Lediga jobb Bemannia Kontor AB i Borås

Se alla lediga jobb från Bemannia Kontor AB i Borås. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Borås som finns inom det yrket.

Ekonom/controller till kommunalt bolag i Borås

Ansök    Maj 3    Bemannia Kontor AB    Controller
Nu söker vi en ekonom till ett kommunalt bolag i Borås med start omgående och fram till september! Om uppdraget Uppdraget är ett konsultuppdrag via Bemannia med start omgående och fram till 31/8. Du kommer att vara placerad på enhetens kontor i Borås och du kommer att arbeta kontorstider. Det kommer finnas möjlighet till distans till viss del efter överenskommelse med kunden. Dina arbetsuppgifter Du kommer att utgöra ett kvalificerat stöd gentemot förvaltn... Visa mer
Nu söker vi en ekonom till ett kommunalt bolag i Borås med start omgående och fram till september!
Om uppdraget
Uppdraget är ett konsultuppdrag via Bemannia med start omgående och fram till 31/8. Du kommer att vara placerad på enhetens kontor i Borås och du kommer att arbeta kontorstider. Det kommer finnas möjlighet till distans till viss del efter överenskommelse med kunden.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att utgöra ett kvalificerat stöd gentemot förvaltningens chefer och ledning i ekonomiskt beslutsfattande. Du kommer vidare att hanterabudget, bokslut, analyser, prognoser och redovisningar. Det kommer även att ingå:
Säkerställa att det ekonomiska arbetet utförs i enlighet med interna och externa krav och regelverk.
Medverka och utveckla interna processer, policys och arbetssätt inom egna arbetsområdet samt ingå i utvecklingsprojekt och bevaka ekonomiska frågor och dess påverkan för projektet.
Aktivt uppdaterad inom arbetsområdet genom omvärldsanalyser.
Budget och bokslutsarbete.
Prognoser, uppföljning och analys av olika verksamhetens olika delar.
Support och stöd i ekonomiska frågor till verksamheten.



Dina kvalifikationer
Kandidatexamen i ekonomi, alternativt arbetslivserfarenhet som bedöms som likvärdig.
Minst 2 års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete.
Erfarenhet av Agresso och Stratsys.
Goda kunskaper i Excel.
Svenska flytande i såväl tal som skrift.

Meriterande
Har du erfarenhet från kommunal verksamhet i liknande roller är det meriterande.


Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 8/5.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Anna Radhe. [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 0708934700
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Ekonomiansvarig till Borås TME AB

Ansök    Dec 15    Bemannia Kontor AB    Redovisningschef
Nu söker vi omgående för kunds räkning en ekonomiansvarig till ett uppdrag på 1 år med start 24-01-02. Om uppdraget Uppdraget är ett föräldravikariat med start 24-01-02 fram till årsskiftet 2025. Det är ett konsultuppdrag för Bemannia som är 100%. Det kommer finnas möjlighet till att arbeta på distans till viss del. Du kommer ha ett nära samarbete med VD, Administrativ chef och Marknadsansvarig och är ett stöd för alla i ekonomifrågor. Borås TME AB arbe... Visa mer
Nu söker vi omgående för kunds räkning en ekonomiansvarig till ett uppdrag på 1 år med start 24-01-02.

Om uppdraget

Uppdraget är ett föräldravikariat med start 24-01-02 fram till årsskiftet 2025. Det är ett konsultuppdrag för Bemannia som är 100%. Det kommer finnas möjlighet till att arbeta på distans till viss del. Du kommer ha ett nära samarbete med VD, Administrativ chef och Marknadsansvarig och är ett stöd för alla i ekonomifrågor.

Borås TME AB arbetar med att utveckla och marknadsföra Borås platsvarumärke för att attrahera både besökare och invånare. Uppdraget möjliggörs av ett aktivt och framgångsrikt samarbete mellan Borås Stad, Borås Näringsliv och Högskolan i Borås.

Dina arbetsuppgifter

Du har det övergripande ansvaret för bolagets ekonomiska redovisning. I arbetsuppgifterna ingår:

- Kund- och leverantörsreskontra

- Budgetarbete

- Tertial- och årsbokslut

- Årsredovisning, löpande redovisning, lönehantering, resultatrapporter, skatt- och momsfrågor

- Uppföljning och analys av verksamheten

Dina kvalifikationer

För att axla rollen har du följande kompetens och erfarenheter:

- Civilekonomexamen eller liknande

- Minst 3 år i en liknande roll som ekonom

- Goda datakunskaper i MS Office

- Goda kunskaper i Visma admin 1000, Visma bokslut och Visma anläggningsregister

- Svenska flytande i såväl tal som skrift



Som person är du analytisk, har ett strategiskt tänk och ser sambanden mellan verksamhet och siffror. Du är noggrann och driven med en hög administrativ förmåga. Vi ser också att du har god samarbetsförmåga och är kommunikativ.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 23-12-22.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Anna Radhe. [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0708934700

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Kvalificerad redovisnings ekonom till bostadsbolag i Borås kommun

Ansök    Nov 3    Bemannia Kontor AB    Redovisningsekonom
Nu söker vi omgående och under en fyra månaders period en kvalificerad redovisnings ekonom till ett uppdrag på ett bostadsbolag i Borås kommun. Om uppdraget Uppdragets start är omgående och under fyra månader. Det är ett heltidsuppdrag och du kommer att arbeta på enhetens kontor i Borås. Det kommer finnas möjlighet till distansarbete efter man kommit in i arbetet. Kunden är ett bostadsbolag med ca 7000 lägenheter i kommunen. Du kommer att arbeta på enhe... Visa mer
Nu söker vi omgående och under en fyra månaders period en kvalificerad redovisnings ekonom till ett uppdrag på ett bostadsbolag i Borås kommun.

