Lediga jobb Säljpoolen i Sverige AB i Borås

Se alla lediga jobb från Säljpoolen i Sverige AB i Borås. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Borås som finns inom det yrket.

Kundsupportmedarbetare

Kundsupportmedarbetare (Vikarie) Är du den person som vill hjälpa oss att hjälpa hantverkare till en enklare, tryggare vardag med fokus på säkerhet och marknadsledande kvalitetsprodukter? Har du erfarenhet av att ha arbetat i en liknande roll tidigare, eller inom industri eller bygg, och är en relationsskapande person med utvecklingsfokus? Då är det dig vi söker! Uppdraget: Som Kundsupportmedarbetare kommer du ge våra kunder bästa möjliga rådgivning och su... Visa mer
Kundsupportmedarbetare (Vikarie)
Är du den person som vill hjälpa oss att hjälpa hantverkare till en enklare, tryggare vardag med fokus på säkerhet och marknadsledande kvalitetsprodukter? Har du erfarenhet av att ha arbetat i en liknande roll tidigare, eller inom industri eller bygg, och är en relationsskapande person med utvecklingsfokus? Då är det dig vi söker!
Uppdraget:
Som Kundsupportmedarbetare kommer du ge våra kunder bästa möjliga rådgivning och support via telefon och mail. Kundnöjdhet står alltid i fokus hos oss och i rollen kommer du jobba självständigt men samtidigt vara en del av ett tight team där vi ständigt jobbar för att förbättra vårt arbetssätt och där idéer och tankar kring hur vi kan förbättras uppmuntras.
Om dig:
Du har erfarenhet av att ha arbetat som kundsupportmedarbetare och med kundrelationer och är van vid att arbeta självständigt.
Vidare tror vi att du:
Tycker om att leverera god service och är lösningsorienterad
Strukturerad, noggrann och flexibel
Affärsmässig och har hög integritet i ditt arbete
En lagspelare som sprider positiv energi, är prestigelös och bidrar till en god arbetsmiljö

Arbetsuppgifterna omfattar:
Rekommendera produkt utefter kundens behov
Orderläggning
Retur/Reklamationshantering
Besvara leveransförfrågningar
Växel

Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll
Minst ett års erfarenhet från en kundfokuserad roll
Skriver och talar flytande svenska och goda kunskaper i engelska
Systemvana (Office365 samt att administration sker i olika IT system)



Melina Bengtsson, Customer Support Manager, berättar:
"Inom Hultafors Group har vi alltid höga ambitioner och stora mål. Den kommer av en kombination av enastående produkter presenterade av en högpresterande organisation med en stor portion glädje och stolthet för både bolag, våra varumärken och våra produkter. Vår passion för skyddsutrustning innebär att vi vet allt om hur du bäst skyddar dig och dina viktigaste sinnen. Vårt team inom kundsupport är ett tight litet team som brinner för att utvecklas, både som individer och att utveckla vårt bolag. Välkommen med sin ansökan!"


Vi erbjuder:
Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal. Vi har haft en fantastisk tillväxtresa som fortfarande pågår. Vi har en härlig och familjär företagskultur där vi växer tillsammans. Vår personal är viktig för oss och vi erbjuder friskvårdsbidrag, tjänstepension och möjligheter till professionell utveckling.
Omfattning; Heltid
Varaktighet: Vikariat tom 2024-06-30, med eventuell möjlighet till förlängning.
Placeringsort: Hultafors
Kontakt och ansökan
För mer information om tjänsten kontakta Melina Bengtsson, e-mail: [email protected] . Vi tar ej emot ansökningar via mail på grund av GDPR.
Tjänsten är på heltid med tillträde snarast möjligt. Vi tillämpar löpande urval och ser därför framemot din ansökan. Skicka din ansökan via ansökningsknappen.
Varmt välkommen med din ansökan, vi ser fram emot att höra av dig!
Vi har redan bestämt oss för samarbetspartner och annonseringsvägar i denna rekrytering, så vi avböjer oss vänligen men bestämt samtal kring detta.
Framtidens Teknik skapas här!
Hultafors Group har bidragit till att skapa en bättre vardag för professionella användare i mer än 130 år. Vi utvecklar innovativa arbetskläder, hållbara verktyg och skyddsutrustning för att ge professionella användare det bästa av funktionalitet, säkerhet, skydd och effektivitet. På Hultafors Group strävar cirka 1800 anställda efter att skapa kvalitetsprodukter och tjänster att lita på. Detta gör vi genom att pröva nya idéer, respektera varandra och framför allt genom att lyssna på och involvera proffs i hela produktutvecklingsprocessen. Vårt team består av stolta och erfarna specialister som arbetar sida vid sida med nya talanger. Hultafors Group består av 17 varumärken med återförsäljare i cirka 70 länder globalt, och finns idag både i Europa och Nordamerika.
Du kan läsa mer om oss på www.hultaforsgroup.com. Visa mindre

