight team söker vi en flexibel och stresstålig person. Du kommer att få ha kontakt med vå... Visa mer
Vi söker en Ekonomi assistent. Vårt fritidscenter i Stockholm expanderar och vi söker en Ekonomi assistent som skall bidra vår CEO med löpande bokföring.
Vi säljer och reparerar husbilar samt husvagnar.


Arbetsuppgifter:

Bistå vår CEO med löpande bokföring, löner, etc.
Vi arbetar för närvarande i Visma men kommer troligtvis att byta till Fort Knox.



Då vi är ett tight team söker vi en flexibel och stresstålig person.
Du kommer att få ha kontakt med våra utländska leverantörer och sköta om en viss del av beställningar.
Vi är mer intresserade av den personliga biten än att du har just kunskaper inom vår bransh då vi står för utbildningen själva.



Vi bryr oss om varandra och har nära till skratt.
Vi är vana att hoppa in och hjälpa varandra där det behövs oavsett arbetsuppgift.
Körkort B är ett måste då det innebär en hel del körning.

 

Ansökan:

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan".

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Bethina Frostad på Recruitmore, [email protected]. Visa mindre

Borås: Senior Risk Management Consultant

Senior Risk Management Consultant (ATEX compliance) - Sweden Gexcon is a world-leading company in the field of safety and risk management and advanced dispersion, explosion, and fire modelling. Headquartered in Bergen, Norway, Gexcon has offices in Perth (Australia), Shanghai (China), Paris (France), Pune and Mumbai (India), Jakarta (Indonesia), Utrecht (Netherlands), Trondheim (Norway), Borås (Sweden), Manchester (UK) and Houston, Bethesda, and Bosto... Visa mer
Senior Risk Management Consultant (ATEX compliance) - Sweden




Gexcon is a world-leading company in the field of safety and risk management and advanced dispersion, explosion, and fire modelling.

Headquartered in Bergen, Norway, Gexcon has offices in Perth (Australia), Shanghai (China), Paris (France), Pune and Mumbai (India), Jakarta (Indonesia), Utrecht (Netherlands), Trondheim (Norway), Borås (Sweden), Manchester (UK) and Houston, Bethesda, and Boston (USA).

Gexcon provides risk and safety studies using the industry-leading 3D consequence modelling software, FLACS-CFD, as well as other 2D tools, such as EFFECTS, RISKCURVES, Shell FRED and Shell Shepherd. We also offer accident investigation, fire and explosion testing, R&D and experimental testing, and software sales and support.

Recently Longship Fund II (“Longship”) has as of February 19th, 2021 acquired 100% of the shares in Gexcon AS from NORCE Norwegian Research Centre AS (“NORCE”).
With this acquisition, Gexcon aims to create a scalable platform for sustainable growth and a planned accelerated growth journey.

As we are continuously growing, we are looking for a senior risk management consultant who will be focusing on ATEX compliance to support our consulting team in the Nordic regions, based out of our office in Borås, Sweden.

 

Full-time/ part-time: Full-time?
Employment term: Permanent?
Office: Lilla Brogatan 31, 503 35 Borås, Sweden
Submission deadline: 1 February 2023
Desired starting date: 1 June 2023 (or earlier)

 

Duties and Responsibilities
As a Senior Risk Management Consultant, you will report directly to the General Manager of Gexcon in our office in Sweden.
You will be part of a regional office and be supported by a very experienced coordinated European consultancy team that will continuously support you to develop your skills.

 

You will have the following main tasks:

? Contributing to and managing projects within relevant areas
? Conducting risk assessments and identifying the required preventive and protective measures
? Conducting hazardous area classification studies for gas, vapour and dust
? Providing guidance and issuing pragmatic recommendations to eliminate and mitigate the risk of explosions and fires
? Modelling the frequency and development of accidents
? Modelling the consequence of accidents (using Gexcon’s available tools)
? HAZID/ HAZOP workshops
? Answering technical safety issues
? Help develop and maintain Gexcon’s commercial relationships with clients
? Help develop and maintain Gexcon’s software package, through creative use in projects
? Responsible for generating leads, opportunities, and projects for the consulting department

 

Qualifications

? Masters (or Bachelors with significant experience), preferably in Process Safety and Loss Prevention, Risk Management, Fire & Explosion Protection Engineering, mathematics, Chemical Engineering or other natural sciences
? Preferably 5-10 years of experience in technical consultancy with knowledge of a broad range of safety and risk subject areas, including ATEX compliance
? Preferably 3 years of experience, displaying enthusiasm for areas of expertise and providing motivation, guidance, and support to colleagues and the wider technical community
? Seveso experience is a plus but not necessary
? Preferably experience with commercial project management

 

Personal Qualities

? Excellent verbal and written communication skills
? Fluent in English and in?Swedish (writing and speaking)?
? Must be detail-oriented, highly organized, and a self-starter
? Ability to work under critical time deadlines and prioritize while exercising discretion, diplomacy, and good judgment
? Ability to take ownership of projects and multi-task
? Excellent interpersonal skills, including the ability to maintain effective working relationships
? Ability to interact with consultants and staff at all levels as well as with clients and business contacts
? Ability to work as part of a multidisciplined team and willing to be cross-trained

 

Our Offer

? Opportunity to receive training for Gexcon’s software and other safety courses
? Competitive conditions for all employees, including attractive salary, pension scheme and welfare programs
? Active encouragement and support to those who wish to continue with further education and personal development
? A positive working environment to help provide a healthy work – life balance

 

 

Ansökan

 

Klicka på länken "skicka ansökan" för att söka tjänsten. 

 

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Bethina Frostad på Recruitmore,  [email protected] . Visa mindre

Borås: Senior Risk Management Consultant

Senior Risk Management Consultant (ATEX compliance) - Sweden Gexcon is a world-leading company in the field of safety and risk management and advanced dispersion, explosion, and fire modelling. Headquartered in Bergen, Norway, Gexcon has offices in Perth (Australia), Shanghai (China), Paris (France), Pune and Mumbai (India), Jakarta (Indonesia), Utrecht (Netherlands), Trondheim (Norway), Borås (Sweden), Manchester (UK) and Houston, Bethesda, and Bosto... Visa mer
Senior Risk Management Consultant (ATEX compliance) - Sweden




Gexcon is a world-leading company in the field of safety and risk management and advanced dispersion, explosion, and fire modelling.

Headquartered in Bergen, Norway, Gexcon has offices in Perth (Australia), Shanghai (China), Paris (France), Pune and Mumbai (India), Jakarta (Indonesia), Utrecht (Netherlands), Trondheim (Norway), Borås (Sweden), Manchester (UK) and Houston, Bethesda, and Boston (USA).

Gexcon provides risk and safety studies using the industry-leading 3D consequence modelling software, FLACS-CFD, as well as other 2D tools, such as EFFECTS, RISKCURVES, Shell FRED and Shell Shepherd. We also offer accident investigation, fire and explosion testing, R&D and experimental testing, and software sales and support.

Recently Longship Fund II (“Longship”) has as of February 19th, 2021 acquired 100% of the shares in Gexcon AS from NORCE Norwegian Research Centre AS (“NORCE”).
With this acquisition, Gexcon aims to create a scalable platform for sustainable growth and a planned accelerated growth journey.

As we are continuously growing, we are looking for a senior risk management consultant who will be focusing on ATEX compliance to support our consulting team in the Nordic regions, based out of our office in Borås, Sweden.

 

Full-time/ part-time: Full-time?
Employment term: Permanent?
Office: Lilla Brogatan 31, 503 35 Borås, Sweden
Submission deadline: 1 February 2023
Desired starting date: 1 June 2023 (or earlier)

 

Duties and Responsibilities
As a Senior Risk Management Consultant, you will report directly to the General Manager of Gexcon in our office in Sweden.
You will be part of a regional office and be supported by a very experienced coordinated European consultancy team that will continuously support you to develop your skills.