Om uppdraget

Uppdragets start är omgående och under fyra månader. Det är ett heltidsuppdrag och du kommer att arbeta på enhetens kontor i Borås. Det kommer finnas möjlighet till distansarbete efter man kommit in i arbetet.

Kunden är ett bostadsbolag med ca 7000 lägenheter i kommunen. Du kommer att arbeta på enhetens ekonomiavdelning med fyra andra personer och du kommer att arbeta nära och rapportera till ekonomichefen.

Dina arbetsuppgifter

Under uppdraget kommer du att vara ekonomichefens högra hand och hjälpa till att styra upp enhetens processer och rutiner kring redovisning samt säkerställa och förbereda för årsbokslut, årsredovisning och revision.

I dina arbetsuppgifter kommer det ingå:

- Bistå med kompentens/stöttning kring aktiveringar i kundens Fastighetsregister

- Säkerställa kundens processer kring månads- och årsbokslut

- Upprättande av månads- och årsbokslut

- Bistå vid upprättande av årsredovisning

- Skatteberäkning

- Kostnadsanalyser

- Tillsammans med teamet arbeta fram en ny ekonomisk struktur som stödjer uppföljning av den nya förvaltningsorganisationen

Dina kvalifikationer

För att vara kvalificerad för rollen har du följande kunskaper och erfarenhet:

- Relevant akademisk examen inom ekonomi, redovisning eller motsvarande

- Minst 7 års erfarenhet av kvalificerat arbete inom redovisning

- Minst 3 års erfarenhet inom fastighetsbranschen

- Erfarenhet av totalansvar för månads- årsbokslut

- Mycket goda kunskaper inom K3-regelverket

- Mycket god förståelse för komponent redovisning

- Mycket goda kunskaper i Excel

Vi ser att du som person är analytiskt lagd och arbetar strukturerat och metodiskt. Du kan hantera stora datamängder med stor noggrannhet. Vi ser även att du har god samarbetsförmåga och arbetar bra i team med god kommunikations förmåga.

Meriterande

- Erfarenhet av att ha arbetat i Agresso, Insikt och Fast2

- Kunskaper inom LOU

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2023-11-10

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Anna Radhe, [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 893 47 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Interimchef inom ekonomi till Boråsregionen omgående!

Ansök    Okt 20    Bemannia Kontor AB    Ekonomichef
Nu söker vi för kunds räkning en Interimchef inom ekonomi och erfarenhet av personalansvar till Boråsregionen med start omgående och 6 månader framåt. Om uppdraget Uppdragets start är 231030 och är ett 6 månaders uppdrag. Omfattningen är 100% och placeringen är på enhetens kontor med möjlighet till visst distansarbete. Kunden du kommer att arbeta med är verksam inom det kommunala området. Enheten ansvarar för drift och underhåll av 7 reningsverk och 10... Visa mer
Nu söker vi för kunds räkning en Interimchef inom ekonomi och erfarenhet av personalansvar till Boråsregionen med start omgående och 6 månader framåt.

Om uppdraget

Uppdragets start är 231030 och är ett 6 månaders uppdrag. Omfattningen är 100% och placeringen är på enhetens kontor med möjlighet till visst distansarbete.

Kunden du kommer att arbeta med är verksam inom det kommunala området. Enheten ansvarar för drift och underhåll av 7 reningsverk och 10 vattenverk samt ett antal pumpstationer. Vidare ingår ansvaret för ledningsnätet där fokus ligger på lednings förnyelse och minska ovidkommande vatten.

Organisationen består av totalt 14 personer som är fördelat på 4 drifttekniker och 1 arbetsledare på VA-verk. 5 rörnätstekniker och 1 arbetsledare på VA-ledningar
1 VA-ingenjör, 1 Utvecklingsingenjör och 1 administratör.

Dina arbetsuppgifter

I dina arbetsuppgifter kommer det övergripande arbetet innebära att leda enheten med 14 medarbetare inom teknisk verksamhet med fullt personal- och budgetansvar.

Dina arbetsuppgifter kommer att vara:

- Ekonomiuppföljning

- Personalmöten, drift möten och APT

- Upprätta och följa budget för enheten

- Upprätta och följa projektplan för enheten

- Tillsammans med personalen driva projekt och upprätta rutiner

- Förbereda ärenden för politik för enheten

Dina kvalifikationer

För att vara kvalificerad för rollen ser vi att du är en driven och erfaren ledare med mångårig erfarenhet inom kommunalteknisk verksamhet. Vidare är du en prestigelös ledare som får sin personal att prestera på jobbet genom en tydlig målbild och tillits baserad styrning. Vi ser även att du är noggrann, strukturerad och ser helheten i verksamheten.

Du uppfyller följande krav:

- Mer än 5-års erfarenhet som ledare/chef inom politiskt styrd verksamhet

- Stor vana av ekonomi

Det är meriterande om du har kunskap inom systemen:

- Stratsys (Planering- och uppföljningsverktyg)

- Agresso (Fakturahantering)

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 231027.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Anna Radhe. [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0708934700

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Ekonomiassistent till offentlig verksamhet i Borås

Ansök    Okt 22    Bemannia Kontor AB    Ekonomiassistent
Har du arbetat som ekonomiassistent i minst två år? Varmt välkommen att söka denna tjänst! Om uppdraget Vi söker en ekonomiassistent till vår kund inom den offentliga verksamheten i Borås. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som startar omgående och kommer pågå till 5/12 2023. Arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan 8-17 och det finns möjlighet till visst distansarbete. Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta på en mindre enhet som age... Visa mer
Har du arbetat som ekonomiassistent i minst två år? Varmt välkommen att söka denna tjänst!