Controller inom produktion / SAP Key User

Ansök    Sep 26    Säljpoolen i Sverige AB    Controller
Controller inom produktion / SAP Key User Ljung Har du mycket god analytisk förmåga och en vilja att bidra till effektiva och lönsamma produktionsprocesser? Vill du vara med på vår förändringsresa där vi växer oss ännu starkare? Vi erbjuder ett omväxlande och utmanande arbete som productionscontroller med stort egenansvar i en internationell koncern. På huvudkontoret i Ljung är vi 250 personer, och du kommer att ingå i ett controllerteam på 3 personer. Arb... Visa mer
Controller inom produktion / SAP Key User
Ljung
Har du mycket god analytisk förmåga och en vilja att bidra till effektiva och lönsamma produktionsprocesser? Vill du vara med på vår förändringsresa där vi växer oss ännu starkare? Vi erbjuder ett omväxlande och utmanande arbete som productionscontroller med stort egenansvar i en internationell koncern. På huvudkontoret i Ljung är vi 250 personer, och du kommer att ingå i ett controllerteam på 3 personer.
Arbetsuppgifter
I rollen förser och stöttar du verksamhetsansvariga med analys och beslutsunderlag samt utvecklar nya och befintliga processer. I rollen ingår även ansvaret som Key User SAP för modulen PP, vilket innebär att du bidrar till att säkerställa att processerna harmoniserar mellan verklighet och affärssystem. Det innebär också att du utbildar, supporterar och stöttar slutanvändarna i SAP PP modulen.
Rollen är produktionsnära och du kommer i samarbete med produktionsansvariga arbeta med att skapa förståelse för de ekonomiska aspekterna bakom effektivitet, resultat och målsättningar.
Vidare kommer du att:
Säkerställa att våra produktkalkyler är så nära verkligheten överensstämmande som möjligt
Identifiera och prioritera förbättringsområden utifrån ett kostnadsperspektiv
Ansvara för budget och prognosframställan avseende produktion
Analys och rapportering av KPI:er



Kvalifikationer
Vi söker dig som har relevant utbildning inom ekonomiområdet och/eller erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i producerande bolag.
Som person är du driven, lösningsorienterad och självgående. Du ställer frågor, är nyfiken och brinner du för att utveckla och förbättra. Du är en analytisk och kommunikativ person som enkelt kan ta fram olika analyser samt förmedla åtgärdsplaner och budskap på alla nivåer i företaget. Goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift är ett krav.
Vad vi erbjuder dig
Vi erbjuder en prestigelös arbetsmiljö präglad av engagerade och drivna kollegor. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag, flextid och arbetstidsförkortning. Du kommer att arbeta med ett starkt och efterfrågat varumärke i ett marknadsledande företag med stor framtidstro. Vi är kollektivanslutna och har en säker och trygg arbetsplats som ingår i en stark internationell koncern. Det går bra för oss och det finns också bra utvecklingsmöjligheter både lokalt och internationellt.
Hos oss är alla kulturbärare, du som kan identifiera dig med vår kultur, Pipelife tillsammans med passion och tillit är varmt välkommen med din ansökan.


Kontakt och ansökan
För ytterligare information om tjänsten kontakta Per Lidén, ekonomichef på tel. 070-6231700 eller mail [email protected]. För övriga frågor kontakta Annalena Bertilsson, HR Chef, på mail [email protected]. Obs. inga ansökningar mottages per mail.
Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt.
Välkommen med din ansökan!


