Lediga jobb Infinity Human Resources Sweden AB i Borås

Se alla lediga jobb från Infinity Human Resources Sweden AB i Borås. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Borås som finns inom det yrket.

Nelly.com - Senior Financial Expert

. Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm. Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste ... Visa mer
.
Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm.

Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste trenderna och de bästa varumärkena.

Hos Nelly.com får du breda karriärmöjligheter i ett bolag som värdesätter innovation, driv och initiativ.

Vi söker nu en Senior Financial Expert (med fokus på Treasury och rapportering) till Nelly.com som vill ta en ledande roll i att utveckla och stärka vår finansfunktion. I denna strategiska och operativa roll får du möjlighet att arbeta brett inom både finansiell rapportering och Treasury-frågor, samtidigt som du blir en viktig del i att stötta organisationen i dess fortsatta utveckling som en snabbfotad och dynamisk e-handlare.

Om jobbet
Som Senior Financial Expert kommer du att arbeta i en spännande och snabbföränderlig miljö där du ansvarar för att stötta bokslutsprocessen och hantera utredningsfrågor relaterade till IFRS, K3 och koncernredovisning samt säkerställa extern rapportering enligt regulatoriska krav. Du kommer också att arbeta med likviditetsplanering och optimering genom att utveckla och ansvara för prognosmodeller, samt hantera Cash Management och Treasury-relaterade frågor såsom FX-handel, valutahantering och kredithantering. Rollen inkluderar ansvar för att vara kontaktperson gentemot banker och andra finansieringsinstitut samt att hantera bankrelaterade frågor som leverantörsgarantier och finansieringslösningar. Du kommer också jämte redovisningschefen att hantera komplexa redovisningsfrågor samt kommunicera med externa revisorer och agera bollplank i revisionsprocessen. Vidare ingår utveckling av modeller och verktyg för finansiell planering samt att stötta organisationen tvärfunktionellt i ekonomiska frågor. Du rapporterar till CFO.

Vad vi söker för profil
Vi söker dig som har en gedigen bakgrund inom ekonomi och finans samt trivs i en snabb och dynamisk arbetsmiljö. Du har en magister- eller masterexamen i Business Administration eller motsvarande och 5–10 års erfarenhet av att ansvara för koncernbokslut och extern rapportering. Du har goda kunskaper i K3, IFRS och koncernredovisning, gärna med erfarenhet från en internationell koncern. Erfarenhet av att arbeta i en börsnoterad miljö är ett krav, med förståelse för de krav som ställs på rapportering och integritet. Du har också dokumenterad erfarenhet av Cash Management och Treasury-frågor.

Vi söker dig som har en stark analytisk förmåga, med en lösningsorienterad och strukturerad arbetsmetodik. Du är van att hantera förändringar och fatta beslut i en snabbfotad bransch som e-handel. Dessutom har du god kommunikationsförmåga och erfarenhet av att agera kontaktperson gentemot externa parter som banker och revisorer. Du är en naturlig ledare och har förmåga att driva förändring och få med dig organisationen.

Vad vi erbjuder
Hos Nelly.com får du möjligheten att arbeta i en kreativ och framåtblickande organisation, där tempot är högt och möjligheterna många. Detta är en bred roll som kombinerar strategiska och operativa uppgifter, och för rätt person finns mycket goda möjligheter att växa och snabbt ta utökat ansvar inom organisationen.

På Nelly.com delar vi Nelly-andan: där vi ser möjligheter, har ett business-mindset och trivs med förändring. Vi vill lära genom att göra, vi vill förverkliga våra idéer och vi är redo att jobba för det vi tror på – och ha roligt under tiden. Alla är delaktiga i den framgång vi skapar. Vi värdesätter våra medarbetares livspussel och det finns goda möjligheter att kombinera arbete på kontoret med hemarbete.

Du utgår från huvudkontoret i Borås, alternativt från vår flaggskeppsbutik i Stockholm. Oavsett var du befinner dig kommer du att behöva närvara på huvudkontoret ca. 2 dagar per vecka eller enligt överenskommelse.

Vill du vara med och skapa framtiden för en av Nordens ledande e-handelsaktörer? Urval och intervjuer kan komma att ske löpande, så ansök redan idag!

Kontakt och ansökan
Infinity HR är framgångsrika i rekrytering av spetskvalitet till kulturstarka bolag och vår självklara partner i denna rekrytering. För mer info om tjänsten eller urvalsprocessen, vänligen kontakta Emil Nilsson på telefon, 070-5591192 eller Anton Fredriksson på e-mail; [email protected]. Visa mindre

Nelly.com - Senior Business- och Hållbarhetscontroller

. Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm. Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste ... Visa mer
.
Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm.

Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste trenderna och de bästa varumärkena.

Hos Nelly.com får du breda karriärmöjligheter i ett bolag som värdesätter innovation, driv och initiativ.

Till Nelly.com – en av Nordens ledande e-handlare inom mode – söker vi nu dig som är en erfaren Business Controller och som dessutom drivs av att arbeta med hållbarhetsfrågor.

Dina arbetsuppgifter
Som Senior Business- och Hållbarhetscontroller på Nelly.com har du en delad tjänst som innefattar både klassiska controller-uppgifter och hållbarhetsrapportering. Det är en ny tjänst där du som söker behöver ha med dig djupa kunskaper från business controlling/finance, i kombination med att du är intresserad av hållbarhetsfrågor. Vid årsskiftet träder nya EU-regler kring hållbarhetsrapportering in och det blir din uppgift att tillsammans med vår Sustainability Manager, ta lead i det projektet och upprätta vår hållbarhetsredovisning enligt internationella ramverk.

Överlag jobbar du tvärfunktionellt inom organisationen med många kontaktytor. Du stöttar och driver på arbetet med rapportstruktur och budgetarbete. Varje avdelning har egna controllers som löpande jobbar med analys och rapportering för inköp, sortiment, försäljning och lager/logistik, så din roll handlar mer om att arbetssättet i övriga organisationen synkar med arbetssättet i vårt financeteam. Du är också med och tar fram underlag för strategiska beslut utifrån ett bolagsperspektiv. Du stöttar organisationen på ett övergripande plan och har hållbarhetsglasögonen på dig i allt du gör. Du kommer driva projekt mot uppsatta mål och ett sådant exempel kan vara att sätta arbetssättet för vår rapportstruktur i BI-systemet Qlik Sense.

Din profil
Vi tror att du som söker har lång erfarenhet av business controlling. För dig är det självklart med bra struktur, att rapportera regelbundet och att vara noggrann i allt du gör. Lösningar är något du snabbt identifierar och jobbar för, i kombination med att du gillar att ta egna initiativ. En del av dina uppgifter handlar om att hålla presentationer i både större och mindre sammanhang, bland annat inför vår ledningsgrupp. Därför behöver du vara kommunikativ och bekväm med att presentera dina analyser och slutsatser.