Om uppdraget

Vi söker en ekonomiassistent till vår kund inom den offentliga verksamheten i Borås. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som startar omgående och kommer pågå till 5/12 2023. Arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan 8-17 och det finns möjlighet till visst distansarbete.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta på en mindre enhet som agerar stödfunktion till myndighetens verksamheter. Dina arbetsuppgifter kommer framförallt bestå av hantering av leverantörsfakturor.

Arbetsuppgifterna kan också bestå av att:

- Hantera kund och leverantörsreskontra.

- Hantera fakturor och svara på mejl från verksamheten kring fakturor.

- Arbeta med det löpande redovisningsarbetet.

- Vara behjälplig vid bokslut.

Dina kvalifikationer

- Minst två (2) års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent/ekonomiadministratör.

- Tidigare arbetslivserfarenhet och god kännedom kring leverantörsresekontra, kundreskontra samt bokföring/redovisning.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 24/10.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Roy Hoang, [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070-966 76 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Interim VA-chef till kommunal verksamhet i Boråsregionen!

Nu söker vi för kunds räkning en VA-chef för ett interimsuppdrag i Boråsregionen med start i oktober och 6 månader framåt. Om uppdraget Start: 23-10-09 tom 24-04-09 Omfattning: 100% Uppdrags typ: Interimsuppdrag Enheten i den kommunala verksamheten ansvarar för drift och underhåll av 7 reningsverk och 10 vattenverk samt ett antal pumpstationer. Vidare ingår ansvaret för ledningsnätet där fokus ligger på lednings förnyelse och minska ovidkommande vatt... Visa mer
Nu söker vi för kunds räkning en VA-chef för ett interimsuppdrag i Boråsregionen med start i oktober och 6 månader framåt.

Om uppdraget

Start: 23-10-09 tom 24-04-09

Omfattning: 100%

Uppdrags typ: Interimsuppdrag

Enheten i den kommunala verksamheten ansvarar för drift och underhåll av 7 reningsverk och 10 vattenverk samt ett antal pumpstationer. Vidare ingår ansvaret för ledningsnätet där fokus ligger på lednings förnyelse och minska ovidkommande vatten.

Organisationen består av totalt 14 personer som är fördelat på 4 drifttekniker och 1 arbetsledare på VA-verk. 5 rörnätstekniker och 1 arbetsledare på VA-ledningar
1 VA-ingenjör, 1 Utvecklingsingenjör och 1 administratör.

Dina arbetsuppgifter

Uppdragets huvuduppgifter innebär att leda verksamhetens VA-enhet med person och budgetansvar.

Du kommer att arbeta med följande uppgifter:

- Ekonomiuppföljning

- Personalmöten, driftmöten och APT

- Upprätta och följa budget för enheten

- Upprätta och följa projektplan för enheten

- Tillsammans med personalen driva projekt och upprätta rutiner

- Förbereda politiska ärenden för enheten

Dina kvalifikationer

För att vara kvalificerad för tjänsten bör du uppfylla följande krav:

- Mer än 5-års erfarenhet som ledare/chef inom VA-verksamhet

- Erfarenhet av arbete med små och medelstora projekt

Det är meriterande om du har kunskap inom följande system:

- VA-banken (kartsystem)

- Stratsys (Planering- och uppföljningsverktyg)

- Agresso (Fakturahantering)

- Citect Scada (Övervakningssystem VA-drift)

För att axla rollen ser vi vidare att du är en driven och erfaren ledare med mångårig erfarenhet inom VA. Du är en prestigelös ledare som som arbetar med en tydlig målbild och tillits baserad styrning för din personal. Du är också noggrann, strukturerad och ser helheten i ditt arbete.



Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2023-10-04

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Anna Radhe, [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0708934700

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Interimchef inom ekonomi till Boråsregionen omgående!

Ansök    Okt 10    Bemannia Kontor AB    Ekonomichef
Nu söker vi för kunds räkning en Interimchef inom ekonomi och erfarenhet av personalansvar till Boråsregionen med start omgående och 6 månader framåt. Om uppdraget Uppdragets start är 231030 och är ett 6 månaders uppdrag. Omfattningen är 100% och placeringen är på enhetens kontor med möjlighet till visst distansarbete. Kunden du kommer att arbeta med är verksam inom det kommunala området. Enheten ansvarar för drift och underhåll av 7 reningsverk och 10... Visa mer
Nu söker vi för kunds räkning en Interimchef inom ekonomi och erfarenhet av personalansvar till Boråsregionen med start omgående och 6 månader framåt.

Om uppdraget

Uppdragets start är 231030 och är ett 6 månaders uppdrag. Omfattningen är 100% och placeringen är på enhetens kontor med möjlighet till visst distansarbete.

Kunden du kommer att arbeta med är verksam inom det kommunala området. Enheten ansvarar för drift och underhåll av 7 reningsverk och 10 vattenverk samt ett antal pumpstationer. Vidare ingår ansvaret för ledningsnätet där fokus ligger på lednings förnyelse och minska ovidkommande vatten.