Om företaget
PIPELIFE SVERIGE AB är Sveriges ledande tillverkare inom branschen för plaströrsystem. Våra produkter används inom bl.a. kommunalteknik, jord- och skogsbruk, inomhusavlopp samt kabelkanalisation. Vi är ca. 270 anställda och omsatte 2022 drygt 1,3 miljarder kronor. Förutom försäljning i Sverige exporterar vi till flertalet av de europeiska länderna. Vårt svenska huvudkontor och produktionsenhet ligger i Ljung (Herrljunga kommun). Pipelife Sverige ingår i Pipelife International med säte i Wien, Österrike. Visa mindre

Kundsupportmedarbetare

Kundsupportmedarbetare Viared Nu söker vi dig som är en stjärna på kundservice till vår kundsupport i Viared. Om rollen Detta är uppdraget för dig som älskar att jobba med service och jobba med varierande arbetsuppgifter. I denna roll som kundsupportmedarbetare ger du support till våra kunder både via mail och telefon. Du hjälper våra kunder med frågor som rör order, produkter och leveranser. Du kommer jobba i nära samarbete och tillsammans med flera inter... Visa mer
Kundsupportmedarbetare
Viared
Nu söker vi dig som är en stjärna på kundservice till vår kundsupport i Viared.
Om rollen
Detta är uppdraget för dig som älskar att jobba med service och jobba med varierande arbetsuppgifter. I denna roll som kundsupportmedarbetare ger du support till våra kunder både via mail och telefon. Du hjälper våra kunder med frågor som rör order, produkter och leveranser.
Du kommer jobba i nära samarbete och tillsammans med flera interna stödfunktioner på Fristads-inte minst vår säljorganisation. Målet är att erbjuda en så bra service och hjälp som möjligt gentemot våra kunder.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi erbjuder dig en viktig roll som kundsupportmedarbetare i ett team med stor arbetsglädje och i en organisation som ligger i framkant inom vår bransch. Vi kommer att ge dig de bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll och ständigt arbeta för att utveckla dig som individ. Du får marknadsmässiga villkor och verktyg för att kunna utföra ditt arbete på bästa sätt. Som anställd på Fristads kommer du arbeta på ett marknadsledande företag som leder utvecklingen inom hållbarhet och miljö i branschen.
Din profil
Service är ledstjärnan i denna roll. Att du är kommunikativ både i tal och skrift på både svenska och engelska är a och o då våra kunder är både svensk- och engelsktalande.
Samarbetsförmåga är något som värdesätts högt för rollen
Du har erfarenhet av Outlook och andra Office program
Tidigare erfarenhet från liknande tjänst är meriterande
Andra bra egenskaper är att du är strukturerad, noggrann, självständig, flexibel och uthållig

Har du viljan och rätt personliga egenskaper har du bra förutsättningar för denna roll.
Fristads
Vi erbjuder dig en spännande roll för att ta Fristads resa till nästa nivå, tillsammans med dina nya Fristadskollegor. Vår personal är viktig för oss och du kommer att få marknadsmässiga villkor och verktyg för att kunna utföra ditt arbete på bästa sätt.
Våra värderingar; Passion, Enkelhet, Tillsammans, Prestation är viktiga för oss. Som medarbetare hos oss är du en viktig ambassadör och förebild för dessa både internt och externt. En viktig del i vår affärsmodell är hållbarhet och vi leder sedan länge utvecklingen inom hållbarhet och miljö inom textilbranschen.


Du kommer att arbeta i vårt nybyggda huvudkontor i Viared strax utanför Borås. Där ingår du i ett team på 13 personer och har även fyra kollegor i Odense.
Anställningsform
Tidsbegränsad anställning på 6 mån som kan komma att förlängas.
Kontakt
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Director Commercial Operations Sara Jacobson på [email protected] eller 0702-140733.
Skicka in din ansökan via ansökningsknappen.
Vi tillämpar löpande urval och ser därför framemot din ansökan så snart som möjligt!
Fristads har sedan 1925 utmanat och drivit utvecklingen av slitstarka och funktionella yrkeskläder, alltid med användaren i fokus och med innovation och hållbarhet som drivkrafter. I vårt produktsortiment finns såväl klassiska som moderna plagg för en rad branscher och våra plagg är gjorda för att leva upp till de högsta kraven när det gäller kvalitet, säkerhet och komfort.
Fristads är en del av Hultafors Group, som ägs av Investment Latour AB och erbjuder en bred portfölj av produkter och varumärken för professionella användare. Läs mer på www.fristads.com. Visa mindre