Inom retail fattas många beslut väldigt snabbt. Du behöver inte ha specifik erfarenhet från mode och/eller e-handel, däremot behöver du ha erfarenhet från liknande roller och en förståelse för att vi verkar i en snabbfotad bransch. För att uppskatta jobbet behöver du känna dig bekväm med att jobba i ett högt tempo och att hantera många parallella projekt samtidigt. Du är dessutom van vid att hantera stora datamängder och har du tidigare erfarenhet av Qlik Sense, är det extra meriterande. Just hållbarhetsfrågor är inget du behöver ha erfarenhet av, men det behöver locka dig för att du ska trivas i den här tjänsten på Nelly.com.

Vad vi erbjuder
På Nelly.com delar vi Nelly-andan: där vi ser möjligheter, har ett business-mindset och trivs med förändring. Vi vill lära genom att göra, vi vill förverkliga våra idéer och vi är redo att jobba för det vi tror på – och ha roligt under tiden. Vi erbjuder en kreativ och inspirerande arbetsplats där vi ständigt utmanar och skapar nya upplevelser i en öppen och transparent miljö. Alla är delaktiga i den framgång vi skapar. Vi värdesätter våra medarbetares livspussel och det finns goda möjligheter att kombinera arbete på kontoret med hemarbete.

Du utgår från huvudkontoret i Borås, alternativt från vår flaggskeppsbutik i Stockholm. Oavsett var du befinner dig kommer du att behöva närvara på huvudkontoret ca. 2 dagar per vecka.

Kontakt och ansökan
Infinity HR är framgångsrika i rekrytering av spetskvalitet till kulturstarka bolag och vår självklara partner i denna rekrytering. För mer info om tjänsten eller urvalsprocessen, vänligen kontakta Emil Nilsson på telefon, 070-5591192 eller Anton Fredriksson på e-mail; [email protected]. Visa mindre

Nelly.com - Sustainability Manager

. Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm. Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste ... Visa mer
.
Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm.

Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste trenderna och de bästa varumärkena.

Hos Nelly.com får du breda karriärmöjligheter i ett bolag som värdesätter innovation, driv och initiativ.

Som en av Nordens ledande e-handlare inom mode erbjuder Nelly.com ett noggrant utvalt sortiment av kläder, skor och accessoarer för unga kvinnor och män. Nu söker vi en driven och kommersiell Sustainability Manager som känner sig manad att leda och utveckla bolagets hållbarhetsarbete.

Dina arbetsuppgifter
Som Sustainability Manager på Nelly.com har du ett övergripande ansvar för att utveckla och implementera företagets hållbarhetsstrategi. Du leder och koordinerar olika hållbarhetsinitiativ och projekt över hela företaget. Hit hör bland annat att sätta upp nya rapporteringsstrukturer, ta fram och leda utbildningsprogram och att kommunicera företagets hållbarhetsarbete såväl internt som externt. Du representerar också Nelly.com vid olika hållbarhetsevent, konferenser och branschsammankomster. Du kommer ha ett nära samarbete med vår Production, Sourcing & CSR Manager, där ni samarbetar för att minska företagets koldioxidavtryck och optimera resursanvändningen. Tillsammans kommer ni bland annat att arbeta för att säkerställa att Nelly.com uppfyller de krav som ställs av European Green Deal. Du rapporterar direkt till vår VD och arbetar tvärfunktionellt med alla avdelningar.

Din profil
För att trivas i rollen krävs att du har tidigare erfarenhet av arbete med hållbarhet, gärna inom mode- eller detaljhandel. Du är väl insatt i EU:s regelverk inom hållbarhet, bland annat European Green Deal. Du är en van projektledare som trivs i att leda komplexa hållbarhetsprojekt. Som person har du förmågan att på ett kommunikativt sätt engagera och utbilda medarbetare i hållbarhet. Rollen innebär en hög grad av självständighet vilket förutsätter att du har förmåga att både ta initiativ och se den stora bilden. Du bör också trivas med att skapa relationer och representera företaget i olika sammanhang och mot olika partners och intressenter.

Vad vi erbjuder
På Nelly.com delar vi Nelly-andan: där vi ser möjligheter, har ett business-mindset och trivs med förändring. Vi vill lära genom att göra, vi vill förverkliga våra idéer och vi är redo att jobba för det vi tror på – och ha roligt under tiden. Vi erbjuder en kreativ och inspirerande arbetsplats där vi ständigt utmanar och skapar nya upplevelser i en öppen och transparent miljö. Alla är delaktiga i den framgång vi skapar. Vi värdesätter våra medarbetares livspussel och det finns goda möjligheter att kombinera arbete på kontoret med hemarbete.

Du utgår från huvudkontoret i Borås alternativt från flaggskeppsbutiken i Stockholm, oavsett kommer du behöva närvara på huvudkontoret med jämna mellanrum enligt överenskommelse.

Kontakt och ansökan
Infinity HR är framgångsrika i rekrytering av spetskvalitet till kulturstarka bolag och vår självklara partner i denna rekrytering. För mer info om tjänsten eller urvalsprocessen, vänligen kontakta Emil Nilsson på telefon, 070-5591192, Mårten Näsvall på e-mail; [email protected] eller Anton Fredriksson på e-mail; [email protected].

Urval sker löpande. Välkommen att söka tjänsten genom att använda ansökningsformuläret nedan. Visa mindre

Nelly.com - Senior Marketing & Sales Controller

. Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm. Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste ... Visa mer
.
Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm.

Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste trenderna och de bästa varumärkena.

Hos Nelly.com får du breda karriärmöjligheter i ett bolag som värdesätter innovation, driv och initiativ.

Till Nelly.com – en av Nordens ledande e-handlare inom mode – söker vi nu en Senior Marketing & Sales Controller. Rollen passar dig som har tidigare erfarenhet av affärscontrolling, ett starkt driv, en analytisk förmåga och ett intresse för mode och detaljhandel.

Dina arbetsuppgifter
Som Senior Marketing & Sales Controller på NELLY arbetar du löpande med att ta fram, analysera och rapportera på faktiskt prestation mot marknadsförings- och försäljningsbudgetar för NELLY och NLY Man. Du arbetar också med att bryta ned den övergripande budgeten så att den på ett effektivt sätt kan vägleda organisationen. Du följer regelbundet upp paid marketing spend på övergripande nivå, trafik per kanal, konvertering, kundkorg, marginal, frekvens och returgrad. Proaktivt tar du fram analyser och omvandlar dem till insikter som hjälper samtliga kommersiella roller i bolaget att förstå och driva affären bättre. Rollen fungerar som strategisk och operativ parhäst till vår Chief Sales Officer och du förväntas därmed hjälpa till att stötta både Sales-teamet och vårt sortimentsteam på daglig basis. Tjänsten är en viktig nyckelroll och du ingår bland annat i vårt tvärfunktionella Controller-nätverk som leds av vår CFO. Du har även delat ansvar för den regelbundna övergripande operationella rapporteringen till NELLYs VD och styrelse.