Organisationen består av totalt 14 personer som är fördelat på 4 drifttekniker och 1 arbetsledare på VA-verk. 5 rörnätstekniker och 1 arbetsledare på VA-ledningar
1 VA-ingenjör, 1 Utvecklingsingenjör och 1 administratör.

Dina arbetsuppgifter

I dina arbetsuppgifter kommer det övergripande arbetet innebära att leda enheten med 14 medarbetare inom teknisk verksamhet med fullt personal- och budgetansvar.

Dina arbetsuppgifter kommer att vara:

- Ekonomiuppföljning

- Personalmöten, drift möten och APT

- Upprätta och följa budget för enheten

- Upprätta och följa projektplan för enheten

- Tillsammans med personalen driva projekt och upprätta rutiner

- Förbereda ärenden för politik för enheten

Dina kvalifikationer

För att vara kvalificerad för rollen ser vi att du är en driven och erfaren ledare med mångårig erfarenhet inom kommunalteknisk verksamhet. Vidare är du en prestigelös ledare som får sin personal att prestera på jobbet genom en tydlig målbild och tillits baserad styrning. Vi ser även att du är noggrann, strukturerad och ser helheten i verksamheten.

Du uppfyller följande krav:

- Mer än 5-års erfarenhet som ledare/chef inom politiskt styrd verksamhet

- Stor vana av ekonomi

Det är meriterande om du har kunskap inom systemen:

- Stratsys (Planering- och uppföljningsverktyg)

- Agresso (Fakturahantering)

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 231027.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Anna Radhe. [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0708934700

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Interim VA-chef till kommunal verksamhet i Boråsregionen!

Nu söker vi för kunds räkning en VA-chef för ett interimsuppdrag i Boråsregionen med start i oktober och 6 månader framåt. Om uppdraget Start: 23-10-09 tom 24-04-09 Omfattning: 100% Uppdrags typ: Interimsuppdrag Enheten i den kommunala verksamheten ansvarar för drift och underhåll av 7 reningsverk och 10 vattenverk samt ett antal pumpstationer. Vidare ingår ansvaret för ledningsnätet där fokus ligger på lednings förnyelse och minska ovidkommande vatt... Visa mer
Nu söker vi för kunds räkning en VA-chef för ett interimsuppdrag i Boråsregionen med start i oktober och 6 månader framåt.

Om uppdraget

Start: 23-10-09 tom 24-04-09

Omfattning: 100%

Uppdrags typ: Interimsuppdrag

Enheten i den kommunala verksamheten ansvarar för drift och underhåll av 7 reningsverk och 10 vattenverk samt ett antal pumpstationer. Vidare ingår ansvaret för ledningsnätet där fokus ligger på lednings förnyelse och minska ovidkommande vatten.

Organisationen består av totalt 14 personer som är fördelat på 4 drifttekniker och 1 arbetsledare på VA-verk. 5 rörnätstekniker och 1 arbetsledare på VA-ledningar
1 VA-ingenjör, 1 Utvecklingsingenjör och 1 administratör.

Dina arbetsuppgifter

Uppdragets huvuduppgifter innebär att leda verksamhetens VA-enhet med person och budgetansvar.

Du kommer att arbeta med följande uppgifter:

- Ekonomiuppföljning

- Personalmöten, driftmöten och APT

- Upprätta och följa budget för enheten

- Upprätta och följa projektplan för enheten

- Tillsammans med personalen driva projekt och upprätta rutiner

- Förbereda politiska ärenden för enheten

Dina kvalifikationer

För att vara kvalificerad för tjänsten bör du uppfylla följande krav:

- Mer än 5-års erfarenhet som ledare/chef inom VA-verksamhet

- Erfarenhet av arbete med små och medelstora projekt

Det är meriterande om du har kunskap inom följande system:

- VA-banken (kartsystem)

- Stratsys (Planering- och uppföljningsverktyg)

- Agresso (Fakturahantering)

- Citect Scada (Övervakningssystem VA-drift)

För att axla rollen ser vi vidare att du är en driven och erfaren ledare med mångårig erfarenhet inom VA. Du är en prestigelös ledare som som arbetar med en tydlig målbild och tillits baserad styrning för din personal. Du är också noggrann, strukturerad och ser helheten i ditt arbete.



Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2023-10-04

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Anna Radhe, [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0708934700

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

HR-konsult sökes omgående till Borås

Är du tillgänglig omgënde och har erfarenhet av personalarbete? Välkommen med din ansökan redan idag! Om uppdraget Vår kund i Borås söker en HR-konsult till ett uppdrag med start snarast och fram till februari 2023. Uppdraget är på heltid. Dina arbetsuppgifter I rollen kommer du att arbeta brett, både operativt och strategiskt, med personalfrågor. Initialt kommer arbetsuppgifterna att kretsa kring att genomföra lönekartläggning med omvärldsbevakning sa... Visa mer
Är du tillgänglig omgënde och har erfarenhet av personalarbete? Välkommen med din ansökan redan idag!

Om uppdraget

Vår kund i Borås söker en HR-konsult till ett uppdrag med start snarast och fram till februari 2023. Uppdraget är på heltid.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du att arbeta brett, både operativt och strategiskt, med personalfrågor. Initialt kommer arbetsuppgifterna att kretsa kring att genomföra lönekartläggning med omvärldsbevakning samt att uppdatera och revidera kundens kompetensförsörjningsplan och andra styrdokument inom personalområdet.