Produktionsledare - Bearbetningsavdelningen

Produktionsledare - Bearbetningsavdelningen Ljung Vi söker nu en produktionsledare som brinner för ledarskap och som vill leda sitt team med engagerade kollegor till utveckling och nya framgångar. Ta chansen att bli ledare för ett härligt gäng på bearbetningsavdelningen. Arbetsuppgifter Som produktionsledare hos oss kommer du att ansvara för bearbetningsavdelningen där vi bland annat gör efterarbete av våra specialprodukter. I din roll som produktionsledar... Visa mer
Produktionsledare - Bearbetningsavdelningen
Ljung
Vi söker nu en produktionsledare som brinner för ledarskap och som vill leda sitt team med engagerade kollegor till utveckling och nya framgångar. Ta chansen att bli ledare för ett härligt gäng på bearbetningsavdelningen.
Arbetsuppgifter
Som produktionsledare hos oss kommer du att ansvara för bearbetningsavdelningen där vi bland annat gör efterarbete av våra specialprodukter. I din roll som produktionsledare arbetar du med att kartlägga, utveckla och coacha dina medarbetare. Du har ett nytänkande ledarskap och hög prioritet på att skapa engagemang och arbetsglädje.
I dina arbetsuppgifter ingår också att säkerställa den dagliga driften och bemanning. Du tryggar ett nära samarbete med andra avdelningar inom fabriken, både vid daglig drift och vid problemlösning kring eventuella produktionsstörningar. Du kommer att vara delaktig i att kontinuerligt förbättra produktionens resultat inom säkerhet, kvalitet, leverans, produktivitet och kostnad genom LEAN och driva, samt delta i olika projekt.
Du ansvarar för uppföljning av produktionsresultat på din avdelning, samt är delaktig i produktionsplanering och teknikutveckling inom produktområdets löpande investeringar. I tjänsten som produktionsledare rapporterar du till produktionschef extrudering.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som brinner för ett tydligt och coachande ledarskap, du har förmågan att ta till vara på dina medarbetares kompetenser för att därigenom kunna stärka gruppen. Genom ditt ledarskap fångar du upp förbättringar samt engagerar och entusiasmerar dina medarbetare för att uppnå gemensamma mål.
Som person är du prestigelös, utåtriktad och har en god kommunikativ förmåga. Du är flexibel i ditt arbetssätt och har förmågan att planera din egen tid.
Kvalifikationer
För att bli framgångsrik i rollen krävs att du har tidigare erfarenhet av en ledande roll. Du är van att arbeta med logistiska flöden och att driva kontinuerligt operativt förbättringsarbete. Du har en affärsmässig erfarenhet och har förståelse för arbetet med LEAN och dess principer är meriterande men inget krav. Erfarenhet av rekryteringar och personalsamtal är meriterande.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med tillträde snarast. Arbetstiderna är dagtid på plats i Ljung. Sista ansökningsdag: Urval sker löpande
Hos oss är alla kulturbärare, du som kan identifiera dig med vår kultur, Pipelife tillsammans med passion och tillit är varmt välkommen med din ansökan.
Upplysningar
För ytterligare information om tjänsten kontakta Ronny Eriksson på telefon: 070 190 16 28 Maila till: [email protected]
För övriga frågor kontakta Annalena Bertilsson, HR Business partner. 073 088 13 90 Lämna din ansökan genom ansökningsknappen nedan.
Om oss
PIPELIFE SVERIGE AB är Sveriges ledande tillverkare inom branschen för plaströrsystem. Våra produkter används inom bl.a. kommunalteknik, jord- och skogsbruk, inomhusavlopp samt kabelkanalisation. Vi är ca 270 anställda och omsatte 2021 drygt 1,1 miljard kronor. Förutom försäljning i Sverige exporterar vi till flertalet av de europeiska länderna. Vårt svenska huvudkontor ligger i Ljung och vi har fabriksenheter i Ljung (Herrljunga kommun) och Ölsremma (Tranemo kommun). Pipelife Sverige ingår i Pipelife International med säte i Wien, Österrike. Visa mindre