 

You will have the following main tasks:

? Contributing to and managing projects within relevant areas
? Conducting risk assessments and identifying the required preventive and protective measures
? Conducting hazardous area classification studies for gas, vapour and dust
? Providing guidance and issuing pragmatic recommendations to eliminate and mitigate the risk of explosions and fires
? Modelling the frequency and development of accidents
? Modelling the consequence of accidents (using Gexcon’s available tools)
? HAZID/ HAZOP workshops
? Answering technical safety issues
? Help develop and maintain Gexcon’s commercial relationships with clients
? Help develop and maintain Gexcon’s software package, through creative use in projects
? Responsible for generating leads, opportunities, and projects for the consulting department

 

Qualifications

? Masters (or Bachelors with significant experience), preferably in Process Safety and Loss Prevention, Risk Management, Fire & Explosion Protection Engineering, mathematics, Chemical Engineering or other natural sciences
? Preferably 5-10 years of experience in technical consultancy with knowledge of a broad range of safety and risk subject areas, including ATEX compliance
? Preferably 3 years of experience, displaying enthusiasm for areas of expertise and providing motivation, guidance, and support to colleagues and the wider technical community
? Seveso experience is a plus but not necessary
? Preferably experience with commercial project management

 

Personal Qualities

? Excellent verbal and written communication skills
? Fluent in English and in?Swedish (writing and speaking)?
? Must be detail-oriented, highly organized, and a self-starter
? Ability to work under critical time deadlines and prioritize while exercising discretion, diplomacy, and good judgment
? Ability to take ownership of projects and multi-task
? Excellent interpersonal skills, including the ability to maintain effective working relationships
? Ability to interact with consultants and staff at all levels as well as with clients and business contacts
? Ability to work as part of a multidisciplined team and willing to be cross-trained

 

Our Offer

? Opportunity to receive training for Gexcon’s software and other safety courses
? Competitive conditions for all employees, including attractive salary, pension scheme and welfare programs
? Active encouragement and support to those who wish to continue with further education and personal development
? A positive working environment to help provide a healthy work – life balance

 

 

Ansökan

 

Klicka på länken "skicka ansökan" för att söka tjänsten. 

 

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Bethina Frostad på Recruitmore,  [email protected] . Visa mindre

Kinna: International Account Manager

International Account Manager attracted to business development and solution selling PURPOSE OF THE JOB The key purpose of the IAM is to: With primary focus on solar protection fabrics, sell Almedahls into collections for customers in assigned geographies and projects. Canvas the market and assemblers in order to constantly build and maintain an overview of customers coming into the collection development phase and a growing pipeline of collection develop... Visa mer
International Account Manager attracted to business development and solution selling PURPOSE OF THE JOB The key purpose of the IAM is to:

With primary focus on solar protection fabrics, sell Almedahls into collections for customers in assigned geographies and projects.
Canvas the market and assemblers in order to constantly build and maintain an overview of customers coming into the collection development phase and a growing pipeline of collection development projects.
Sell to and care for customers in a manner equally driven by tangible and intangible product (total cost of ownership) whilst protecting and enhancing total customer profitability and cash flow.
Contribute to Almedahls’ position as a powerful player in the solar protection and interior decoration industry by selling the full value package offered by Almedahls Solutions.
KEY RESULT AREAS

Continuously canvas and map customer preferences, and customer collection development timing:

In an industry with infrequent buying decisions, knowledge of customer timing is critical to build a sales pipeline. The successful candidate understands this and works at all times to map customer preferences and timing with full transparency.
Build new business by managing all phases of the new-biz sales cycle:

Analysing and understanding the market including but not limited to competition and market structure.
Selection of customer focus and specific prospects, i.e., understand which customers are most likely to buy and why.
Create interest by opening doors and canvassing among chosen prospects.
Pitch Almedahls as a supplier by communicating UPS’s.
Create specific customer offer by: Selecting appropriate product/service package
Set commercial terms including pricing.
Analyse implication of offer for customer and Almedahls.

Drive agreement to closure by understanding and managing the contract process with in-house resources.
Create and deliver a powerful onboarding programme for the customer.
Maintain and develop the customer through continuous planning and execution.
Ensure that robust development plans are in place for all larger customers, and that the forecastability of sales is high.

Develop key account development plans in format given by Almedahls covering 12-month and 36-month targets for: Business development initiatives
Sales development
Product mix
Profitability

Ensure that initiatives are implemented and followed-up according to the plan, and that planned targets are met.
Increase the transparency of developments in markets, competitors and emerging needs substantially.

Contribute to systematic gathering and proliferation of market intelligence.
Develop templates for a fact-based understanding of market structures and customers.
Contribute to develop innovative and creative sales strategies which are closely aligned with existing, emerging or future market trends.
KNOWLEDGE/EXPERIENCE

A minimum of 5 years of experience from a similar position in an international environment, i.e., likely a B2B commercial organisation which have developed best-in-class approaches within sales and customer management.
Relevant degree at Bachelor or Master level
Experience from the interior decoration- or textile industry is not a pre-requisite. A strong commercial skill-set and successful business development experience is valued above specific industry experience.
Fluent written and oral English skills is a must. Proficiency in either French or German at negotiation level is a plus.
Proven negotiation and facilitation skills
Ability to communicate both aesthetics, and function embedded in products.
Full and updated grasp of IT-systems and –tools (including Excel, PowerPoint, Word and e.g., CRM systems at user-level)
COMPETENCIES

A clear preference for and skill set within sales hunting.
A winning can-do attitude is required as well as a history of proven sales success.
A strong passion for interacting with customers, sales as a profession, and a deep hunger for success is expected.
Bias for action; Decisive and takes initiative without being asked.
Highly driven by specific targets and results
High work capacity, and a very persistent character
Demonstrates strong influencing ability. Gains the respect and confidence of others. Builds constructive and effective relationships.
Able and willing to travel.
 

Almedahls has opened a fresh chapter in a story which began in 1846. The company is embarking on a journey with a product programme where technique, function and intangible value take centre stage. This is combined with a sales approach with more transparency, method and action.

Almedahls is active in three business areas: solar shading products, interior textile decoration of public spaces, and home interior decoration products and accessories. More than 90% of sales are generated by customers outside Sweden from all corners of the world.

Originally founded in 1846 in Sweden, the brand is highly acknowledged in the textile industry and early became associated with unique design and constant innovation. In recent years, the brand has also become known for an environmental awareness which is second to none, in an industry often linked with use of chemicals and unsustainable consumption of water.

Almedahls offers a comprehensive range of solar shading products, besides a large portfolio of curtains, rugs, and home interior decoration articles. All marketed under the Almedahls brand name which is to be seen as always in motion, filled with function and Nordic.

The International Account Manager will be in a key position to contribute to, and learn from this journey, and is expected to actively play a role in the continued transformation of the company.

Questions?

Please contact Andreas Jansson at Recruitmore, [email protected] Visa mindre

Borås: Senior Risk Management Consultant

Senior Risk Management Consultant (ATEX compliance) - Sweden Gexcon is a world-leading company in the field of safety and risk management and advanced dispersion, explosion, and fire modelling. Headquartered in Bergen, Norway, Gexcon has offices in Perth (Australia), Shanghai (China), Paris (France), Pune and Mumbai (India), Jakarta (Indonesia), Utrecht (Netherlands), Trondheim (Norway), Borås (Sweden), Manchester (UK) and Houston, Bethesda, and Bosto... Visa mer
Senior Risk Management Consultant (ATEX compliance) - Sweden




Gexcon is a world-leading company in the field of safety and risk management and advanced dispersion, explosion, and fire modelling.

Headquartered in Bergen, Norway, Gexcon has offices in Perth (Australia), Shanghai (China), Paris (France), Pune and Mumbai (India), Jakarta (Indonesia), Utrecht (Netherlands), Trondheim (Norway), Borås (Sweden), Manchester (UK) and Houston, Bethesda, and Boston (USA).

Gexcon provides risk and safety studies using the industry-leading 3D consequence modelling software, FLACS-CFD, as well as other 2D tools, such as EFFECTS, RISKCURVES, Shell FRED and Shell Shepherd. We also offer accident investigation, fire and explosion testing, R&D and experimental testing, and software sales and support.

Recently Longship Fund II (“Longship”) has as of February 19th, 2021 acquired 100% of the shares in Gexcon AS from NORCE Norwegian Research Centre AS (“NORCE”).
With this acquisition, Gexcon aims to create a scalable platform for sustainable growth and a planned accelerated growth journey.

As we are continuously growing, we are looking for a senior risk management consultant who will be focusing on ATEX compliance to support our consulting team in the Nordic regions, based out of our office in Borås, Sweden.



Full-time/ part-time: Full-time?
Employment term: Permanent?
Office: Lilla Brogatan 31, 503 35 Borås, Sweden
Submission deadline: 1 February 2023
Desired starting date: 1 June 2023 (or earlier)



Duties and Responsibilities
As a Senior Risk Management Consultant, you will report directly to the General Manager of Gexcon in our office in Sweden.
You will be part of a regional office and be supported by a very experienced coordinated European consultancy team that will continuously support you to develop your skills.