Du kommer också att fungera som ett nära stöd och ge service till chefer när det gäller bland annat arbetsrätt och avtalsfrågor, lönefrågor, rekrytering och rehabilitering. Som HR-specialist är du arbetsgivarrepresentant samtidigt som du medverkar till en god samverkan med de fackliga organisationerna.

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- En akademisk examen inom PA/HR-området
- Erfarenhet av kvalificerat personalarbete


Som person har du god förmåga att planera och strukturera ditt arbete samtidigt som du behöver vara flexibel i att ändra arbetssätt och skifta fokus. Arbetet innebär mycket kontakt med människor och det är därför av stor vikt att du är lyhörd och du kan anpassa din kommunikation efter målgrupp och situation. Arbetet har tidvis högt tempo och du kan hantera många bollar i luften samtidigt. Du har en god samarbetsförmåga, men också förmåga att arbeta självständigt och att driva egna processer framåt. Du uttrycker dig väl, både i tal och skrift.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, [email protected].

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

HR-konsult sökes omgående till Borås

Är du tillgänglig omgënde och har erfarenhet av personalarbete? Välkommen med din ansökan redan idag! Om uppdraget Vår kund i Borås söker en HR-konsult till ett uppdrag med start snarast och fram till februari 2023. Uppdraget är på heltid. Dina arbetsuppgifter I rollen kommer du att arbeta brett, både operativt och strategiskt, med personalfrågor. Initialt kommer arbetsuppgifterna att kretsa kring att genomföra lönekartläggning med omvärldsbevakning sa... Visa mer
Är du tillgänglig omgënde och har erfarenhet av personalarbete? Välkommen med din ansökan redan idag!

Om uppdraget

Vår kund i Borås söker en HR-konsult till ett uppdrag med start snarast och fram till februari 2023. Uppdraget är på heltid.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du att arbeta brett, både operativt och strategiskt, med personalfrågor. Initialt kommer arbetsuppgifterna att kretsa kring att genomföra lönekartläggning med omvärldsbevakning samt att uppdatera och revidera kundens kompetensförsörjningsplan och andra styrdokument inom personalområdet.

Du kommer också att fungera som ett nära stöd och ge service till chefer när det gäller bland annat arbetsrätt och avtalsfrågor, lönefrågor, rekrytering och rehabilitering. Som HR-specialist är du arbetsgivarrepresentant samtidigt som du medverkar till en god samverkan med de fackliga organisationerna.

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- En akademisk examen inom PA/HR-området
- Erfarenhet av kvalificerat personalarbete


Som person har du god förmåga att planera och strukturera ditt arbete samtidigt som du behöver vara flexibel i att ändra arbetssätt och skifta fokus. Arbetet innebär mycket kontakt med människor och det är därför av stor vikt att du är lyhörd och du kan anpassa din kommunikation efter målgrupp och situation. Arbetet har tidvis högt tempo och du kan hantera många bollar i luften samtidigt. Du har en god samarbetsförmåga, men också förmåga att arbeta självständigt och att driva egna processer framåt. Du uttrycker dig väl, både i tal och skrift.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, [email protected].

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

HR-konsult sökes omgående till Borås

Är du tillgänglig omgënde och har erfarenhet av personalarbete? Välkommen med din ansökan redan idag! Om uppdraget Vår kund i Borås söker en HR-konsult till ett uppdrag med start snarast och fram till februari 2023. Uppdraget är på heltid. Dina arbetsuppgifter I rollen kommer du att arbeta brett, både operativt och strategiskt, med personalfrågor. Initialt kommer arbetsuppgifterna att kretsa kring att genomföra lönekartläggning med omvärldsbevakning sa... Visa mer
Är du tillgänglig omgënde och har erfarenhet av personalarbete? Välkommen med din ansökan redan idag!

Om uppdraget

Vår kund i Borås söker en HR-konsult till ett uppdrag med start snarast och fram till februari 2023. Uppdraget är på heltid.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du att arbeta brett, både operativt och strategiskt, med personalfrågor. Initialt kommer arbetsuppgifterna att kretsa kring att genomföra lönekartläggning med omvärldsbevakning samt att uppdatera och revidera kundens kompetensförsörjningsplan och andra styrdokument inom personalområdet.

Du kommer också att fungera som ett nära stöd och ge service till chefer när det gäller bland annat arbetsrätt och avtalsfrågor, lönefrågor, rekrytering och rehabilitering. Som HR-specialist är du arbetsgivarrepresentant samtidigt som du medverkar till en god samverkan med de fackliga organisationerna.

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- En akademisk examen inom PA/HR-området
- Erfarenhet av kvalificerat personalarbete


Som person har du god förmåga att planera och strukturera ditt arbete samtidigt som du behöver vara flexibel i att ändra arbetssätt och skifta fokus. Arbetet innebär mycket kontakt med människor och det är därför av stor vikt att du är lyhörd och du kan anpassa din kommunikation efter målgrupp och situation. Arbetet har tidvis högt tempo och du kan hantera många bollar i luften samtidigt. Du har en god samarbetsförmåga, men också förmåga att arbeta självständigt och att driva egna processer framåt. Du uttrycker dig väl, både i tal och skrift.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, [email protected].

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

HR-konsult sökes omgående till Borås

Är du tillgänglig omgënde och har erfarenhet av personalarbete? Välkommen med din ansökan redan idag! Om uppdraget Vår kund i Borås söker en HR-konsult till ett uppdrag med start snarast och fram till februari 2023. Uppdraget är på heltid. Dina arbetsuppgifter I rollen kommer du att arbeta brett, både operativt och strategiskt, med personalfrågor. Initialt kommer arbetsuppgifterna att kretsa kring att genomföra lönekartläggning med omvärldsbevakning sa... Visa mer
Är du tillgänglig omgënde och har erfarenhet av personalarbete? Välkommen med din ansökan redan idag!