Restaurangbiträde, vikariat 14 månader

Restaurangbiträde, vikariat 14 månader Borås - Viared Är du driven, strukturerad samt tycker om att arbeta med service? Då kan det här vara tjänsten för dig! Vi söker nu en Restaurangbiträde med erfarenhet av att arbeta inom restaurang och storkök. Rollen Din roll som Restaurangbiträde fyller en viktig funktion hos oss i serviceteamet som består av kollegor inom cleaning och restaurang och i vårt mottagningskök. Du har många samarbetsytor såväl internt som... Visa mer
Restaurangbiträde, vikariat 14 månader
Borås - Viared
Är du driven, strukturerad samt tycker om att arbeta med service? Då kan det här vara tjänsten för dig! Vi söker nu en Restaurangbiträde med erfarenhet av att arbeta inom restaurang och storkök.
Rollen
Din roll som Restaurangbiträde fyller en viktig funktion hos oss i serviceteamet som består av kollegor inom cleaning och restaurang och i vårt mottagningskök. Du har många samarbetsytor såväl internt som externt. En viktig del av tjänsten innebär att säkerställa den dagliga driften av restaurangen med ansvar för beställningar, inköp, konferensbokningar samt hygienkrav.
Du har ett nära samarbete med vår Restaurant Manager och övriga i serviceteamet.
Din profil
Vi söker dig som är noggrann, effektiv, strukturerad och gärna tar dig an nya uppgifter. Självklart är du en bra lagspelare, du anpassar dig lätt till olika omständigheter och trivs med att jobba med att ge dina kunder den bästa servicen.
Grundläggande krav för tjänsten:
Du har utbildning inom restaurang och storkök eller erfarenhet som kan bedömas likvärdig
God förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift
Vi ser gärna att du har arbetat i en liknande roll inom branschen

Våra värderingar
Våra värderingar Passion, Prestation, Enkelhet, Tillsammans, är viktiga för oss. Som medarbetare hos oss är du en viktig ambassadör och förebild för dessa både internt och externt.


Placering
Du kommer att arbeta i vårt nybyggda moderna huvudkontor i Viared strax utanför Borås.
Vad kan Fristads erbjuda dig?
På Fristads får du möjlighet att arbeta i ett marknadsledande globalt företag där du själv får möjligheten att utveckla och påverka arbetet. Du erbjuds ett stimulerande och omväxlande arbete i en internationell miljö. Du kommer att få marknadsmässiga villkor och verktyg för att kunna utföra ditt arbete på bästa sätt.
Anställningsform
Tjänsten är tidsbegränsad from 2023-06-15 t.o.m. 2024-08-02.
Sysselsättningsgrad 75%. Arbetstider är måndag – fredag dagtid.


Kontakt och ansökan
Har du frågor om tjänsten kontakta:
Ragnhild Lantz, Service och facility manager, tel. +46 (0)33 20 21 80, [email protected]
Malena Steingrüber, HR Business Partner, tel +46 (0)33 20 21 20, [email protected]
Ansökan sker via länken nedan. Vi intervjuar löpande och ser därför framemot din ansökan så snart som möjligt!
Om Fristads
Fristads har sedan 1925 utmanat och drivit utvecklingen av slitstarka och funktionella yrkeskläder, alltid med användaren i fokus och med innovation och hållbarhet som drivkraft. Läs mer på www.fristads.com
Fristads AB är en del av Hultafors Group AB, koncernbolaget med en portfolio bestående av flertalet ledande varumärken. Tillsammans med Hultafors Group har vi sammantaget det starkaste utbudet av PPE (Personal Protection Equipment) i Europa och Nordamerika. Läs mer på?www.hultaforsgroup.com Visa mindre

Finsktalande medarbetare till Kundtjänst till Hejco, Borås

Hejco söker en Finsktalande medarbetare till Kundtjänst Vi söker en finsktalande Customer Service Advisor som vill vara en del av ett värdedrivet företag som bryr sig om de människor som bryr sig om andra. Vill du jobba i en expansiv och utvecklande miljö där vi utmanar oss varje dag för att alltid ge våra kunder det bästa vad gäller kvalitet, produkt, service och engagemang? Då är detta något för dig! Om tjänsten Som finsktalande Customer Service Advisor ... Visa mer
Hejco söker en Finsktalande medarbetare till Kundtjänst
Vi söker en finsktalande Customer Service Advisor som vill vara en del av ett värdedrivet företag som bryr sig om de människor som bryr sig om andra.
Vill du jobba i en expansiv och utvecklande miljö där vi utmanar oss varje dag för att alltid ge våra kunder det bästa vad gäller kvalitet, produkt, service och engagemang? Då är detta något för dig!
Om tjänsten
Som finsktalande Customer Service Advisor hos oss på Hejco kommer du att arbeta mot såväl den finska som svenska marknaden där du kommer att ha kontakt med både återförsäljare, säljare samt slutkunder.
Arbetet innefattar traditionell support via flera olika kanaler där förekommande ärenden innehåller allt ifrån orderläggning, produktinformation, fakturering och mer därtill. Utöver detta kommer du även vara spindel i nätet för att utveckla och stötta den finska verksamheten. Hos oss får du möjlighet att vara med och bygga upp, vara delaktig och påverka din roll som Customer Service Advisor. Du blir en del av vårt team på Internationell kundtjänst som består av 8 personer.
Vi sitter i helt nya och moderna lokaler på Katrinedal i Borås ca 5 minuter från Centralstationen och vi är ca 25 medarbetare totalt, ett engagerat och gott gäng. Om du är nyfiken på hur vår arbetsplats ser ut kan du se videon som Cernera spelade in hos oss.
Youtube: https://youtu.be/jhQBacHFlgo
I din roll som Customer Service Advisor kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
Service mot kunder och återförsäljare via mejl, chat och telefon
Merförsäljning och korsförsäljning
Identifiera möjligheterna till att förbättra kundupplevelsen i alla steg
Tätt samarbete med övriga avdelningar så som marknad, sälj med flera
Utveckla och bygga rutiner för framtidens kundservice
Administrativa åtgärder