You will have the following main tasks:

? Contributing to and managing projects within relevant areas
? Conducting risk assessments and identifying the required preventive and protective measures
? Conducting hazardous area classification studies for gas, vapour and dust
? Providing guidance and issuing pragmatic recommendations to eliminate and mitigate the risk of explosions and fires
? Modelling the frequency and development of accidents
? Modelling the consequence of accidents (using Gexcon’s available tools)
? HAZID/ HAZOP workshops
? Answering technical safety issues
? Help develop and maintain Gexcon’s commercial relationships with clients
? Help develop and maintain Gexcon’s software package, through creative use in projects
? Responsible for generating leads, opportunities, and projects for the consulting department



Qualifications

? Masters (or Bachelors with significant experience), preferably in Process Safety and Loss Prevention, Risk Management, Fire & Explosion Protection Engineering, mathematics, Chemical Engineering or other natural sciences
? Preferably 5-10 years of experience in technical consultancy with knowledge of a broad range of safety and risk subject areas, including ATEX compliance
? Preferably 3 years of experience, displaying enthusiasm for areas of expertise and providing motivation, guidance, and support to colleagues and the wider technical community
? Seveso experience is a plus but not necessary
? Preferably experience with commercial project management



Personal Qualities

? Excellent verbal and written communication skills
? Fluent in English and in?Swedish (writing and speaking)?
? Must be detail-oriented, highly organized, and a self-starter
? Ability to work under critical time deadlines and prioritize while exercising discretion, diplomacy, and good judgment
? Ability to take ownership of projects and multi-task
? Excellent interpersonal skills, including the ability to maintain effective working relationships
? Ability to interact with consultants and staff at all levels as well as with clients and business contacts
? Ability to work as part of a multidisciplined team and willing to be cross-trained



Our Offer

? Opportunity to receive training for Gexcon’s software and other safety courses
? Competitive conditions for all employees, including attractive salary, pension scheme and welfare programs
? Active encouragement and support to those who wish to continue with further education and personal development
? A positive working environment to help provide a healthy work – life balance





Ansökan



Klicka på länken "skicka ansökan" för att söka tjänsten. 



Har du några frågor är du välkommen att kontakta Bethina Frostad på Recruitmore,  [email protected] . Visa mindre

Borås: Allmänspecialist

Ansök    Feb 28    Jobbakuten Väst AB    Läkare
Vi direktrekryterar en Allmänspecialist till Borås Vårdcentral Borås Vårdcentral & BVC erbjuder kvalitativ vård med hög serviceanda, god tillgänglighet, bemötande, kommunikation och kontinuitet. Vår vårdcentral skall vara välkomnande och erbjuda delaktighet och ha helhetssyn på den enskildes behov. Vi uppmuntrar utveckling hos personalen. Vi har i dagsläget cirka 3100 listade patienter och vårt team består av en allmänspecialist, två legitimerade läkare s... Visa mer
Vi direktrekryterar en Allmänspecialist till Borås Vårdcentral

Borås Vårdcentral & BVC erbjuder kvalitativ vård med hög serviceanda, god tillgänglighet, bemötande, kommunikation och kontinuitet. Vår vårdcentral skall vara välkomnande och erbjuda delaktighet och ha helhetssyn på den enskildes behov. Vi uppmuntrar utveckling hos personalen. Vi har i dagsläget cirka 3100 listade patienter och vårt team består av en allmänspecialist, två legitimerade läkare samt 5 sjuksköterskor och 2 sekreterare.

Vår verksamhetschef och tillika medicinsk ansvarig har uppnått pensionsåldern och vi söker därför en allmänspecialist som har ledarintresse och vill vara med och utveckla en växande enhet inom primärvården.

Arbetet som specialist inom allmänmedicin på vår vårdcentral innebär utredning och behandling av patienter på mottagningen. I arbetet ingår även mobil närsjukvård med hembesök hos patienter. Vi söker dig som har ledarintresse då du även kommer ingå i vårdcentralens ledningsgrupp.

Här kommer du att vara en viktig del i förbättringsarbetet och utvecklingen av verksamheten. I tjänsten ingår även handledning av våra AT- och ST-läkare samt av studenter.

Vi erbjuder konkurrenskraftig lön utifrån din specifika kompetens och möjligheter till utveckling och framtida delägarskap. Vi är mycket lyhörda för personliga önskemål.

Vidare får du inflytande och delaktighet i verksamheten och en god arbetsmiljö i trevliga och ljusa lokaler.

Vi vill ha en platt organisation och vi arbetar som ett team för att ta vara på medarbetarnas förmågor för kontinuerlig utveckling och utvärdering av vårt arbetssätt och resultat. Både delaktighet och kompetensutveckling kommer vara grundpelaren i vår organisation och hur vi vill arbeta tillsammans.

Borås vårdcentral vill ta tillvara kvaliteter såsom jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald för att utveckla verksamheten. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en flexibel organisation med goda arbetsvillkor och bra lön. Delägarskap kan diskuteras.

Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, [email protected] Visa mindre

Kinna: International Account Manager

International Account Manager attracted to business development and solution selling PURPOSE OF THE JOB The key purpose of the IAM is to: With primary focus on solar protection fabrics, sell Almedahls into collections for customers in assigned geographies and projects. Canvas the market and assemblers in order to constantly build and maintain an overview of customers coming into the collection development phase and a growing pipeline of collection develop... Visa mer
International Account Manager attracted to business development and solution selling PURPOSE OF THE JOB The key purpose of the IAM is to:

With primary focus on solar protection fabrics, sell Almedahls into collections for customers in assigned geographies and projects.
Canvas the market and assemblers in order to constantly build and maintain an overview of customers coming into the collection development phase and a growing pipeline of collection development projects.
Sell to and care for customers in a manner equally driven by tangible and intangible product (total cost of ownership) whilst protecting and enhancing total customer profitability and cash flow.
Contribute to Almedahls’ position as a powerful player in the solar protection and interior decoration industry by selling the full value package offered by Almedahls Solutions.
KEY RESULT AREAS

Continuously canvas and map customer preferences, and customer collection development timing:

In an industry with infrequent buying decisions, knowledge of customer timing is critical to build a sales pipeline. The successful candidate understands this and works at all times to map customer preferences and timing with full transparency.
Build new business by managing all phases of the new-biz sales cycle:

Analysing and understanding the market including but not limited to competition and market structure.
Selection of customer focus and specific prospects, i.e., understand which customers are most likely to buy and why.
Create interest by opening doors and canvassing among chosen prospects.
Pitch Almedahls as a supplier by communicating UPS’s.
Create specific customer offer by: Selecting appropriate product/service package
Set commercial terms including pricing.
Analyse implication of offer for customer and Almedahls.

Drive agreement to closure by understanding and managing the contract process with in-house resources.
Create and deliver a powerful onboarding programme for the customer.
Maintain and develop the customer through continuous planning and execution.
Ensure that robust development plans are in place for all larger customers, and that the forecastability of sales is high.

Develop key account development plans in format given by Almedahls covering 12-month and 36-month targets for: Business development initiatives
Sales development
Product mix
Profitability

Ensure that initiatives are implemented and followed-up according to the plan, and that planned targets are met.
Increase the transparency of developments in markets, competitors and emerging needs substantially.

Contribute to systematic gathering and proliferation of market intelligence.
Develop templates for a fact-based understanding of market structures and customers.
Contribute to develop innovative and creative sales strategies which are closely aligned with existing, emerging or future market trends.
KNOWLEDGE/EXPERIENCE

A minimum of 5 years of experience from a similar position in an international environment, i.e., likely a B2B commercial organisation which have developed best-in-class approaches within sales and customer management.
Relevant degree at Bachelor or Master level
Experience from the interior decoration- or textile industry is not a pre-requisite. A strong commercial skill-set and successful business development experience is valued above specific industry experience.
Fluent written and oral English skills is a must. Proficiency in either French or German at negotiation level is a plus.
Proven negotiation and facilitation skills
Ability to communicate both aesthetics, and function embedded in products.
Full and updated grasp of IT-systems and –tools (including Excel, PowerPoint, Word and e.g., CRM systems at user-level)
COMPETENCIES

A clear preference for and skill set within sales hunting.
A winning can-do attitude is required as well as a history of proven sales success.
A strong passion for interacting with customers, sales as a profession, and a deep hunger for success is expected.
Bias for action; Decisive and takes initiative without being asked.
Highly driven by specific targets and results
High work capacity, and a very persistent character
Demonstrates strong influencing ability. Gains the respect and confidence of others. Builds constructive and effective relationships.
Able and willing to travel.
 

Almedahls has opened a fresh chapter in a story which began in 1846. The company is embarking on a journey with a product programme where technique, function and intangible value take centre stage. This is combined with a sales approach with more transparency, method and action.

Almedahls is active in three business areas: solar shading products, interior textile decoration of public spaces, and home interior decoration products and accessories. More than 90% of sales are generated by customers outside Sweden from all corners of the world.

Originally founded in 1846 in Sweden, the brand is highly acknowledged in the textile industry and early became associated with unique design and constant innovation. In recent years, the brand has also become known for an environmental awareness which is second to none, in an industry often linked with use of chemicals and unsustainable consumption of water.

Almedahls offers a comprehensive range of solar shading products, besides a large portfolio of curtains, rugs, and home interior decoration articles. All marketed under the Almedahls brand name which is to be seen as always in motion, filled with function and Nordic.

The International Account Manager will be in a key position to contribute to, and learn from this journey, and is expected to actively play a role in the continued transformation of the company.

Questions?