Din profil
För att trivas i rollen krävs att du har utbildning inom ekonomi, finans eller liknande. Du har tidigare erfarenhet från Controlleryrket, kanske från e-handel, retail, inköp, marketing och/eller sales. Som person är du analytisk och datadriven samt van att arbeta utifrån hypoteser som du sedan underbygger eller motbevisar med fakta. Du är noggrann och detaljorienterad men kan även zooma ut och tänka strategiskt. Att förstå och driva lönsamhet i varje transaktion är en självklarhet för dig. Du är en kommunikativ lagspelare som kan förklara även komplexa analyser på ett sätt som gör att dina kollegor förstår och kan ta fasta på ditt budskap. Du behöver vara väldigt duktig på Microsoft Excel och kan du dessutom GA4, inköpsplaneringssystem och Qlik eller andra BI-verktyg är det en stark fördel. Har du erfarenhet från modebranschen är det också mycket meriterande. Du pratar svenska och engelska obehindrat.

Vad vi erbjuder
På Nelly.com delar vi Nelly-andan: där vi ser möjligheter, har ett business-mindset och trivs med förändring. Vi vill lära genom att göra, vi vill förverkliga våra idéer och vi är redo att jobba för det vi tror på – och ha roligt under tiden. Vi erbjuder en kreativ och inspirerande arbetsplats där vi ständigt utmanar och skapar nya upplevelser i en öppen och transparent miljö. Alla är delaktiga i den framgång vi skapar. Vi värdesätter våra medarbetares livspussel och det finns goda möjligheter att kombinera arbete på kontoret med hemarbete.

Du utgår från huvudkontoret i Borås, alternativt från vår flaggskeppsbutik i Stockholm. Oavsett var du befinner dig är det önskvärt att närvara på huvudkontoret 2-3 dagar per vecka.

Kontakt och ansökan
Infinity HR är framgångsrika i rekrytering av spetskvalitet till kulturstarka bolag och vår självklara partner i denna rekrytering. För mer info om tjänsten eller urvalsprocessen, vänligen kontakta Emil Nilsson på telefon, 070-5591192 eller Anton Fredriksson på e-mail; [email protected]. Visa mindre

Nelly.com - Legal Counsel

. Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm. Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste ... Visa mer
.
Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm.

Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste trenderna och de bästa varumärkena.

Hos Nelly.com får du breda karriärmöjligheter i ett bolag som värdesätter innovation, driv och initiativ.

Legal Counsel till Nelly.com

Nelly.com, en av Nordens ledande e-handelsaktörer inom mode, söker nu en erfaren jurist för en central och bred roll inom bolaget. Om du har erfarenheten och drivkraften att bidra till Nellys fortsatta framgång, kan detta vara en spännande möjlighet för dig.

Arbetsuppgifter
Som Legal Counsel på Nelly.com kommer du att arbeta nära både ledningen och styrelsen för att ge juridisk rådgivning i frågor som rör bland annat GDPR, arbetsrätt, hållbarhet, prisinformationsregler och kommersiella avtal. Du hanterar även ärenden kopplade till varumärkesintrång och immateriella rättigheter, där du både försvarar Nellys intressen och hanterar externa anspråk. Därutöver har du det övergripande ansvaret för att säkerställa att alla Nellys avtal och affärsöverenskommelser följer gällande regelverk.

Vid behov kommer du i denna roll också hantera företagsrelaterade juridiska frågor, såsom till exempel juridisk due diligence i samband med företagsförvärv och andra större affärstransaktioner. Rollen är senior och kräver bred erfarenhet men kombinerar både strategiska och operativa arbetsuppgifter i det dagliga. Då och då kan det uppstå speciella ärenden där det finns behov att anlita extern juridisk rådgivning men önskemålet är att så många ärenden som möjligt hanteras in-house.

Som en del av dina ansvarsområden kommer du också att fungera som Company Secretary, vilket innebär att du ser till att styrelsens arbete följer rättsliga och administrativa krav samt den överenskomna arbetsordningen. Du ansvarar till exempel för att organisera årsstämman, säkerställer att policys uppdateras regelbundet, samt förbereder styrelsemöten och protokollför dessa.

Din profil
Vi söker dig som är en utbildad jurist med minst 5–10 års erfarenhet inom juridik och gärna med byråbakgrund i botten. Därutöver är tidigare roller inom liknande konsumentnära bolag starkt meriterande. Du behöver känna dig bekväm med att arbeta brett med varierande juridiska frågor. Du är självständig, säker i din kompetens och van vid att arbeta både strategiskt och operativt på lednings- och styrelsenivå. Erfarenhet från e-handel eller modeindustrin är en fördel men inget krav.

Vad vi erbjuder
På Nelly.com erbjuder vi en kreativ och dynamisk arbetsmiljö där du har möjlighet att vara med och forma företagets framtid. Vi värdesätter våra medarbetares insatser och uppmuntrar till utveckling och initiativ. Vår arbetsplats är öppen och transparent, och vi strävar efter att alla ska känna sig delaktiga i företagets framgång. Vi erbjuder också flexibla arbetsförhållanden med möjlighet till distansarbete i kombination med arbete på kontoret.

Din arbetsplats kommer att vara vid vårt huvudkontor i Borås, eller vid vår flaggskeppsbutik i Stockholm, med regelbundna besök på huvudkontoret efter behov och överenskommelse.

Kontakt och ansökan
Infinity HR är framgångsrika i rekrytering av spetskvalitet till kulturstarka bolag och vår självklara partner i denna rekrytering. För mer info om tjänsten eller urvalsprocessen, vänligen kontakta Emil Nilsson på telefon, 070-5591192 eller Anton Fredriksson på e-mail; [email protected]. Visa mindre

Nelly.com - Digital Marketing Manager

. Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm. Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste ... Visa mer
.
Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm.

Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste trenderna och de bästa varumärkena.

Hos Nelly.com får du breda karriärmöjligheter i ett bolag som värdesätter innovation, driv och initiativ.

Till Nelly.com – en av Nordens ledande e-handlare inom mode – söker vi nu en driven och erfaren Digital Marketing Manager. Rollen innebär stort fokus på SEM och paid social, i syfte att stärka vår marknadsföring och trafik. Här trivs du som utöver ett intresse för mode, också gillar att planera, optimera och analysera digitala insatser och kampanjer.

Dina arbetsuppgifter
Som Digital Marketing Manager på Nelly.com spelar du en central roll i vår digitala marknadsföring. Du ansvarar för att driva och optimera våra kampanjer och vår ad spend inom SEM och paid social. De plattformar vi använder idag är bland annat Meta, TikTok, Snapchat och Pinterest. Rollen kräver att du arbetar strukturerat och datadrivet för att maximera avkastningen på våra marknadsföringsinvesteringar. För att trivas bör du också ha ett naturligt intresse för vad som trendar i branschen och därtill identifiera nya tillväxtmöjligheter. Du rapporterar direkt till vår Chief Sales Officer och arbetar nära både den övriga Sales-organisationen samt andra kommersiella avdelningar som Assortment och Creative Production. Du behöver inte skapa content och annonsmaterialet själv men du behöver samarbeta med kreatörer och externa leverantörer för att ta fram det på ett effektivt sätt.