Vi ställer några frågor till Kristoffer Gransing, Customer Experience Manager på Hejco
Vilka är fördelarna med att jobba hos Hejco?
Dom är många, men skulle framförallt vilja lyfta fram att vi är en relativt liten arbetsplats med ca 25 st anställda vilket gör att samtliga avdelningar jobbar väldigt tätt tillsammans, det är en familjär känsla och korta beslutsled. Vi är även ett värderingsstyrt bolag där våra värderingar genomsyrar allt vi gör och följer en röd tråd genom hela organisationen samt hur vi opererar i vårt dagliga arbete. Detta skapar en trygg och en bekväm miljö vilket ger utrymme till kreativitet och uppfinnerikedom för fortsatt utveckling framåt såväl på en individuell som övergripande nivå.
Vilka egenskaper behöver man ha för att lyckas i rollen?
Som person behöver man i grund och botten har rätt mindset och vara serviceminded. Vi ser även en genuin nyfikenhet i kombination med ett lösningsorienterat förhållningsätt. Man ska gilla ett högt tempo samt hantera många bollar i luften samtidigt. Samarbetsförmåga och laget före jaget är oerhört viktigt för att lyckas i denna roll.
Vilken bakgrund behöver man ha för detta jobbet?
Troligtvis har man jobbat i något form av serviceyrke men absolut inget måste, vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.


Om dig
Du är flexibel och kan hantera problem av både lättare och svårare karaktär. Som person bör du vara självständig, gilla ett högt tempo och ha en förmåga att leda dig själv. Du har ett gediget intresse av kommunikation och brinner för att alltid leverera den bästa tänkbara kundupplevelsen. Du är ordningsam, noggrann, ansvarstagande och engagerad i det jobb du utför.
Viktigt för tjänsten är:
Flytande i finska och goda kunskaper i svenska
Systemvana samt självständig
Adekvata IT kunskaper samt intresse för och ta till sig nya system och processer. Så som tillexempel telefoni, ärendehanteringssystem, databaser, chat, CRM verktyg och annan datorprogramvara.

På Hejco arbetar vi med våra värderingar Caring, Dedicated, Proud och Easy. Och på Hejco lever vi alla och arbetar naturligt enligt Hejcos värderingar. Detta innebär att du tar ansvar och är dedikerad till att lösa uppgifter och aktiviteter på bästa möjliga sätt även om de ligger utanför ditt område.
Du lyfter och uppmärksammar uppgifter som kan göras på ett enklare sätt och hjälper på så sätt till att sträva efter enkelhet och effektivitet både för oss och kunden. Du bryr dig om kunder, kollegor och verksamheten i alla aspekter och gör allt du kan för att få det att fungera tillsammans med målsättningen att skapa en så bra kundupplevelse och business som möjligt. Du är stolt över att vara en del av varumärket Hejco, över våra kunder, kollegor och produkter.
Vi erbjuder:
Du får jobba i en spännande roll i en organisation som ligger i framkant inom vår bransch. Vi kommer att ge dig de bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll och ständigt arbeta för att utveckla dig som individ. Du kommer att få marknadsmässiga villkor och verktyg för att kunna utföra ditt arbete på bästa sätt. Hos oss får du härliga kollegor, fantastisk gemenskap och utrymme för att utvecklas. Våra medarbetares hälsa är viktiga för oss och vi erbjuder friskvårdsbidrag.
Kontakt och ansökan
Skicka in din ansökan med CV och personligt brev via ansökningsknappen. Har du frågor kan du vända dig till Kristoffer Gransing, Customer Experience Manager på Hejco. Vi tillämpar en löpande urvalsprocess.
Mail: [email protected] Telefon: 072-085 69 25
I denna tjänst har vi tagit ställning till samarbetspartner och annonskanaler därför undanber vi oss kontakt från rekryteringsbolag och annonseringsföretag.