Om uppdraget

Vår kund i Borås söker en HR-konsult till ett uppdrag med start snarast och fram till februari 2023. Uppdraget är på heltid.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du att arbeta brett, både operativt och strategiskt, med personalfrågor. Initialt kommer arbetsuppgifterna att kretsa kring att genomföra lönekartläggning med omvärldsbevakning samt att uppdatera och revidera kundens kompetensförsörjningsplan och andra styrdokument inom personalområdet.

Du kommer också att fungera som ett nära stöd och ge service till chefer när det gäller bland annat arbetsrätt och avtalsfrågor, lönefrågor, rekrytering och rehabilitering. Som HR-specialist är du arbetsgivarrepresentant samtidigt som du medverkar till en god samverkan med de fackliga organisationerna.

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- En akademisk examen inom PA/HR-området
- Erfarenhet av kvalificerat personalarbete


Som person har du god förmåga att planera och strukturera ditt arbete samtidigt som du behöver vara flexibel i att ändra arbetssätt och skifta fokus. Arbetet innebär mycket kontakt med människor och det är därför av stor vikt att du är lyhörd och du kan anpassa din kommunikation efter målgrupp och situation. Arbetet har tidvis högt tempo och du kan hantera många bollar i luften samtidigt. Du har en god samarbetsförmåga, men också förmåga att arbeta självständigt och att driva egna processer framåt. Du uttrycker dig väl, både i tal och skrift.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, [email protected].

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

HR-konsult sökes omgående till Borås

Är du tillgänglig omgënde och har erfarenhet av personalarbete? Välkommen med din ansökan redan idag! Om uppdraget Vår kund i Borås söker en HR-konsult till ett uppdrag med start snarast och fram till februari 2023. Uppdraget är på heltid. Dina arbetsuppgifter I rollen kommer du att arbeta brett, både operativt och strategiskt, med personalfrågor. Initialt kommer arbetsuppgifterna att kretsa kring att genomföra lönekartläggning med omvärldsbevakning sa... Visa mer
Är du tillgänglig omgënde och har erfarenhet av personalarbete? Välkommen med din ansökan redan idag!

Om uppdraget

Vår kund i Borås söker en HR-konsult till ett uppdrag med start snarast och fram till februari 2023. Uppdraget är på heltid.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du att arbeta brett, både operativt och strategiskt, med personalfrågor. Initialt kommer arbetsuppgifterna att kretsa kring att genomföra lönekartläggning med omvärldsbevakning samt att uppdatera och revidera kundens kompetensförsörjningsplan och andra styrdokument inom personalområdet.

Du kommer också att fungera som ett nära stöd och ge service till chefer när det gäller bland annat arbetsrätt och avtalsfrågor, lönefrågor, rekrytering och rehabilitering. Som HR-specialist är du arbetsgivarrepresentant samtidigt som du medverkar till en god samverkan med de fackliga organisationerna.

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- En akademisk examen inom PA/HR-området
- Erfarenhet av kvalificerat personalarbete


Som person har du god förmåga att planera och strukturera ditt arbete samtidigt som du behöver vara flexibel i att ändra arbetssätt och skifta fokus. Arbetet innebär mycket kontakt med människor och det är därför av stor vikt att du är lyhörd och du kan anpassa din kommunikation efter målgrupp och situation. Arbetet har tidvis högt tempo och du kan hantera många bollar i luften samtidigt. Du har en god samarbetsförmåga, men också förmåga att arbeta självständigt och att driva egna processer framåt. Du uttrycker dig väl, både i tal och skrift.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, [email protected].

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

HR-konsult sökes omgående till Borås

Är du tillgänglig omgënde och har erfarenhet av personalarbete? Välkommen med din ansökan redan idag! Om uppdraget Vår kund i Borås söker en HR-konsult till ett uppdrag med start snarast och fram till februari 2023. Uppdraget är på heltid. Dina arbetsuppgifter I rollen kommer du att arbeta brett, både operativt och strategiskt, med personalfrågor. Initialt kommer arbetsuppgifterna att kretsa kring att genomföra lönekartläggning med omvärldsbevakning sa... Visa mer
Är du tillgänglig omgënde och har erfarenhet av personalarbete? Välkommen med din ansökan redan idag!

Om uppdraget

Vår kund i Borås söker en HR-konsult till ett uppdrag med start snarast och fram till februari 2023. Uppdraget är på heltid.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du att arbeta brett, både operativt och strategiskt, med personalfrågor. Initialt kommer arbetsuppgifterna att kretsa kring att genomföra lönekartläggning med omvärldsbevakning samt att uppdatera och revidera kundens kompetensförsörjningsplan och andra styrdokument inom personalområdet.

Du kommer också att fungera som ett nära stöd och ge service till chefer när det gäller bland annat arbetsrätt och avtalsfrågor, lönefrågor, rekrytering och rehabilitering. Som HR-specialist är du arbetsgivarrepresentant samtidigt som du medverkar till en god samverkan med de fackliga organisationerna.