Din profil
För att trivas i rollen tror vi att du har några års erfarenhet av att hantera SEM och paid social-aktiveringar. Du är van vid att hantera Google Ads, Facebook Ads Manager och andra relevanta annonseringsplattformar. Du har starka analysfärdigheter och erfarenhet av att använda Google Analytics och liknande verktyg, därtill har du kunskap i optimeringsmetoder som bland annat A/B-tester. Du är kommunikativ och har förmågan att presentera data och insikter på ett tydligt, lättförståeligt och övertygande sätt. Du kan arbeta både självständigt och på egna initiativ, samtidigt som du gillar att samarbeta med kollegor och externa partners.

Vad vi erbjuder
På Nelly.com delar vi Nelly-andan: där vi ser möjligheter, har ett business-mindset och trivs med förändring. Vi vill lära genom att göra, vi vill förverkliga våra idéer och vi är redo att jobba för det vi tror på – och ha roligt under tiden. Vi erbjuder en kreativ och inspirerande arbetsplats där vi ständigt utmanar och skapar nya upplevelser i en öppen och transparent miljö. Alla är delaktiga i den framgång vi skapar. Vi värdesätter våra medarbetares livspussel och det finns goda möjligheter att kombinera arbete på kontoret med hemarbete.

Du utgår från huvudkontoret i Borås, alternativt från vår flaggskeppsbutik i Stockholm. Oavsett var du befinner dig kommer du att behöva närvara på huvudkontoret med jämna mellanrum, enligt överenskommelse.

Kontakt och ansökan
Infinity HR är framgångsrika i rekrytering av spetskvalitet till kulturstarka bolag och vår självklara partner i denna rekrytering. För mer info om tjänsten eller urvalsprocessen, vänligen kontakta Emil Nilsson på telefon, 070-5591192, Mårten Näsvall på e-mail; [email protected] eller Anton Fredriksson på e-mail; [email protected].

Välkommen att söka tjänsten genom att använda ansökningsformuläret nedan. Visa mindre

Nelly.com - Digital Marketing Manager

. Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm. Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste ... Visa mer
.
Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm.

Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste trenderna och de bästa varumärkena.

Hos Nelly.com får du breda karriärmöjligheter i ett bolag som värdesätter innovation, driv och initiativ.

Till Nelly.com – en av Nordens ledande e-handlare inom mode – söker vi nu en driven och erfaren Digital Marketing Manager. Rollen innebär stort fokus på SEM och paid social, i syfte att stärka vår marknadsföring och trafik. Här trivs du som utöver ett intresse för mode, också gillar att planera, optimera och analysera digitala insatser och kampanjer.

Dina arbetsuppgifter
Som Digital Marketing Manager på Nelly.com spelar du en central roll i vår digitala marknadsföring. Du ansvarar för att driva och optimera våra kampanjer och vår ad spend inom SEM och paid social. De plattformar vi använder idag är bland annat Meta, TikTok, Snapchat och Pinterest. Rollen kräver att du arbetar strukturerat och datadrivet för att maximera avkastningen på våra marknadsföringsinvesteringar. För att trivas bör du också ha ett naturligt intresse för vad som trendar i branschen och därtill identifiera nya tillväxtmöjligheter. Du rapporterar direkt till vår Chief Sales Officer och arbetar nära både den övriga Sales-organisationen samt andra kommersiella avdelningar som Assortment och Creative Production. Du behöver inte skapa content och annonsmaterialet själv men du behöver samarbeta med kreatörer och externa leverantörer för att ta fram det på ett effektivt sätt.

Din profil
För att trivas i rollen tror vi att du har några års erfarenhet av att hantera SEM och paid social-aktiveringar. Du är van vid att hantera Google Ads, Facebook Ads Manager och andra relevanta annonseringsplattformar. Du har starka analysfärdigheter och erfarenhet av att använda Google Analytics och liknande verktyg, därtill har du kunskap i optimeringsmetoder som bland annat A/B-tester. Du är kommunikativ och har förmågan att presentera data och insikter på ett tydligt, lättförståeligt och övertygande sätt. Du kan arbeta både självständigt och på egna initiativ, samtidigt som du gillar att samarbeta med kollegor och externa partners.

Vad vi erbjuder
På Nelly.com delar vi Nelly-andan: där vi ser möjligheter, har ett business-mindset och trivs med förändring. Vi vill lära genom att göra, vi vill förverkliga våra idéer och vi är redo att jobba för det vi tror på – och ha roligt under tiden. Vi erbjuder en kreativ och inspirerande arbetsplats där vi ständigt utmanar och skapar nya upplevelser i en öppen och transparent miljö. Alla är delaktiga i den framgång vi skapar. Vi värdesätter våra medarbetares livspussel och det finns goda möjligheter att kombinera arbete på kontoret med hemarbete.

Du utgår från huvudkontoret i Borås, alternativt från vår flaggskeppsbutik i Stockholm. Oavsett var du befinner dig kommer du att behöva närvara på huvudkontoret med jämna mellanrum, enligt överenskommelse.

Kontakt och ansökan
Infinity HR är framgångsrika i rekrytering av spetskvalitet till kulturstarka bolag och vår självklara partner i denna rekrytering. För mer info om tjänsten eller urvalsprocessen, vänligen kontakta Emil Nilsson på telefon, 070-5591192, Mårten Näsvall på e-mail; [email protected] eller Anton Fredriksson på e-mail; [email protected].

Urval sker löpande under juni 2024. Välkommen att söka tjänsten genom att använda ansökningsformuläret nedan. Visa mindre

Nelly.com - Head of Assortment Controlling

. Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm. Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste ... Visa mer
.
Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm.

Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste trenderna och de bästa varumärkena.

Hos Nelly.com får du breda karriärmöjligheter i ett bolag som värdesätter innovation, driv och initiativ.

Är du en vass och strategisk Controller inom sortiment och inköp? Till Nelly.com söker vi nu en Head of Assortment Controlling som tillsammans med Chief Assortment Officer, kommer att ansvara för att leda och driva utvecklingen av sortimentsavdelningen på Nelly.com – en av Nordens ledande e-handlare inom mode.