Please contact Andreas Jansson at Recruitmore, [email protected] Visa mindre

Borås: Business Account Manager till Britax

Ansök    Nov 10    Jobbakuten Väst AB    Account manager
TJÄNSTEBESKRIVNING Vi söker en resultatorienterad och positiv Business Account Manager till vårt team. Du kommer i ditt dagliga arbete att utgå från din bostad som bör vara i belägen i Borås med omnejd. Du blir ansvarig för hela säljprocessen och försäljningen i din region och utgår från en planerad budget. Arbetet består av att du besöker återförsäljare samt deltar på mässor och events. Du presenterar företagets produkter, följer upp affärer och blir... Visa mer
TJÄNSTEBESKRIVNING

Vi söker en resultatorienterad och positiv Business Account Manager till vårt team.
Du kommer i ditt dagliga arbete att utgå från din bostad som bör vara i belägen i Borås med omnejd.

Du blir ansvarig för hela säljprocessen och försäljningen i din region och utgår från en planerad budget.
Arbetet består av att du besöker återförsäljare samt deltar på mässor och events.
Du presenterar företagets produkter, följer upp affärer och blir också rådgivare för oss där löpande internutbildning kommer erbjudas.
Ett professionellt bemötande i kontakten med kunder är avgörande och du har ett kunnigt team som stöd.
För att vara framgångsrik i denna roll ser vi att du har hög motivation och en vilja att prestera.

 

PERSONPROFIL

Vi ser efter en ung och hungrig person i starten av sin försäljningskarrier, gärna med erfarenhet ifrån fältförsäljning. 
Vi uppskattar människor med tävlingsinstinkt och självstendighet. Tjänsten innebär mycket frihet och ansvar. 
Är du den vi söker? 

Du har ett naturligt intresse för affärer samt att skapa och utveckla långsiktiga kundrelationer genom ett värdebaserat synsätt.
Du har god förmåga att uppnå resultat genom bra planering, genomförande och uppföljning.
Vi söker dig som har vilja och attityd att nå uppsatta mål och som har förmågan att se möjligheter och lösningar framför hinder.

För att lyckas i rollen ser vi har du har dokumenterad erfarenhet av försäljning.
Viss teknisk kunskap är av värde men framför allt att du är strukturerad, noggrann och självgående.
Stark analytisk förmåga och god kunskap i MS Office är ett krav för att göra analyser och uppföljningar.

Goda kunskaper i engelska är viktigt då vårt koncernspråk är engelska.
Du är en lagspelare som är lyhörd mot din omgivning, har god förmåga att kommunicera samt har ett prestigelöst förhållningssätt gentemot dina arbetsuppgifter och kollegor.
Vidare har du passion för sälj och för att leverera värde för kunden.

I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och viljan att lära mer och utvecklas.

Tjänsten kräver B-körkort.

 

Start: Omgående/Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Borås

Lön: Fast lön och bonus

Tjänstebil



ANSÖKAN:

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan".

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Bethina Frostad på Recruitmore, [email protected]. Visa mindre

Borås: Allmänspecialist

Ansök    Feb 9    Jobbakuten Väst AB    Läkare
Vi direktrekryterar en Allmänspecialist till Borås Vårdcentral Borås Vårdcentral & BVC erbjuder kvalitativ vård med hög serviceanda, god tillgänglighet, bemötande, kommunikation och kontinuitet. Vår vårdcentral skall vara välkomnande och erbjuda delaktighet och ha helhetssyn på den enskildes behov. Vi uppmuntrar utveckling hos personalen. Vi har i dagsläget cirka 3100 listade patienter och vårt team består av en allmänspecialist, två legitimerade läkare s... Visa mer
Vi direktrekryterar en Allmänspecialist till Borås Vårdcentral

Borås Vårdcentral & BVC erbjuder kvalitativ vård med hög serviceanda, god tillgänglighet, bemötande, kommunikation och kontinuitet. Vår vårdcentral skall vara välkomnande och erbjuda delaktighet och ha helhetssyn på den enskildes behov. Vi uppmuntrar utveckling hos personalen. Vi har i dagsläget cirka 3100 listade patienter och vårt team består av en allmänspecialist, två legitimerade läkare samt 5 sjuksköterskor och 2 sekreterare.

Vår verksamhetschef och tillika medicinsk ansvarig har uppnått pensionsåldern och vi söker därför en allmänspecialist som har ledarintresse och vill vara med och utveckla en växande enhet inom primärvården.

Arbetet som specialist inom allmänmedicin på vår vårdcentral innebär utredning och behandling av patienter på mottagningen. I arbetet ingår även mobil närsjukvård med hembesök hos patienter. Vi söker dig som har ledarintresse då du även kommer ingå i vårdcentralens ledningsgrupp.

Här kommer du att vara en viktig del i förbättringsarbetet och utvecklingen av verksamheten. I tjänsten ingår även handledning av våra AT- och ST-läkare samt av studenter.

Vi erbjuder konkurrenskraftig lön utifrån din specifika kompetens och möjligheter till utveckling och framtida delägarskap. Vi är mycket lyhörda för personliga önskemål.

Vidare får du inflytande och delaktighet i verksamheten och en god arbetsmiljö i trevliga och ljusa lokaler.

Vi vill ha en platt organisation och vi arbetar som ett team för att ta vara på medarbetarnas förmågor för kontinuerlig utveckling och utvärdering av vårt arbetssätt och resultat. Både delaktighet och kompetensutveckling kommer vara grundpelaren i vår organisation och hur vi vill arbeta tillsammans.

Borås vårdcentral vill ta tillvara kvaliteter såsom jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald för att utveckla verksamheten. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en flexibel organisation med goda arbetsvillkor och bra lön. Delägarskap kan diskuteras.

Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, [email protected] Visa mindre

Borås: VD inom digital kommunikation

Vi rekryterar en VD till NG Dialouges verksamhet i Borås. NG Dialouge är en av Skandinaviens ledande aktörer inom digital kommunikation, digital medvetenhet, skapa kundlojalitet, leads och merförsäljning. Sedan 2012 har NG Dialouge byggt en ledande teknikplattform som möjliggör för våra kunder att tillsammans med våra digitala rådgivare uppnå digital medvetenhet och kommunikation genom digitala plattformar med stor framgång. Nu behöver vi stärka upp vår... Visa mer
Vi rekryterar en VD till NG Dialouges verksamhet i Borås.

NG Dialouge är en av Skandinaviens ledande aktörer inom digital kommunikation, digital medvetenhet, skapa kundlojalitet, leads och merförsäljning.

Sedan 2012 har NG Dialouge byggt en ledande teknikplattform som möjliggör för våra kunder att tillsammans med våra digitala rådgivare uppnå digital medvetenhet och kommunikation genom digitala plattformar med stor framgång. Nu behöver vi stärka upp vårt svenska team i Borås med den bästa ledaren inom digital kommunikation som tar bolaget framåt genom att utveckla verksamheten och dina medarbetare. Som VD för den svenska verksamheten kommer du att ha en avgörande roll i vårt management-team. Du rapporterar till vår CEO i Norge.

Om dig

Du är en naturlig ledare med ett stort nätverk som har ett stort fokus och driv på att leda, utveckla och effektivisera verksamheten. För att passa i denna tjänst har du erfarenhet av att arbeta i en ledande position och jobba mot uppsatta mål. Som person är du prestigelös och har en mycket god förmåga att kunna prioritera samt fatta snabba och avgörande beslut.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”. Urval sker löpande! Har du några frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore via [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Borås: VD inom digital kommunikation

Vi rekryterar en VD till NG Dialouges verksamhet i Borås. NG Dialouge är en av Skandinaviens ledande aktörer inom digital kommunikation, digital medvetenhet, skapa kundlojalitet, leads och merförsäljning. Sedan 2012 har NG Dialouge byggt en ledande teknikplattform som möjliggör för våra kunder att tillsammans med våra digitala rådgivare uppnå digital medvetenhet och kommunikation genom digitala plattformar med stor framgång. Nu behöver vi stärka upp vår... Visa mer
Vi rekryterar en VD till NG Dialouges verksamhet i Borås.

NG Dialouge är en av Skandinaviens ledande aktörer inom digital kommunikation, digital medvetenhet, skapa kundlojalitet, leads och merförsäljning.

Sedan 2012 har NG Dialouge byggt en ledande teknikplattform som möjliggör för våra kunder att tillsammans med våra digitala rådgivare uppnå digital medvetenhet och kommunikation genom digitala plattformar med stor framgång. Nu behöver vi stärka upp vårt svenska team i Borås med den bästa ledaren inom digital kommunikation som tar bolaget framåt genom att utveckla verksamheten och dina medarbetare. Som VD för den svenska verksamheten kommer du att ha en avgörande roll i vårt management-team. Du rapporterar till vår CEO i Norge.