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- En akademisk examen inom PA/HR-området
- Erfarenhet av kvalificerat personalarbete


Som person har du god förmåga att planera och strukturera ditt arbete samtidigt som du behöver vara flexibel i att ändra arbetssätt och skifta fokus. Arbetet innebär mycket kontakt med människor och det är därför av stor vikt att du är lyhörd och du kan anpassa din kommunikation efter målgrupp och situation. Arbetet har tidvis högt tempo och du kan hantera många bollar i luften samtidigt. Du har en god samarbetsförmåga, men också förmåga att arbeta självständigt och att driva egna processer framåt. Du uttrycker dig väl, både i tal och skrift.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, [email protected].

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Kundresurser till myndighet i Borås

Om uppdraget Vi söker nu efter två kundresurser till vår kund, en myndighet i Borås. Konsultuppdraget är på heltid och arbetstiderna är 8-16.30. Start är 10 oktober och uppdraget pågår till och med årsskiftet först, men med god möjlighet till ytterligare förlängning. Distansarbete kan bli aktuellt två dagar i veckan efter genomförd upplärning. Dina arbetsuppgifter För att trivas i rollen som kundresurs ser vi att du är en positiv, serviceinriktad och re... Visa mer
Om uppdraget

Vi söker nu efter två kundresurser till vår kund, en myndighet i Borås. Konsultuppdraget är på heltid och arbetstiderna är 8-16.30. Start är 10 oktober och uppdraget pågår till och med årsskiftet först, men med god möjlighet till ytterligare förlängning. Distansarbete kan bli aktuellt två dagar i veckan efter genomförd upplärning.

Dina arbetsuppgifter

För att trivas i rollen som kundresurs ser vi att du är en positiv, serviceinriktad och relationskapande person.

I rollen som kundresurs ingår följande arbetsuppgifter:

- Förprofileringar, kartläggning av sökandes behov, förutsättningar och arbetsmöjligheter
- Stöd till arbetsförmedlarna/administratörerna med diarieföring, boka tolk och arbetsgivarbesök för handläggare tex i samband med omförhandlingar
- Boka samtal i Adoxa för kunder som bokats in lokalt och skicka kallelse till kunden
- Genomlysa ärenden inför aktualisering till regionala teamet
- Uppdatera meritförteckningar och andra registerrensande insatser
- Ta in aktuella handlingar från arbetsgivare
- Inbokade telefonmöten för information och motivation mot specifika insatser utifrån vad enheten behöver orientera sig mot
- Registervårdande samtal, enklare uppföljande samtal för uppdatering av arbetssökandes status
- Kontakta specifikt inför Test och Kartläggning med nästa steg anvisning som hanteras av arbetsförmedlare
- Hantera bokningar med arbetsgivare utifrån behov
- Skicka mail/brev till kunder som helt saknar inlagda meriter/behöver komplettera med info om var och hur det görs
- Kontakta kund inför ev. förlängning av insats



Dina kvalifikationer

- Godkänd gymnasieutbildning

- Minst två års arbetslivserfarenhet på minst 50 % i Sverige
- God digital kompetens
- Förmåga att jobba självständigt
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift


Meriterande- B-körkort

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alice Karlsson, [email protected] (föredras) eller 070 887 96 00.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Arkivarie till Borås sökes

Ansök    Jun 20    Bemannia Kontor AB    Registrator
Har du arkivariekompetens? Sök till denna tjänst redan idag. Om uppdraget Arbetet behöver utföras på flera adresser då handlingar finns förvarande i olika lokaler i Vård- och äldreförvaltningens verksamheter. Beroende på konsultens bedömning gissar vi på en tidsperiod för uppdraget på 1-3 månader med start till hösten. Uppdraget kan utföras i en sammanhängande period eller uppdelat i flera perioder. Uppdraget är flexibelt och går att diskutera vad gäller... Visa mer
Har du arkivariekompetens? Sök till denna tjänst redan idag.

Om uppdraget

Arbetet behöver utföras på flera adresser då handlingar finns förvarande i olika lokaler i Vård- och äldreförvaltningens verksamheter. Beroende på konsultens bedömning gissar vi på en tidsperiod för uppdraget på 1-3 månader med start till hösten. Uppdraget kan utföras i en sammanhängande period eller uppdelat i flera perioder. Uppdraget är flexibelt och går att diskutera vad gäller startdatum och tjänstgöringsgrad. Placeringsort: Borås

Dina arbetsuppgifter

Verksamheten i Borås behöver en arkivarie för tillfälligt arbete med att sortera och arkivera gamla handlingar som inte hanterats korrekt över tid. Det gäller framförallt handlingar inom socialtjänstens och hälso- och sjukvårdens områden men övriga handlingstyper som förekommer i kommunal förvaltning kan ingå

Dina kvalifikationer

- Du bör kunna utföra en inledande bedömning av uppdragets omfattning. Därefter sortera handlingar, verkställa beslutad gallring och leverera till stadsarkivet
- Du behöver ha arkivariekompetens
- Du är en god kommunikatör med en god samarbetsförmåga
- Meriterande med erfarenheter inom offentlig verksamhet




Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare: [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Nu söker vi flera handläggare till vår trivsamma kund i Borås

Ansök    Maj 30    Bemannia Kontor AB    Servicehandläggare
Vill du tillhöra ett team med trevliga och kompetenta kollegor och få vara med och starta upp en ny verksamhet? Läs mer här! Om uppdraget Vår kund har fått ett utökat uppdrag och behöver därför uppstöttning av 15 handläggare. Arbetet sker i största del på dagtid men i vissa fall kan kväll- och helgarbete förekomma. Du utgår från kundens kontor i Borås men det finns också möjlighet till distansarbete. Start för uppdraget är 1 augusti 2022 och det pågår fr... Visa mer
Vill du tillhöra ett team med trevliga och kompetenta kollegor och få vara med och starta upp en ny verksamhet? Läs mer här!