Dina arbetsuppgifter
Som Head of Assortment Controlling på Nelly.com arbetar du övergripande med inköpsbudget och styr efter utfall och analyser nivåerna för att nå målen. Tillsammans med Chief Assortment Officer sätter du Nelly.com’s kommersiella mål och strategier för sortiment och driver dessa frågor dagligen i hela organisationen. Du blir en nyckelperson vid strategiska och affärsmässiga beslut gällande allt som rör sortiment. Du är därtill ansvarig för planering, kvalitetssäkring, utveckling och samordning av inköpsavdelningens ekonomiska rapportering/beslutsstöd. Du driver och utvecklar budget- och prognosprocesser samt har ansvaret för ekonomiska analyser, uppföljningar och lönsamhetsberäkningar. Rollen jobbar proaktivt för att ständigt förbättra bolagets affärer, även när det gäller tvärfunktionella processer som har sin början i inköpsorganisationen. Tillsammans med ditt team, bestående av 1-2 medarbetare, ansvarar du vidare för prissättningsstrategier, marginalfrågor och medverkar vid upprättande av affärsavtal.

Din profil
För att lyckas i rollen krävs att du har utbildning inom ekonomi, finans eller liknande. Du har erfarenhet av liknande uppgifter inom mode och/eller retail. Tidigare erfarenhet från controller-roller på företag med egen produktion till egna varumärken är meriterande men inget krav. Som person är du en initiativrik och kommunikativ problemlösare som har förmågan att metodiskt planera, prioritera och identifiera förbättringar. Du har en analytisk förmåga och kan tänka både strategiskt och affärsmässigt. Du jobbar självständigt mot uppsatta mål och deadlines men du är samtidigt en lagspelare som har lätt för att samarbeta med andra, både dina närmaste kollegor och medarbetare inom andra funktioner på Nelly.com.

Vad vi erbjuder
På Nelly.com delar vi Nelly-andan: där vi ser möjligheter, har ett business-mindset och trivs med förändring. Vi vill lära genom att göra, vi vill förverkliga våra idéer och vi är redo att jobba för det vi tror på – och ha roligt under tiden. Vi erbjuder en kreativ och inspirerande arbetsplats där vi ständigt utmanar och skapar nya upplevelser i en öppen och transparent miljö. Alla är delaktiga i den framgång vi skapar. Vi värdesätter våra medarbetares livspussel och det finns goda möjligheter att kombinera arbete på kontoret med hemarbete.

Du utgår från huvudkontoret i Borås, alternativt från vår flaggskeppsbutik i Stockholm. Oavsett var du befinner dig kommer du att behöva närvara på huvudkontoret med jämna mellanrum, enligt överenskommelse.

Kontakt och ansökan
Infinity HR är framgångsrika i rekrytering av spetskvalitet till kulturstarka bolag och vår självklara partner i denna rekrytering. För mer info om tjänsten eller urvalsprocessen, vänligen kontakta Emil Nilsson på telefon, 070-5591192, Mårten Näsvall på e-mail; [email protected] eller Anton Fredriksson på e-mail; [email protected].

Urval sker löpande under juni 2024. Välkommen att söka tjänsten genom att använda ansökningsformuläret nedan. Visa mindre

Nelly.com - Sustainability Manager

. Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm. Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste ... Visa mer
.
Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm.

Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste trenderna och de bästa varumärkena.

Hos Nelly.com får du breda karriärmöjligheter i ett bolag som värdesätter innovation, driv och initiativ.

Som en av Nordens ledande e-handlare inom mode erbjuder Nelly.com ett noggrant utvalt sortiment av kläder, skor och accessoarer för unga kvinnor och män. Nu söker vi en driven och kommersiell Sustainability Manager som känner sig manad att leda och utveckla bolagets hållbarhetsarbete.

Dina arbetsuppgifter
Som Sustainability Manager på Nelly.com har du ett övergripande ansvar för att utveckla och implementera företagets hållbarhetsstrategi. Du leder och koordinerar olika hållbarhetsinitiativ och projekt över hela företaget. Hit hör bland annat att sätta upp nya rapporteringsstrukturer, ta fram och leda utbildningsprogram och att kommunicera företagets hållbarhetsarbete såväl internt som externt. Du representerar också Nelly.com vid olika hållbarhetsevent, konferenser och branschsammankomster. Du kommer ha ett nära samarbete med vår Production, Sourcing & CSR Manager, där ni samarbetar för att minska företagets koldioxidavtryck och optimera resursanvändningen. Tillsammans kommer ni bland annat att arbeta för att säkerställa att Nelly.com uppfyller de krav som ställs av European Green Deal. Du rapporterar direkt till vår VD och arbetar tvärfunktionellt med alla avdelningar.

Din profil
För att trivas i rollen krävs att du har tidigare erfarenhet av arbete med hållbarhet, gärna inom mode- eller detaljhandel. Du är väl insatt i EU:s regelverk inom hållbarhet, bland annat European Green Deal. Du är en van projektledare som trivs i att leda komplexa hållbarhetsprojekt. Som person har du förmågan att på ett kommunikativt sätt engagera och utbilda medarbetare i hållbarhet. Rollen innebär en hög grad av självständighet vilket förutsätter att du har förmåga att både ta initiativ och se den stora bilden. Du bör också trivas med att skapa relationer och representera företaget i olika sammanhang och mot olika partners och intressenter.

Vad vi erbjuder
På Nelly.com delar vi Nelly-andan: där vi ser möjligheter, har ett business-mindset och trivs med förändring. Vi vill lära genom att göra, vi vill förverkliga våra idéer och vi är redo att jobba för det vi tror på – och ha roligt under tiden. Vi erbjuder en kreativ och inspirerande arbetsplats där vi ständigt utmanar och skapar nya upplevelser i en öppen och transparent miljö. Alla är delaktiga i den framgång vi skapar. Vi värdesätter våra medarbetares livspussel och det finns goda möjligheter att kombinera arbete på kontoret med hemarbete.

Du utgår från huvudkontoret i Borås alternativt från flaggskeppsbutiken i Stockholm, oavsett kommer du behöva närvara på huvudkontoret med jämna mellanrum enligt överenskommelse.

Kontakt och ansökan
Infinity HR är framgångsrika i rekrytering av spetskvalitet till kulturstarka bolag och vår självklara partner i denna rekrytering. För mer info om tjänsten eller urvalsprocessen, vänligen kontakta Emil Nilsson på telefon, 070-5591192, Mårten Näsvall på e-mail; [email protected] eller Anton Fredriksson på e-mail; [email protected].

Urval sker löpande under juni 2024. Välkommen att söka tjänsten genom att använda ansökningsformuläret nedan. Visa mindre

Bli franchisetagare i modernt butikskoncept i anslutning till Shell, Borås

St1 är ett modernt energibolag med visionen att vara den ledande producenten och försäljaren av CO2-medveten energi. Idag driver St1 dryga 480 St1- och Shellstationer i Sverige, från Trelleborg i syd till Haparanda i norr. Båda kedjorna erbjuder drivmedelsprodukter som uppfyller kundernas höga förväntningar och som utvecklats med förnybara och hållbara bioprodukter för att uppnå Sveriges högt ställda krav på minskad miljöpåverkan. Våra bemannade Shellstati... Visa mer
St1 är ett modernt energibolag med visionen att vara den ledande producenten och försäljaren av CO2-medveten energi. Idag driver St1 dryga 480 St1- och Shellstationer i Sverige, från Trelleborg i syd till Haparanda i norr. Båda kedjorna erbjuder drivmedelsprodukter som uppfyller kundernas höga förväntningar och som utvecklats med förnybara och hållbara bioprodukter för att uppnå Sveriges högt ställda krav på minskad miljöpåverkan. Våra bemannade Shellstationer har drygt 100 butiker som är placerade i nära anslutning där vi erbjuder kunden allt från mat, kaffe, konfektyr och dryck förutom att förstås också tanka och tvätta bilen. Och det är till dessa butiker som vi anlitar franchisetagare som vill och kan driva en bekvämlighetsbutik med framtidsfokus under ett helt nytt koncept och varumärke.