Om dig

Du är en naturlig ledare med ett stort nätverk som har ett stort fokus och driv på att leda, utveckla och effektivisera verksamheten. För att passa i denna tjänst har du erfarenhet av att arbeta i en ledande position och jobba mot uppsatta mål. Som person är du prestigelös och har en mycket god förmåga att kunna prioritera samt fatta snabba och avgörande beslut.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”. Urval sker löpande! Har du några frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore via [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Borås: Systemutvecklare

Vi rekryterar en systemutvecklare till Adbriq Systemutvecklare – Microsoft Dynamics NAV (D365 BC) Vi växer med våra kunder och söker systemutvecklare! Hos oss kommer du att arbeta i ett engagerat företag tillsammans med kollegor som är "doers" och värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter kunden i centrum samt har ett intresse kring IT- och verksamhetssystem? Då kommer du att trivas hos oss på adbriq!... Visa mer
Vi rekryterar en systemutvecklare till Adbriq

Systemutvecklare – Microsoft Dynamics NAV (D365 BC)

Vi växer med våra kunder och söker systemutvecklare!

Hos oss kommer du att arbeta i ett engagerat företag tillsammans med kollegor som är "doers" och värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter kunden i centrum samt har ett intresse kring IT- och verksamhetssystem? Då kommer du att trivas hos oss på adbriq! Tillsammans skapar vi framtidens arbetsplats som ska ge oss trygghet och harmoni i vår vardag. Förmåner såsom incitamentsprogram, friskvårdsbidrag och tjänstepension är något som samtliga anställa får ta del av.

Om tjänsten

Som systemutvecklare hos adbriq kommer du att omges av mycket erfarna och kompetenta medarbetare. Dina arbetsuppgifter kommer variera beroende på kund och uppdrag men har i regel en förankring i affärssystemet Microsoft D365 Business Central (NAV). Exempel på arbetsuppgifter att vara:

Utveckling i Microsoft Dynamics NAV (inklusive      vertikala tilläggslösningar)
Utveckling av integrationer till omkringliggande      applikationer och system
Implementering av Microsoft Dynamics 365 Business      Central hos kund där du ingår i projektteam
Kvalifikationer

Vi söker en systemutvecklare som har kunskap och erfarenhet kring affärssystem. Vi ser gärna att du har utbildning från systemvetenskaplig linje på högskola eller motsvarande.

Du har dessutom:

Erfarenhet av systemutveckling, gärna inom Microsoft Dynamics NAV eller Microsoft Dynamics 365 Business Central
Erfarenhet av C/AL
Hög kommunikationsnivå, du kommunicerar effektivt och tydligt i både tal och skrift på svenska och engelska
Ansökan

Vi ser fram emot din ansökan och hoppas höras inom kort. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och ser därför gärna att du skickar in din ansökan snarast via länken Skicka ansökan"

Start: Omgående

Omfattning : Heltid

Placering : Borås

Frågor kring tjänsten/rekryteringsprocessen: Andreas Janssn (Recruitmore) [email protected] mobil 072-5541165

Hoppas vi hörs!

--
adbriq AB är ett expansivt It-företag med erfarenhet av utveckling och implementering av affärssystemet Microsoft Dynamics D365 Business Central (före detta NAV) / TRIMIT. adbriq är ett företag vars tjänster skapar värde genom att verksamhetsförståelse kombineras med IT. Vi agerar i hela kedjan från rådgivning till genomförande och support. Hos våra specialister finns djup kunskap om affärssystemet D365 BC / TRIMIT. Våra kunder är mindre till medelstora och främst verksamma inom handel med mode-, sport- och profilprodukter. Genom långa och nära relationer skapas de bästa förutsättningarna för framgångsrikt samarbete. Vi har en vision om att växa balanserat i takt med våra kunders behov .

www.adbriq.com Visa mindre

Borås: Systemutvecklare

Vi rekryterar en systemutvecklare till Adbriq Systemutvecklare – Microsoft Dynamics NAV (D365 BC) Vi växer med våra kunder och söker systemutvecklare! Hos oss kommer du att arbeta i ett engagerat företag tillsammans med kollegor som är "doers" och värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter kunden i centrum samt har ett intresse kring IT- och verksamhetssystem? Då kommer du att trivas hos oss på adbriq!... Visa mer
Vi rekryterar en systemutvecklare till Adbriq

Systemutvecklare – Microsoft Dynamics NAV (D365 BC)

Vi växer med våra kunder och söker systemutvecklare!

Hos oss kommer du att arbeta i ett engagerat företag tillsammans med kollegor som är "doers" och värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter kunden i centrum samt har ett intresse kring IT- och verksamhetssystem? Då kommer du att trivas hos oss på adbriq! Tillsammans skapar vi framtidens arbetsplats som ska ge oss trygghet och harmoni i vår vardag. Förmåner såsom incitamentsprogram, friskvårdsbidrag och tjänstepension är något som samtliga anställa får ta del av.

Om tjänsten

Som systemutvecklare hos adbriq kommer du att omges av mycket erfarna och kompetenta medarbetare. Dina arbetsuppgifter kommer variera beroende på kund och uppdrag men har i regel en förankring i affärssystemet Microsoft D365 Business Central (NAV). Exempel på arbetsuppgifter att vara:

Utveckling i Microsoft Dynamics NAV (inklusive      vertikala tilläggslösningar)
Utveckling av integrationer till omkringliggande      applikationer och system
Implementering av Microsoft Dynamics 365 Business      Central hos kund där du ingår i projektteam
Kvalifikationer

Vi söker en systemutvecklare som har kunskap och erfarenhet kring affärssystem. Vi ser gärna att du har utbildning från systemvetenskaplig linje på högskola eller motsvarande.

Du har dessutom:

Erfarenhet av systemutveckling, gärna inom Microsoft Dynamics NAV eller Microsoft Dynamics 365 Business Central
Erfarenhet av C/AL
Hög kommunikationsnivå, du kommunicerar effektivt och tydligt i både tal och skrift på svenska och engelska
Ansökan

Vi ser fram emot din ansökan och hoppas höras inom kort. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och ser därför gärna att du skickar in din ansökan snarast via länken Skicka ansökan"

Start: Omgående

Omfattning : Heltid

Placering : Borås

Frågor kring tjänsten/rekryteringsprocessen: Andreas Janssn (Recruitmore) [email protected] mobil 072-5541165

Hoppas vi hörs!

--
adbriq AB är ett expansivt It-företag med erfarenhet av utveckling och implementering av affärssystemet Microsoft Dynamics D365 Business Central (före detta NAV) / TRIMIT. adbriq är ett företag vars tjänster skapar värde genom att verksamhetsförståelse kombineras med IT. Vi agerar i hela kedjan från rådgivning till genomförande och support. Hos våra specialister finns djup kunskap om affärssystemet D365 BC / TRIMIT. Våra kunder är mindre till medelstora och främst verksamma inom handel med mode-, sport- och profilprodukter. Genom långa och nära relationer skapas de bästa förutsättningarna för framgångsrikt samarbete. Vi har en vision om att växa balanserat i takt med våra kunders behov .

www.adbriq.com Visa mindre

Borås: Medarbetare IT-support

IT-Support - Microsoft Dynamics 365 BC/NAV Vi vill ge våra kunder den bästa supporten! Är du en del av den? Hos oss kommer du att arbeta i ett engagerat företag tillsammans med kollegor som är "doers" och värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter kunden i centrum samt har ett intresse kring IT- och verksamhetssystem? Då kommer du att trivas hos oss på adbriq! Tillsammans skapar vi framtidens arbetsplat... Visa mer
IT-Support - Microsoft Dynamics 365 BC/NAV

Vi vill ge våra kunder den bästa supporten! Är du en del av den?

Hos oss kommer du att arbeta i ett engagerat företag tillsammans med kollegor som är "doers" och värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter kunden i centrum samt har ett intresse kring IT- och verksamhetssystem? Då kommer du att trivas hos oss på adbriq! Tillsammans skapar vi framtidens arbetsplats som ska ge oss trygghet och harmoni i vår vardag. Förmåner såsom incitamentsprogram, friskvårdsbidrag och tjänstepension är något som samtliga anställa får ta del av.

Om tjänsten

Arbetsuppgifterna i supporten är mycket varierande men ärenden som hanteras har i regel en förankring i affärssystemet Microsoft D365 Business Central (NAV). Tjänsten innebär att supportera våra kunder på egen hand och beroende på ärendets karaktär eskalera vidare till övrig organisation och partners. Tjänsten innebär även stort fokus på kundservice och kundtillfredsställelse.

Vanliga arbetsuppgifter

Vanliga arbetsuppgifter innefattar att främst via mail, men även till viss del telefon, ta emot och slussa in ärenden i vårt ärendehanteringssystem. Ärendena ska sedan hanteras, antingen av dig själv i den mån som är möjligt, eller eskaleras vidare på lämpligt sätt. En röd tråd genom det arbetet är att hela tiden hålla kunden informerad och uppdaterad om status samt att följa upp ärendena och säkerställa att de avslutas. En annan viktig uppgift är att övervaka tjänsterna i våra kunders system och vidta åtgärd ifall det krävs.