Om uppdraget

Vår kund har fått ett utökat uppdrag och behöver därför uppstöttning av 15 handläggare. Arbetet sker i största del på dagtid men i vissa fall kan kväll- och helgarbete förekomma. Du utgår från kundens kontor i Borås men det finns också möjlighet till distansarbete. Start för uppdraget är 1 augusti 2022 och det pågår fram till årsskiftet. Vecka 30 kommer ett informationsmöte att hållas. Om kundens utökade uppdrag förlängs finns också möjlighet att ditt konsultuppdrag förlängs.

Dina arbetsuppgifter

I denna roll kommer de huvudsakliga arbetsuppgifterna vara att handlägga ärenden genom att bedöma, dokumentera samt fatta beslut om utbetalning av
stöd och ha telefonsamtal med kunder om ansökan.

Eftersom du kommer ha mycket extern kontakt är det viktigt att du har god bemötandekompetens och god kommunikativ förmåga, vilket märks genom
att du är lyhörd i samarbetet med dina kollegor och i mötet med kunder. Vi letar efter dig som är trygg i dig själv, flexibel och har god samarbetsförmåga. Vi ser också att du är driven och har förmågan att arbeta strukturerat.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieexamen eller likvärdig utbildning

- Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete

- Kunskaper i MS Office eller likvärdigt

- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 3 juni 2022.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sofia Sundberg, [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter. Visa mindre

Ansvarstagande administratörer sökes till Borås

Om uppdraget Till vår kund, en samhällsviktig myndighet, söker vi nu två konsulter för administrativt arbete. Uppdraget beräknas start omgående och pågå till maj med stor chans till förläning. Omfattningen är heltid med placering i Borås. Dina arbetsuppgifter Du kommer vara ett administrativt stöd i staben och huvudsakligen stötta avdelningschefen, men också avlasta övriga enhetscheferna och övriga medarbetar på avdelningen. Vilket stöd som efterfrågas ... Visa mer
Om uppdraget

Till vår kund, en samhällsviktig myndighet, söker vi nu två konsulter för administrativt arbete. Uppdraget beräknas start omgående och pågå till maj med stor chans till förläning. Omfattningen är heltid med placering i Borås.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer vara ett administrativt stöd i staben och huvudsakligen stötta avdelningschefen, men också avlasta övriga enhetscheferna och övriga medarbetar på avdelningen. Vilket stöd som efterfrågas varierar men arbetet innefattar bland annat resebokningar, enkätutskick, beställningar till avdelningen, mötes- och konferensbokningar, enklare personaladministrativa uppgifter m.m. Vidare kommer du att ha huvudansvaret för ett systemstöd och därmed ha kontakt med organisationer via telefon och e-post.

VI ser också att du trivs med struktur och ordning. Det är viktigt att du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya frågor och ta till dig samt självständigt arbeta i nya systemstöd.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieutbildning eller motsvarande
- Viss relevant erfarenhet för tjänsten
- Goda kunskaper i MS Office
- Goda kunskaper i svenska, avseende tal och skrift.
- God datavana


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter. Visa mindre

Nu söker vi flera handläggare till vår trivsamma kund i Borås

Ansök    Maj 19    Bemannia Kontor AB    Servicehandläggare
Vill du tillhöra ett team med trevliga och kompetenta kollegor och få vara med och starta upp en ny verksamhet? Läs mer här! Om uppdraget Vår kund har fått ett utökat uppdrag och behöver därför uppstöttning av 15 handläggare. Arbetet sker i största del på dagtid men i vissa fall kan kväll- och helgarbete förekomma. Du utgår från kundens kontor i Borås men det finns också möjlighet till distansarbete. Start för uppdraget är 1 augusti 2022 och det pågår fr... Visa mer
Vill du tillhöra ett team med trevliga och kompetenta kollegor och få vara med och starta upp en ny verksamhet? Läs mer här!

Om uppdraget

Vår kund har fått ett utökat uppdrag och behöver därför uppstöttning av 15 handläggare. Arbetet sker i största del på dagtid men i vissa fall kan kväll- och helgarbete förekomma. Du utgår från kundens kontor i Borås men det finns också möjlighet till distansarbete. Start för uppdraget är 1 augusti 2022 och det pågår fram till årsskiftet. Vecka 30 kommer ett informationsmöte att hållas. Om kundens utökade uppdrag förlängs finns också möjlighet att ditt konsultuppdrag förlängs.

Dina arbetsuppgifter

I denna roll kommer de huvudsakliga arbetsuppgifterna vara att handlägga ärenden genom att bedöma, dokumentera samt fatta beslut om utbetalning av
stöd och ha telefonsamtal med kunder om ansökan.

Eftersom du kommer ha mycket extern kontakt är det viktigt att du har god bemötandekompetens och god kommunikativ förmåga, vilket märks genom
att du är lyhörd i samarbetet med dina kollegor och i mötet med kunder. Vi letar efter dig som är trygg i dig själv, flexibel och har god samarbetsförmåga. Vi ser också att du är driven och har förmågan att arbeta strukturerat.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieexamen eller likvärdig utbildning

- Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete

- Kunskaper i MS Office eller likvärdigt

- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 3 juni 2022.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sofia Sundberg, [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter. Visa mindre