Till Välkommen in-butiken vid Shell-stationen på Viaredsvägen i Borås söker vi nu en driven, service-minded och hjärtlig franchisetagare som utan tvekan kan ställa sig bakom St1’s värdeord; kvalitet, familjärt, omhändertagande och lustfyllt. Ett modernt nytt koncept med fokus på service, avkoppling och matupplevelser kommer under de närmsta åren att rullas ut på samtliga butiker vid Shells drivmedelsanläggningar. Vill du vara med på resan att skapa framtidens destination för människan på väg, uppmanar vi dig att läsa vidare!

Jobbet
Det är du och dina medarbetare som gör skillnad och säkerställer upplevelsen genom kundmötet och maten som ni bereder, som ska inspirera människorna på väg att stanna till. Som franchisetagare får du en avgörande roll i att säkra kundlöftet och skapa lönsamhet. Du utvecklar och driver din lokala verksamhet inom ramarna för konceptet och i linje med bolagets övergripande strategier för att säkra konkurrenskraft och attraktion på marknaden.

Vem är du?
Vi söker dig som har kundservice i blodet och som älskar när det är högt tempo i vardagen. Du trivs allra bäst på butiksgolvet där du ger dina gäster en oslagbar service samtidigt som du coachar och utvecklar dina medarbetare. Du är en nyfiken person som ser möjligheter och tar personligt ansvar för helheten i din verksamhet.

Vi förväntar oss att du har erfarenhet av

• Försäljning och ledarskap i butik/restaurang eller liknande
• Rekrytering och utveckling av medarbetare
• Personalansvar och personalledning
• Rapportering, resultat- och finansiell uppföljning
• Efterlevnad och uppföljning av koncept

Som Franchisetagare driver du din lokala butik i eget aktiebolag. St1 hjälper dig med inköp, marknadsföring, ekonomi och personaladministration och ger dig chansen att fullt ut ägna dig åt försäljning, verksamhetsutveckling och coachning av medarbetare.

Kontakt Infinity HR är St1s rekryteringspartner. För frågor angående rollen som franchisetagare eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Anton Fredriksson på Infinity HR, Tel 070-3115159.

Ansök via formuläret nedan. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan. Visa mindre

Nelly.com - CRM Manager

. Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm. Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste ... Visa mer
.
Nelly.com är en välkänd e-handelspionjär. Sedan starten 2004 har vi byggt ett starkt varumärke med cirka 900 000 aktiva kunder. Idag består Nelly.com av cirka 200 medarbetare varav hälften jobbar på vårt lager i Borås, resten främst från vårt huvudkontor i Borås eller i vår flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Stockholm.

Vi hjälper Nordens unga kvinnor och män att känna sig snygga varje dag. Vi erbjuder mode för alla tillfällen som speglar de snyggaste trenderna och de bästa varumärkena.

Hos Nelly.com får du breda karriärmöjligheter i ett bolag som värdesätter innovation, driv och initiativ.

Vill du jobba med CRM för en av Nordens största och mest välkända modeföretag? Nelly.com söker nu en CRM Manager till vårt dedikerade Sales Team. Här får du stora möjligheter att växa i en roll med såväl ansvar som flexibilitet.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som CRM Manager utvecklar du kundkommunikationen på Nelly.com och NLYman.com och skapar bästa möjliga förutsättningar för en bra kundresa. Vårt mål är att ha nöjda och lojala kunder både innan och efter första köpet. Som CRM Manager arbetar du övergripande med att skapa en kort- och långsiktig roadmap kring e-mail-marketing och andra lojalitetsaktiviteter. Rollen innebär ansvar för att implementera och följa upp en CRM-plan, tillsammans med andra roller inom Nelly.com och NLYman.com. Du arbetar med segmentering och konceptuell kommunikation samt ser till att vi har rätt tekniska förutsättningar för att ta oss framåt. Du har budgetansvar och övergripande resultatansvar för CRM samt personalansvar för en medarbetare. Du rapporterar till Chief Sales Officer och du har en nyckelfunktion inom Sales men även gentemot produktionsteamet som skapar våra newsletters.

Din profil
Som CRM Manager på Nelly.com och NLYman.com arbetar du till stor del data- och resultatdrivet vilket förutsätter att du gillar att identifiera och utveckla lönsamma strategier för effektiv digital marknadsföring. Samtidigt som du jobbar mycket strategiskt bör du också gilla att rent operativt få saker att hända. Du ska ha ett stort intresse av e-handel, försäljning och kundlojalitet. I bagaget har du erfarenheter av att skapa starka intäktskanaler med fokus på smarta kundresor samt personlig och datadriven kommunikation. Du är en van projektledare som kan bolla många parallella projekt. Ditt mindset är att proaktivt söka nya affärsmöjligheter, insikter och dold potential genom ett gediget analysarbete.

Vad vi erbjuder
På Nelly.com delar vi Nelly-andan: där vi ser möjligheter, har ett business-mindset och trivs med förändring. Vi vill lära genom att göra, vi vill förverkliga våra idéer och vi är redo att jobba för det vi tror på – och ha roligt under tiden. Vi erbjuder en kreativ och inspirerande arbetsplats där vi ständigt utmanar och skapar nya upplevelser i en öppen och transparent miljö. Alla är delaktiga i den framgång vi skapar. Vi värdesätter våra medarbetares livspussel och det finns goda möjligheter att kombinera arbete på kontoret med hemarbete.

Du utgår från huvudkontoret i Borås alternativt från flaggskeppsbutiken i Stockholm, oavsett kommer du behöva närvara på huvudkontoret med jämna mellanrum enligt överenskommelse.

Kontakt och ansökan
Infinity HR är framgångsrika i rekrytering av spetskvalitet till kulturstarka bolag och vår självklara partner i denna rekrytering. För mer info om tjänsten eller urvalsprocessen, vänligen kontakta Emil Nilsson på telefon, 070-5591192, Mårten Näsvall på e-mail; [email protected] eller Anton Fredriksson på e-mail; [email protected].