Kvalifikationer

Som person är du engagerad, flexibel, noggrann och bra på att bygga relationer. Du motiveras av att nå avslut och ser möjligheter istället för problem.

Du har dessutom

En god teoretisk utbildning från systemvetenskaplig linje från högskola eller motsvarande

Kunskap kring verksamhetsövergripande systemstöd och/eller mjukvaruteknik kopplat till Microsofts produkter
God förmåga att kommunicera effektivt och tydligt i både tal och skrift på svenska och engelska
Körkort och tillgång till bil då visst arbete kan behöva utföras hos kund
Om företaget

adbriq AB är ett expansivt It-företag med erfarenhet av utveckling och implementering av affärssystemet Microsoft Dynamics D365 Business Central (före detta NAV) / TRIMIT. adbriq är ett företag vars tjänster skapar värde genom att verksamhetsförståelse kombineras med IT. Vi agerar i hela kedjan från rådgivning till genomförande och support. Hos våra specialister finns djup kunskap om affärssystemet D365 BC / TRIMIT. Våra kunder är mindre till medelstora och främst verksamma inom handel med mode-, sport- och profilprodukter. Genom långa och nära relationer skapas de bästa förutsättningarna för framgångsrikt samarbete. Vi har en vision om att växa balanserat i takt med våra kunders behov .

www.adbriq.com

Ansökan

Vi ser fram emot din ansökan och hoppas höras inom kort. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och ser därför att du skickar in din ansökan snarast. Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan"

Start: Omgående

Omfattning : Heltid

Placering : Borås Visa mindre

Borås: Medarbetare IT-support

IT-Support - Microsoft Dynamics 365 BC/NAV Vi vill ge våra kunder den bästa supporten! Är du en del av den? Hos oss kommer du att arbeta i ett engagerat företag tillsammans med kollegor som är "doers" och värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter kunden i centrum samt har ett intresse kring IT- och verksamhetssystem? Då kommer du att trivas hos oss på adbriq! Tillsammans skapar vi framtidens arbetsplat... Visa mer
IT-Support - Microsoft Dynamics 365 BC/NAV

Vi vill ge våra kunder den bästa supporten! Är du en del av den?

Hos oss kommer du att arbeta i ett engagerat företag tillsammans med kollegor som är "doers" och värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter kunden i centrum samt har ett intresse kring IT- och verksamhetssystem? Då kommer du att trivas hos oss på adbriq! Tillsammans skapar vi framtidens arbetsplats som ska ge oss trygghet och harmoni i vår vardag. Förmåner såsom incitamentsprogram, friskvårdsbidrag och tjänstepension är något som samtliga anställa får ta del av.

Om tjänsten

Arbetsuppgifterna i supporten är mycket varierande men ärenden som hanteras har i regel en förankring i affärssystemet Microsoft D365 Business Central (NAV). Tjänsten innebär att supportera våra kunder på egen hand och beroende på ärendets karaktär eskalera vidare till övrig organisation och partners. Tjänsten innebär även stort fokus på kundservice och kundtillfredsställelse.

Vanliga arbetsuppgifter

Vanliga arbetsuppgifter innefattar att främst via mail, men även till viss del telefon, ta emot och slussa in ärenden i vårt ärendehanteringssystem. Ärendena ska sedan hanteras, antingen av dig själv i den mån som är möjligt, eller eskaleras vidare på lämpligt sätt. En röd tråd genom det arbetet är att hela tiden hålla kunden informerad och uppdaterad om status samt att följa upp ärendena och säkerställa att de avslutas. En annan viktig uppgift är att övervaka tjänsterna i våra kunders system och vidta åtgärd ifall det krävs.

Kvalifikationer

Som person är du engagerad, flexibel, noggrann och bra på att bygga relationer. Du motiveras av att nå avslut och ser möjligheter istället för problem.

Du har dessutom

En god teoretisk utbildning från systemvetenskaplig linje från högskola eller motsvarande

Kunskap kring verksamhetsövergripande systemstöd och/eller mjukvaruteknik kopplat till Microsofts produkter
God förmåga att kommunicera effektivt och tydligt i både tal och skrift på svenska och engelska
Körkort och tillgång till bil då visst arbete kan behöva utföras hos kund
Om företaget

adbriq AB är ett expansivt It-företag med erfarenhet av utveckling och implementering av affärssystemet Microsoft Dynamics D365 Business Central (före detta NAV) / TRIMIT. adbriq är ett företag vars tjänster skapar värde genom att verksamhetsförståelse kombineras med IT. Vi agerar i hela kedjan från rådgivning till genomförande och support. Hos våra specialister finns djup kunskap om affärssystemet D365 BC / TRIMIT. Våra kunder är mindre till medelstora och främst verksamma inom handel med mode-, sport- och profilprodukter. Genom långa och nära relationer skapas de bästa förutsättningarna för framgångsrikt samarbete. Vi har en vision om att växa balanserat i takt med våra kunders behov .

www.adbriq.com

Ansökan

Vi ser fram emot din ansökan och hoppas höras inom kort. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och ser därför att du skickar in din ansökan snarast. Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan"

Start: Omgående

Omfattning : Heltid

Placering : Borås Visa mindre

Borås: Systemutvecklare

Vi rekryterar en systemutvecklare till Adbriq Systemutvecklare – Microsoft Dynamics NAV (D365 BC) Vi växer med våra kunder och söker systemutvecklare! Hos oss kommer du att arbeta i ett engagerat företag tillsammans med kollegor som är "doers" och värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter kunden i centrum samt har ett intresse kring IT- och verksamhetssystem? Då kommer du att trivas hos oss på adbriq!... Visa mer
Vi rekryterar en systemutvecklare till Adbriq

Systemutvecklare – Microsoft Dynamics NAV (D365 BC)

Vi växer med våra kunder och söker systemutvecklare!

Hos oss kommer du att arbeta i ett engagerat företag tillsammans med kollegor som är "doers" och värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter kunden i centrum samt har ett intresse kring IT- och verksamhetssystem? Då kommer du att trivas hos oss på adbriq! Tillsammans skapar vi framtidens arbetsplats som ska ge oss trygghet och harmoni i vår vardag. Förmåner såsom incitamentsprogram, friskvårdsbidrag och tjänstepension är något som samtliga anställa får ta del av.

Om tjänsten

Som systemutvecklare hos adbriq kommer du att omges av mycket erfarna och kompetenta medarbetare. Dina arbetsuppgifter kommer variera beroende på kund och uppdrag men har i regel en förankring i affärssystemet Microsoft D365 Business Central (NAV). Exempel på arbetsuppgifter att vara:

Utveckling i Microsoft Dynamics NAV (inklusive      vertikala tilläggslösningar)
Utveckling av integrationer till omkringliggande      applikationer och system
Implementering av Microsoft Dynamics 365 Business      Central hos kund där du ingår i projektteam
Kvalifikationer

Vi söker en systemutvecklare som har kunskap och erfarenhet kring affärssystem. Vi ser gärna att du har utbildning från systemvetenskaplig linje på högskola eller motsvarande.

Du har dessutom:

Erfarenhet av systemutveckling, gärna inom Microsoft Dynamics NAV eller Microsoft Dynamics 365 Business Central
Erfarenhet av C/AL
Hög kommunikationsnivå, du kommunicerar effektivt och tydligt i både tal och skrift på svenska och engelska
Ansökan

Vi ser fram emot din ansökan och hoppas höras inom kort. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och ser därför gärna att du skickar in din ansökan snarast via länken Skicka ansökan"

Start: Omgående

Omfattning : Heltid

Placering : Borås

Frågor kring tjänsten/rekryteringsprocessen: Andreas Janssn (Recruitmore) [email protected] mobil 072-5541165

Hoppas vi hörs!

--
adbriq AB är ett expansivt It-företag med erfarenhet av utveckling och implementering av affärssystemet Microsoft Dynamics D365 Business Central (före detta NAV) / TRIMIT. adbriq är ett företag vars tjänster skapar värde genom att verksamhetsförståelse kombineras med IT. Vi agerar i hela kedjan från rådgivning till genomförande och support. Hos våra specialister finns djup kunskap om affärssystemet D365 BC / TRIMIT. Våra kunder är mindre till medelstora och främst verksamma inom handel med mode-, sport- och profilprodukter. Genom långa och nära relationer skapas de bästa förutsättningarna för framgångsrikt samarbete. Vi har en vision om att växa balanserat i takt med våra kunders behov .

www.adbriq.com Visa mindre

Borås: Medarbetare IT-support

IT-Support - Microsoft Dynamics 365 BC/NAV Vi vill ge våra kunder den bästa supporten! Är du en del av den? Hos oss kommer du att arbeta i ett engagerat företag tillsammans med kollegor som är "doers" och värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter kunden i centrum samt har ett intresse kring IT- och verksamhetssystem? Då kommer du att trivas hos oss på adbriq! Tillsammans skapar vi framtidens arbetsplat... Visa mer
IT-Support - Microsoft Dynamics 365 BC/NAV

Vi vill ge våra kunder den bästa supporten! Är du en del av den?