Om Hejco
I drygt 60 år har vi på Hejco designat, utvecklat och tillverkat arbetskläder för alla de människor som arbetar med att ta hand om andra. Det började 1954 i Hyssna utanför Borås då Henry Johansson startade upp verksamheten Henry Johansson & Co, sedermera Hejco, med ambitionen att skapa arbetskläder med god kvalitet och funktion. Kläder som skulle förbättra arbetslivet för alla yrkesgrupper inom vård & omsorg, dental, städ och kök.
Läs mer om företaget på https://www.saljpoolen.se/sv/annons/26768891-finsktalande-medarbetare-till-kundservice-customer-service-advisor-hejco-boras?ps=ams
Sökord: ordermottagare, innesäljare, kundtjänst, customer service, kundservice, kundsupport, kundtjänstmedarbetare Visa mindre

Junior Art Director till Sagaform AB i Borås

Du älskar färg, form och grafisk design. Vill skapa inspirerande och säljande material inom inredningsbranschen och är en mästare på att strukturera och hitta kreativa lösningar. Välkommen! Det är just dig vi söker. För visst vill du ta nästa steg i karriären? Eller kanske det första? Det är helt okej det också, då du kommer att jobba tillsammans med vår marknadsavdelning och följa vår kommunikationsstrategi. Allt medan du ser till att både våra kunders oc... Visa mer
Du älskar färg, form och grafisk design. Vill skapa inspirerande och säljande material inom inredningsbranschen och är en mästare på att strukturera och hitta kreativa lösningar. Välkommen! Det är just dig vi söker. För visst vill du ta nästa steg i karriären? Eller kanske det första? Det är helt okej det också, då du kommer att jobba tillsammans med vår marknadsavdelning och följa vår kommunikationsstrategi. Allt medan du ser till att både våra kunders och vårt eget material håller högsta kvalitet inom retail- och profilmarknaden.
Om jobbet:
Som Jr Art Director på Sagaform AB kommer du att arbeta med varumärkena Sagaform, ByOn, Victorian, Vakinme och Bagsfirst inom både retail och profil. Tillsammans med marknadsteamet jobbar du med den kreativa designprocessen inom det grafiska, digitala, artwork, tryck, förpackningar, varumärkeskoncept med mera. Du redigerar och hanterar bilder i olika kommunikationskanaler, skapar original, retuscherar och gör språksättningar för tryck och webb.Du uppdaterar och hanterar även viss artikelvård inom våra digitala kanaler. Om du dessutom kan fota eller vill lära dig är det ett stort plus men inget krav.
Tjänsten är en tillsvidareanställning hos Sagaform AB i Borås.
Om dig:
Din personlighet betyder mycket för oss. Du sprider energi, är prestigelös och idérik. Du gillar att samarbeta, vara strukturerad och att hitta lösningar. Miljön hos oss präglas av framåtanda och kreativitet, så vi tar för givet att du också har en stark egen drivkraft.
Det här har du redan:
Relevant högskoleutbildning eller liknande inom art direction eller grafisk design och formgivning
Goda kunskaper inom Office-paketet, Photoshop, InDesign och Illustrator
Kunskap inom digitala kanaler, bild och rörlig media
Svenska och engelska i tal och skrift