Urval sker löpande under juni 2024. Välkommen att söka tjänsten genom att använda ansökningsformuläret nedan. Visa mindre

Platschef till Autoexpertens butik i Borås

Autoexperten är en rikstäckande butiks- och bilverkstadskedja med nära 60 butiker och över 430 verkstäder anslutna. Kunnig och serviceinriktad personal tillsammans med en hög tillgänglighet är viktiga framgångsfaktorer för oss. I vår webshop kan du beställa tillbehör till bilen och garaget samt reservdelar för släpvagn dygnet runt med uthämtning i butik inom 24h och hemleverans inom 3 vardagar. I vår fortsatta satsning i Västsverige jobbar vi hårt från ... Visa mer
Autoexperten är en rikstäckande butiks- och bilverkstadskedja med nära 60 butiker och över 430 verkstäder anslutna. Kunnig och serviceinriktad personal tillsammans med en hög tillgänglighet är viktiga framgångsfaktorer för oss. I vår webshop kan du beställa tillbehör till bilen och garaget samt reservdelar för släpvagn dygnet runt med uthämtning i butik inom 24h och hemleverans inom 3 vardagar.

I vår fortsatta satsning i Västsverige jobbar vi hårt från vår butik i Borås för att hela tiden förbättra vår service och varuförsörjning. Vi söker en duktig ledare som vill driva anläggningen framåt, ge vår personal fortsatt utveckling och stärka vår position och närvaro lokalt än mer. Vill du vara med i denna satsning, då är rollen som platschef hos Autoexperten något för dig!

OM TJÄNSTEN
Som platschef blir du en viktig kugge för vår butik i Borås. Du har budget- och resultatansvar för verksamheten, samt personalansvar för 6 medarbetare. Från vår butik sker försäljning och distribution främst ut mot bilverkstäder och företagskunder, men till viss del även mot privatkonsumenter. Dina kunskaper om bilar och reservdelar är viktiga för att fullt ut lyckas i rollen som Platschef inom Autoexperten.

ARBETSUPPGIFTER

• Utveckla verksamheten och personalen med tyngdpunkt på att öka försäljningen
• Ansvara och medverka i den dagliga driften för att nå uppsatta mål
• Leda och coacha medarbetarna för att bearbeta och stärka Autoexpertens varumärke på den lokala marknaden
• Säkerställa personalbehov och kompetens
• Säkerställa att butiken har rätt utrustning och hjälpmedel
• Budgetering tillsammans med närmsta chef

Du rapporterar till Operativ Chef Väst.

VEM ÄR DU
Stor vikt kommer att läggas vid ledarskapet och arbetet med att skapa ett ”dreamteam” med högt kvalitetstänk och kunden i fokus. Som platschef har du en engagerad, empatisk och prestigelös ledarstil, men som kan ”peka med hela handen” när det behövs. Du är kommunikativ och van att fatta beslut. Du är kund- och lönsamhetsorienterad, en entreprenör med vana från kedjekoncept. Vidare ser vi att du är affärsmässig, driven, försäljningsorienterad och målinriktad samtidigt som inga uppgifter är för små för att ta tag i ute på butiksgolvet.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har erfarenhet av personal- och resultatansvar, med dokumenterat goda resultat. Du är van att leda och motivera medarbetare. Stor vikt läggs på din förmåga att som ledare vara tydlig, entusiasmerande samt lösningsorienterad för ditt team och dina kunder. Du har grundläggande kunskaper i Office-paketet samt behärskar svenska i tal och skrift och självklart innehar du B-körkort. I den bästa av världar kommer du troligen från den fria eftermarknadsbranschen eller en närliggande bransch där du jobbat med ledarskap, daglig drift, försäljning och flöden (logistik eller butik).

Ledord för framgångsrika platschefer inom Autoexperten:
Entreprenörskap: Har engagemang, vilja och driv
Kundfokus: Tänker sälj, skapar goda kundrelationer och har ”koll på affären”
Ledarskap: Förmåga att leda, följa upp och utveckla sin personal
Ekonomi: Grundläggande kunskap inom ekonomi och förståelse om vad som driver intäkter och kostnader
Bilar: Ett stort bil-kunnande eller intresse är starkt meriterande och en förutsättning för din trovärdighet i rollen

Start: Omgående
Omfattning: Tillsvidare, Heltid
Placering: Borås
Lön: Månadslön plus bonus

KONTAKT/ANSÖKAN
Infinity HR är vår rekryteringspartner och ansvariga för denna urvalsprocess. För mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta Anton Fredriksson, Infinity HR på Tel 070-311 51 59.

I ansökan/Personliga brev vill vi att du beskriver din relation till bilar. Läs mer på https://www.autoexperten.se/

Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens slut.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Platschef till Autoexpertens butik i Borås

Autoexperten är en rikstäckande butiks- och bilverkstadskedja med nära 60 butiker och över 430 verkstäder anslutna. Kunnig och serviceinriktad personal tillsammans med en hög tillgänglighet är viktiga framgångsfaktorer för oss. I vår webshop kan du beställa tillbehör till bilen och garaget samt reservdelar för släpvagn dygnet runt med uthämtning i butik inom 24h och hemleverans inom 3 vardagar. I vår fortsatta satsning i Västsverige jobbar vi hårt från ... Visa mer
Autoexperten är en rikstäckande butiks- och bilverkstadskedja med nära 60 butiker och över 430 verkstäder anslutna. Kunnig och serviceinriktad personal tillsammans med en hög tillgänglighet är viktiga framgångsfaktorer för oss. I vår webshop kan du beställa tillbehör till bilen och garaget samt reservdelar för släpvagn dygnet runt med uthämtning i butik inom 24h och hemleverans inom 3 vardagar.

I vår fortsatta satsning i Västsverige jobbar vi hårt från vår butik i Borås för att hela tiden förbättra vår service och varuförsörjning. Vi söker en duktig ledare som vill driva anläggningen framåt, ge vår personal fortsatt utveckling och stärka vår position och närvaro lokalt än mer. Vill du vara med i denna satsning, då är rollen som platschef hos Autoexperten något för dig!

OM TJÄNSTEN
Som platschef blir du en viktig kugge för vår butik i Borås. Du har budget- och resultatansvar för verksamheten, samt personalansvar för 6 medarbetare. Från vår butik sker försäljning och distribution främst ut mot bilverkstäder och företagskunder, men till viss del även mot privatkonsumenter. Dina kunskaper om bilar och reservdelar är viktiga för att fullt ut lyckas i rollen som Platschef inom Autoexperten.

ARBETSUPPGIFTER

• Utveckla verksamheten och personalen med tyngdpunkt på att öka försäljningen
• Ansvara och medverka i den dagliga driften för att nå uppsatta mål
• Leda och coacha medarbetarna för att bearbeta och stärka Autoexpertens varumärke på den lokala marknaden
• Säkerställa personalbehov och kompetens
• Säkerställa att butiken har rätt utrustning och hjälpmedel
• Budgetering tillsammans med närmsta chef

Du rapporterar till Operativ Chef Väst.