Hos oss kommer du att arbeta i ett engagerat företag tillsammans med kollegor som är "doers" och värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter kunden i centrum samt har ett intresse kring IT- och verksamhetssystem? Då kommer du att trivas hos oss på adbriq! Tillsammans skapar vi framtidens arbetsplats som ska ge oss trygghet och harmoni i vår vardag. Förmåner såsom incitamentsprogram, friskvårdsbidrag och tjänstepension är något som samtliga anställa får ta del av.

Om tjänsten

Arbetsuppgifterna i supporten är mycket varierande men ärenden som hanteras har i regel en förankring i affärssystemet Microsoft D365 Business Central (NAV). Tjänsten innebär att supportera våra kunder på egen hand och beroende på ärendets karaktär eskalera vidare till övrig organisation och partners. Tjänsten innebär även stort fokus på kundservice och kundtillfredsställelse.

Vanliga arbetsuppgifter

Vanliga arbetsuppgifter innefattar att främst via mail, men även till viss del telefon, ta emot och slussa in ärenden i vårt ärendehanteringssystem. Ärendena ska sedan hanteras, antingen av dig själv i den mån som är möjligt, eller eskaleras vidare på lämpligt sätt. En röd tråd genom det arbetet är att hela tiden hålla kunden informerad och uppdaterad om status samt att följa upp ärendena och säkerställa att de avslutas. En annan viktig uppgift är att övervaka tjänsterna i våra kunders system och vidta åtgärd ifall det krävs.

Kvalifikationer

Som person är du engagerad, flexibel, noggrann och bra på att bygga relationer. Du motiveras av att nå avslut och ser möjligheter istället för problem.

Du har dessutom

En god teoretisk utbildning från systemvetenskaplig linje från högskola eller motsvarande

Kunskap kring verksamhetsövergripande systemstöd och/eller mjukvaruteknik kopplat till Microsofts produkter
God förmåga att kommunicera effektivt och tydligt i både tal och skrift på svenska och engelska
Körkort och tillgång till bil då visst arbete kan behöva utföras hos kund
Om företaget

adbriq AB är ett expansivt It-företag med erfarenhet av utveckling och implementering av affärssystemet Microsoft Dynamics D365 Business Central (före detta NAV) / TRIMIT. adbriq är ett företag vars tjänster skapar värde genom att verksamhetsförståelse kombineras med IT. Vi agerar i hela kedjan från rådgivning till genomförande och support. Hos våra specialister finns djup kunskap om affärssystemet D365 BC / TRIMIT. Våra kunder är mindre till medelstora och främst verksamma inom handel med mode-, sport- och profilprodukter. Genom långa och nära relationer skapas de bästa förutsättningarna för framgångsrikt samarbete. Vi har en vision om att växa balanserat i takt med våra kunders behov .

www.adbriq.com

Ansökan

Vi ser fram emot din ansökan och hoppas höras inom kort. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och ser därför att du skickar in din ansökan snarast. Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan"

Start: Omgående

Omfattning : Heltid

Placering : Borås Visa mindre

Borås: Textil/Screentryckare till noll33

Ansök    Mar 1    Jobbakuten Väst AB    Screentryckare
Textil/Screentryckare Nu söker vi förstärkning till en av de viktigaste positionerna på Noll33. Vi söker dig med erfarenhet från textiltryck/screen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från såväl manuell som automatproduktion då du kommer att arbeta på olika typer av maskiner. Dagligen hanterar vi tryck i upp till 10 färger med en kapacitet på över 2000 tryck/timme. Vi arbetar efter tydlig produktionsplanering och håller ett konstant högt tempo, alltid med... Visa mer
Textil/Screentryckare

Nu söker vi förstärkning till en av de viktigaste positionerna på Noll33. Vi söker dig med erfarenhet från textiltryck/screen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från såväl manuell som automatproduktion då du kommer att arbeta på olika typer av maskiner. Dagligen hanterar vi tryck i upp till 10 färger med en kapacitet på över 2000 tryck/timme. Vi arbetar efter tydlig produktionsplanering och håller ett konstant högt tempo, alltid med kvalitet & service för vår kund i största fokus. Är du lyhörd, har god samarbetsförmåga , är lösningsorienterad samt har ett högt kvalitetstänk och vill vara en del av ett gott gäng, då är Noll33 helt rätt för dig Visa mindre

Borås: Systemutvecklare

Vi rekryterar en systemutvecklare till Adbriq Systemutvecklare – Microsoft Dynamics NAV (D365 BC) Vi växer med våra kunder och söker systemutvecklare! Hos oss kommer du att arbeta i ett engagerat företag tillsammans med kollegor som är "doers" och värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter kunden i centrum samt har ett intresse kring IT- och verksamhetssystem? Då kommer du att trivas hos oss på adbriq!... Visa mer
Vi rekryterar en systemutvecklare till Adbriq

Systemutvecklare – Microsoft Dynamics NAV (D365 BC)

Vi växer med våra kunder och söker systemutvecklare!

Hos oss kommer du att arbeta i ett engagerat företag tillsammans med kollegor som är "doers" och värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter kunden i centrum samt har ett intresse kring IT- och verksamhetssystem? Då kommer du att trivas hos oss på adbriq! Tillsammans skapar vi framtidens arbetsplats som ska ge oss trygghet och harmoni i vår vardag. Förmåner såsom incitamentsprogram, friskvårdsbidrag och tjänstepension är något som samtliga anställa får ta del av.

Om tjänsten

Som systemutvecklare hos adbriq kommer du att omges av mycket erfarna och kompetenta medarbetare. Dina arbetsuppgifter kommer variera beroende på kund och uppdrag men har i regel en förankring i affärssystemet Microsoft D365 Business Central (NAV). Exempel på arbetsuppgifter att vara:

Utveckling i Microsoft Dynamics NAV (inklusive      vertikala tilläggslösningar)
Utveckling av integrationer till omkringliggande      applikationer och system
Implementering av Microsoft Dynamics 365 Business      Central hos kund där du ingår i projektteam
Kvalifikationer

Vi söker en systemutvecklare som har kunskap och erfarenhet kring affärssystem. Vi ser gärna att du har utbildning från systemvetenskaplig linje på högskola eller motsvarande.

Du har dessutom:

Erfarenhet av systemutveckling, gärna inom Microsoft Dynamics NAV eller Microsoft Dynamics 365 Business Central
Erfarenhet av C/AL
Hög kommunikationsnivå, du kommunicerar effektivt och tydligt i både tal och skrift på svenska och engelska
Ansökan

Vi ser fram emot din ansökan och hoppas höras inom kort. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och ser därför gärna att du skickar in din ansökan snarast via länken Skicka ansökan"

Start: Omgående

Omfattning : Heltid

Placering : Borås

Frågor kring tjänsten/rekryteringsprocessen: Andreas Janssn (Recruitmore) [email protected] mobil 072-5541165

Hoppas vi hörs!

--
adbriq AB är ett expansivt It-företag med erfarenhet av utveckling och implementering av affärssystemet Microsoft Dynamics D365 Business Central (före detta NAV) / TRIMIT. adbriq är ett företag vars tjänster skapar värde genom att verksamhetsförståelse kombineras med IT. Vi agerar i hela kedjan från rådgivning till genomförande och support. Hos våra specialister finns djup kunskap om affärssystemet D365 BC / TRIMIT. Våra kunder är mindre till medelstora och främst verksamma inom handel med mode-, sport- och profilprodukter. Genom långa och nära relationer skapas de bästa förutsättningarna för framgångsrikt samarbete. Vi har en vision om att växa balanserat i takt med våra kunders behov .

www.adbriq.com Visa mindre

Borås: Textil/Screentryckare till noll33

Ansök    Maj 6    Jobbakuten Väst AB    Screentryckare
Textil/Screentryckare Nu söker vi förstärkning till en av de viktigaste positionerna på Noll33. Vi söker dig med erfarenhet från textiltryck/screen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från såväl manuell som automatproduktion då du kommer att arbeta på olika typer av maskiner. Dagligen hanterar vi tryck i upp till 10 färger med en kapacitet på över 2000 tryck/timme. Vi arbetar efter tydlig produktionsplanering och håller ett konstant högt tempo, alltid med... Visa mer
Textil/Screentryckare

Nu söker vi förstärkning till en av de viktigaste positionerna på Noll33. Vi söker dig med erfarenhet från textiltryck/screen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från såväl manuell som automatproduktion då du kommer att arbeta på olika typer av maskiner. Dagligen hanterar vi tryck i upp till 10 färger med en kapacitet på över 2000 tryck/timme. Vi arbetar efter tydlig produktionsplanering och håller ett konstant högt tempo, alltid med kvalitet & service för vår kund i största fokus. Är du lyhörd, har god samarbetsförmåga , är lösningsorienterad samt har ett högt kvalitetstänk och vill vara en del av ett gott gäng, då är Noll33 helt rätt för dig Visa mindre