Det här erbjuder vi:
En inspirerande och givande arbetsplats. Att arbeta i ett framåtlutat och begåvat team. Möjlighet att utveckla dig själv till nya nivåer inom ditt expertområde.
Ansökan
Ansök via länken. Vi har löpande urval skicka därför din ansökan snarast. OBS! Inkludera ditt CV och din portfolio i ansökan. Vi tar ej emot ansökningar via mail på grund av GDPR. OBS! Inkludera ditt CV och din portfolio i ansökan.
Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Om Sagaform AB
Sagaform AB levererar starka varumärken och tydliga identiteter inom hem- och inredningsbranschen, samtliga samlade under A way of living. Vi ser på oss själva som ett hus fyllt med möjligheter och tar vår uppgift, att vara en trygg, professionell och inspirerande partner på största allvar. Tillsammans erbjuder bolagets varumärken Sagaform, ByOn, Victorian, Vakinme & Bagsfirst ett brett sortiment för både retail och profil kunder världen över med ett tydligt fokus inom Europa. Bolaget är lokaliserat i Viared utanför Borås med 25 anställda och är en del av New Wave Group www.nwg.se läs mer på www.awoliving.com
Varumärken: www.sagaform.com www.byon.se www.vakinme.com Visa mindre

Teknisk kundsupport

Teknisk kundsupport Ljung Vill du arbeta med att supportera och stötta kunder på ett gediget företag med en spännande resa framåt? Har du ett stort tekniskt intresse och vill arbeta i en social och fartfylld roll? Vi erbjuder ett fritt, omväxlande och utmanande arbete med stort egenansvar i ett härligt team. Arbetsuppgifter En av våra medarbetare kommer gå vidare i en ny roll inom företaget och vi söker nu efter hans ersättare. I rollen som teknisk kundsup... Visa mer
Teknisk kundsupport
Ljung
Vill du arbeta med att supportera och stötta kunder på ett gediget företag med en spännande resa framåt? Har du ett stort tekniskt intresse och vill arbeta i en social och fartfylld roll? Vi erbjuder ett fritt, omväxlande och utmanande arbete med stort egenansvar i ett härligt team.
Arbetsuppgifter
En av våra medarbetare kommer gå vidare i en ny roll inom företaget och vi söker nu efter hans ersättare. I rollen som teknisk kundsupport hjälper du våra kunder med support kring Pipelifes produkter. Registrering och hantering av kundorder, leveransbevakning samt att vara stöd åt säljorganisationen är också viktiga delar av dina arbetsuppgifter. Detta betyder att du har stora kontaktytor både internt och externt. Detta kräver att du har hög servicegrad och du arbetar systematiskt med att säkerställa och höja kundnöjdheten.
Som teknisk kundsupport tillhör du Supply Chain och kommer vara en del av gruppen kundsupport. Här blir du en del i ett härligt positivt gäng som alla sitter på gedigen kunskap och erfarenhet av Pipelifes produkter.
Kvalifikationer
För att lyckas med rollen är det viktigt att du har genuint intresse för teknik, och en vilja att ständigt utvecklas. Har du utbildning och/eller erfarenhet inom teknik eller kundsupport är detta meriterande. Som person är du ambitiös, social och uthållig. Du är en problemlösare som kan kombinera sinnet för detaljer med en helhetssyn.
Du vill och vågar ta eget ansvar och står upp för dina beslut, samtidigt som du är lyhörd och står med båda fötterna på jorden. Vidare har du ett naturligt kundfokus och vill alltid slutföra dina ärenden med en nöjd kund som resultat. Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift är ett krav, då vi har kunder utanför Sveriges gränser.
Hos oss är alla kulturbärare, du som kan identifiera dig med vår kultur, Pipelife tillsammans med passion och tillit är varmt välkommen med din ansökan.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med tillträde snarast eller efter överenskommelse.
Sista ansökningsdag: Urval sker löpande
Upplysningar
För ytterligare information om tjänsten kontakta Jonas Dahl, kundsupportchef på telefon 070 508 74 80
För övriga frågor kontakta Annalena Bertilsson, HR Business Partner på telefon 0730 88 13 90
Skicka in din ansökan genom ansökningsknappen, urval sker löpande.
Välkommen med din ansökan!


Om oss
PIPELIFE SVERIGE AB är Sveriges ledande tillverkare inom branschen för plaströrsystem. Våra produkter används inom bl.a. kommunalteknik, jord-och skogsbruk, inomhusavlopp samt kabelkanalisation. Vi är ca 260 anställda och omsatte 2021 drygt 1,1 miljard kronor. Förutom försäljning i Sverige exporterar vi till flertalet av de europeiska länderna. Vårt svenska huvudkontor ligger i Ljung och vi har fabriksenheter i Ljung (Herrljunga kommun) och Ölsremma (Tranemo kommun). Pipelife Sverige ingår i Pipelife International med säte i Wien, Österrike. Visa mindre