Borås: Textil/Screentryckare till noll33

Ansök    Aug 7    Jobbakuten Väst AB    Screentryckare
Textil/Screentryckare Nu söker vi förstärkning till en av de viktigaste positionerna på Noll33. Vi söker dig med erfarenhet från textiltryck/screen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från såväl manuell som automatproduktion då du kommer att arbeta på olika typer av maskiner. Dagligen hanterar vi tryck i upp till 10 färger med en kapacitet på över 2000 tryck/timme. Vi arbetar efter tydlig produktionsplanering och håller ett konstant högt tempo, alltid med... Visa mer
Textil/Screentryckare

Nu söker vi förstärkning till en av de viktigaste positionerna på Noll33. Vi söker dig med erfarenhet från textiltryck/screen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från såväl manuell som automatproduktion då du kommer att arbeta på olika typer av maskiner. Dagligen hanterar vi tryck i upp till 10 färger med en kapacitet på över 2000 tryck/timme. Vi arbetar efter tydlig produktionsplanering och håller ett konstant högt tempo, alltid med kvalitet & service för vår kund i största fokus. Är du lyhörd, har god samarbetsförmåga , är lösningsorienterad samt har ett högt kvalitetstänk och vill vara en del av ett gott gäng, då är Noll33 helt rätt för dig Visa mindre

Borås: Textil/Screentryckare till noll33

Ansök    Jun 29    Jobbakuten Väst AB    Screentryckare
Textil/Screentryckare Nu söker vi förstärkning till en av de viktigaste positionerna på Noll33. Vi söker dig med erfarenhet från textiltryck/screen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från såväl manuell som automatproduktion då du kommer att arbeta på olika typer av maskiner. Dagligen hanterar vi tryck i upp till 10 färger med en kapacitet på över 2000 tryck/timme. Vi arbetar efter tydlig produktionsplanering och håller ett konstant högt tempo, alltid med... Visa mer
Textil/Screentryckare

Nu söker vi förstärkning till en av de viktigaste positionerna på Noll33. Vi söker dig med erfarenhet från textiltryck/screen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från såväl manuell som automatproduktion då du kommer att arbeta på olika typer av maskiner. Dagligen hanterar vi tryck i upp till 10 färger med en kapacitet på över 2000 tryck/timme. Vi arbetar efter tydlig produktionsplanering och håller ett konstant högt tempo, alltid med kvalitet & service för vår kund i största fokus. Är du lyhörd, har god samarbetsförmåga , är lösningsorienterad samt har ett högt kvalitetstänk och vill vara en del av ett gott gäng, då är Noll33 helt rätt för dig Visa mindre

Borås: Textil/Screentryckare till noll33

Ansök    Nov 2    Jobbakuten Väst AB    Screentryckare
Textil/Screentryckare Nu söker vi förstärkning till en av de viktigaste positionerna på Noll33. Vi söker dig med erfarenhet från textiltryck/screen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från såväl manuell som automatproduktion då du kommer att arbeta på olika typer av maskiner. Dagligen hanterar vi tryck i upp till 10 färger med en kapacitet på över 2000 tryck/timme. Vi arbetar efter tydlig produktionsplanering och håller ett konstant högt tempo, alltid med... Visa mer
Textil/Screentryckare

Nu söker vi förstärkning till en av de viktigaste positionerna på Noll33. Vi söker dig med erfarenhet från textiltryck/screen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från såväl manuell som automatproduktion då du kommer att arbeta på olika typer av maskiner. Dagligen hanterar vi tryck i upp till 10 färger med en kapacitet på över 2000 tryck/timme. Vi arbetar efter tydlig produktionsplanering och håller ett konstant högt tempo, alltid med kvalitet & service för vår kund i största fokus. Är du lyhörd, har god samarbetsförmåga , är lösningsorienterad samt har ett högt kvalitetstänk och vill vara en del av ett gott gäng, då är Noll33 helt rätt för dig Visa mindre

Borås: Textil/Screentryckare till noll33

Ansök    Apr 4    Jobbakuten Väst AB    Screentryckare
Textil/Screentryckare Nu söker vi förstärkning till en av de viktigaste positionerna på Noll33. Vi söker dig med erfarenhet från textiltryck/screen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från såväl manuell som automatproduktion då du kommer att arbeta på olika typer av maskiner. Dagligen hanterar vi tryck i upp till 10 färger med en kapacitet på över 2000 tryck/timme. Vi arbetar efter tydlig produktionsplanering och håller ett konstant högt tempo, alltid med... Visa mer
Textil/Screentryckare

Nu söker vi förstärkning till en av de viktigaste positionerna på Noll33. Vi söker dig med erfarenhet från textiltryck/screen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från såväl manuell som automatproduktion då du kommer att arbeta på olika typer av maskiner. Dagligen hanterar vi tryck i upp till 10 färger med en kapacitet på över 2000 tryck/timme. Vi arbetar efter tydlig produktionsplanering och håller ett konstant högt tempo, alltid med kvalitet & service för vår kund i största fokus. Är du lyhörd, har god samarbetsförmåga , är lösningsorienterad samt har ett högt kvalitetstänk och vill vara en del av ett gott gäng, då är Noll33 helt rätt för dig Visa mindre

Borås: Kökssäljare Kvik

Är du en erfaren säljare som har passion för design och ett driv utöver det vanliga? Vi söker en engagerad kökssäljare för direktrekrytering till Kvik i Borås. Arbetsbeskrivning Som kökssäljare ansvarar du för hela säljprocessen. Du gör en behovsanalys utifrån kundens önskemål och förutsättningar, tar fram och ritar exempel i 3D-program där kunden får vara med hela vägen i processen. Arbetet innebär en självständig roll där du kommer att fatta egna beslu... Visa mer
Är du en erfaren säljare som har passion för design och ett driv utöver det vanliga? Vi söker en engagerad kökssäljare för direktrekrytering till Kvik i Borås.

Arbetsbeskrivning

Som kökssäljare ansvarar du för hela säljprocessen. Du gör en behovsanalys utifrån kundens önskemål och förutsättningar, tar fram och ritar exempel i 3D-program där kunden får vara med hela vägen i processen. Arbetet innebär en självständig roll där du kommer att fatta egna beslut och vara delaktig i butikens framtida utveckling.

Kvik erbjuder sina anställda utbildningar, tydliga mål och rätt coachning för att nå målen. Kviks utbildningsanläggning ligger i Barcelona och dit åker Kviks bästa säljare för att dela med sig av sina erfarenheter.

Startdatum: Snarast

Omfattning, Deltid 75 % / enligt överenskommelse

Lön enligt överenskommelse.

 

Kvalifikationer

Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet av försäljning, gärna från detaljhandeln. Det är extra meriterande om du har erfarenhet av köksförsäljning. Vidare har du en god datorvana.

Vi söker dig som har ett intresse för design och inredning. Som person är du målinriktad, van att ta egna beslut, har en hög serviceanda och du sätter alltid kunden i fokus.

Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan idag!

 

Företagsbeskrivning

Kvik designar och producerar kök, badrum och garderober i dansk design. Kvik gör saker lite annorlunda och lite smartare. Därför växer Kvik stadigt och satsar nu rejält på den svenska marknaden.

Kvik är en del i Ballingslövkoncernen, en av de ledande aktörerna inom kök, badrum och förvaring i Skandinavien och Storbritannien.

Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på Recruitmore, [email protected] Visa mindre

Borås: Textil/Screentryckare till noll33

Ansök    Maj 27    Jobbakuten Väst AB    Screentryckare
Textil/Screentryckare Nu söker vi förstärkning till en av de viktigaste positionerna på Noll33. Vi söker dig med erfarenhet från textiltryck/screen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från såväl manuell som automatproduktion då du kommer att arbeta på olika typer av maskiner. Dagligen hanterar vi tryck i upp till 10 färger med en kapacitet på över 2000 tryck/timme. Vi arbetar efter tydlig produktionsplanering och håller ett konstant högt tempo, alltid med... Visa mer
Textil/Screentryckare

Nu söker vi förstärkning till en av de viktigaste positionerna på Noll33. Vi söker dig med erfarenhet från textiltryck/screen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från såväl manuell som automatproduktion då du kommer att arbeta på olika typer av maskiner. Dagligen hanterar vi tryck i upp till 10 färger med en kapacitet på över 2000 tryck/timme. Vi arbetar efter tydlig produktionsplanering och håller ett konstant högt tempo, alltid med kvalitet & service för vår kund i största fokus. Är du lyhörd, har god samarbetsförmåga , är lösningsorienterad samt har ett högt kvalitetstänk och vill vara en del av ett gott gäng, då är Noll33 helt rätt för dig Visa mindre