VEM ÄR DU
Stor vikt kommer att läggas vid ledarskapet och arbetet med att skapa ett ”dreamteam” med högt kvalitetstänk och kunden i fokus. Som platschef har du en engagerad, empatisk och prestigelös ledarstil, men som kan ”peka med hela handen” när det behövs. Du är kommunikativ och van att fatta beslut. Du är kund- och lönsamhetsorienterad, en entreprenör med vana från kedjekoncept. Vidare ser vi att du är affärsmässig, driven, försäljningsorienterad och målinriktad samtidigt som inga uppgifter är för små för att ta tag i ute på butiksgolvet.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har erfarenhet av personal- och resultatansvar, med dokumenterat goda resultat. Du är van att leda och motivera medarbetare. Stor vikt läggs på din förmåga att som ledare vara tydlig, entusiasmerande samt lösningsorienterad för ditt team och dina kunder. Du har grundläggande kunskaper i Office-paketet samt behärskar svenska i tal och skrift och självklart innehar du B-körkort. I den bästa av världar kommer du troligen från den fria eftermarknadsbranschen eller en närliggande bransch där du jobbat med ledarskap, daglig drift, försäljning och flöden (logistik eller butik).

Ledord för framgångsrika platschefer inom Autoexperten:
Entreprenörskap: Har engagemang, vilja och driv
Kundfokus: Tänker sälj, skapar goda kundrelationer och har ”koll på affären”
Ledarskap: Förmåga att leda, följa upp och utveckla sin personal
Ekonomi: Grundläggande kunskap inom ekonomi och förståelse om vad som driver intäkter och kostnader
Bilar: Ett stort bil-kunnande eller intresse är starkt meriterande och en förutsättning för din trovärdighet i rollen

Start: Omgående
Omfattning: Tillsvidare, Heltid
Placering: Borås
Lön: Månadslön plus bonus

KONTAKT/ANSÖKAN
Infinity HR är vår rekryteringspartner och ansvariga för denna urvalsprocess. För mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta Anton Fredriksson, Infinity HR på Tel 070-311 51 59.

I ansökan/Personliga brev vill vi att du beskriver din relation till bilar. Läs mer på https://www.autoexperten.se/

Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens slut.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Platschef till Autoexpertens butik i Borås

Autoexperten är en rikstäckande butiks- och bilverkstadskedja med nära 60 butiker och över 430 verkstäder anslutna. Kunnig och serviceinriktad personal tillsammans med en hög tillgänglighet är viktiga framgångsfaktorer för oss. I vår webshop kan du beställa tillbehör till bilen och garaget samt reservdelar för släpvagn dygnet runt med uthämtning i butik inom 24h och hemleverans inom 3 vardagar. I vår fortsatta satsning i Västsverige jobbar vi hårt från ... Visa mer
Autoexperten är en rikstäckande butiks- och bilverkstadskedja med nära 60 butiker och över 430 verkstäder anslutna. Kunnig och serviceinriktad personal tillsammans med en hög tillgänglighet är viktiga framgångsfaktorer för oss. I vår webshop kan du beställa tillbehör till bilen och garaget samt reservdelar för släpvagn dygnet runt med uthämtning i butik inom 24h och hemleverans inom 3 vardagar.

I vår fortsatta satsning i Västsverige jobbar vi hårt från vår butik i Borås för att hela tiden förbättra vår service och varuförsörjning. Vi söker en duktig ledare som vill driva anläggningen framåt, ge vår personal fortsatt utveckling och stärka vår position och närvaro lokalt än mer. Vill du vara med i denna satsning, då är rollen som platschef hos Autoexperten något för dig!

OM TJÄNSTEN
Som platschef blir du en viktig kugge för vår butik i Borås. Du har budget- och resultatansvar för verksamheten, samt personalansvar för 6 medarbetare. Från vår butik sker försäljning och distribution främst ut mot bilverkstäder och företagskunder, men till viss del även mot privatkonsumenter. Dina kunskaper om bilar och reservdelar är viktiga för att fullt ut lyckas i rollen som Platschef inom Autoexperten.

ARBETSUPPGIFTER

• Utveckla verksamheten och personalen med tyngdpunkt på att öka försäljningen
• Ansvara och medverka i den dagliga driften för att nå uppsatta mål
• Leda och coacha medarbetarna för att bearbeta och stärka Autoexpertens varumärke på den lokala marknaden
• Säkerställa personalbehov och kompetens
• Säkerställa att butiken har rätt utrustning och hjälpmedel
• Budgetering tillsammans med närmsta chef

Du rapporterar till Operativ Chef Väst.

VEM ÄR DU
Stor vikt kommer att läggas vid ledarskapet och arbetet med att skapa ett ”dreamteam” med högt kvalitetstänk och kunden i fokus. Som platschef har du en engagerad, empatisk och prestigelös ledarstil, men som kan ”peka med hela handen” när det behövs. Du är kommunikativ och van att fatta beslut. Du är kund- och lönsamhetsorienterad, en entreprenör med vana från kedjekoncept. Vidare ser vi att du är affärsmässig, driven, försäljningsorienterad och målinriktad samtidigt som inga uppgifter är för små för att ta tag i ute på butiksgolvet.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har erfarenhet av personal- och resultatansvar, med dokumenterat goda resultat. Du är van att leda och motivera medarbetare. Stor vikt läggs på din förmåga att som ledare vara tydlig, entusiasmerande samt lösningsorienterad för ditt team och dina kunder. Du har grundläggande kunskaper i Office-paketet samt behärskar svenska i tal och skrift och självklart innehar du B-körkort. I den bästa av världar kommer du troligen från den fria eftermarknadsbranschen eller en närliggande bransch där du jobbat med ledarskap, daglig drift, försäljning och flöden (logistik eller butik).

Ledord för framgångsrika platschefer inom Autoexperten:
Entreprenörskap: Har engagemang, vilja och driv
Kundfokus: Tänker sälj, skapar goda kundrelationer och har ”koll på affären”
Ledarskap: Förmåga att leda, följa upp och utveckla sin personal
Ekonomi: Grundläggande kunskap inom ekonomi och förståelse om vad som driver intäkter och kostnader
Bilar: Ett stort bil-kunnande eller intresse är starkt meriterande och en förutsättning för din trovärdighet i rollen

Start: Omgående
Omfattning: Tillsvidare, Heltid
Placering: Borås
Lön: Månadslön plus bonus

KONTAKT/ANSÖKAN
Infinity HR är vår rekryteringspartner och ansvariga för denna urvalsprocess. För mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta Anton Fredriksson, Infinity HR på Tel 070-311 51 59.

I ansökan/Personliga brev vill vi att du beskriver din relation till bilar. Läs mer på https://www.autoexperten.se/

Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens slut.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Platschef till Autoexpertens butik i Borås

Autoexperten är en rikstäckande butiks- och bilverkstadskedja med nära 60 butiker och över 430 verkstäder anslutna. Kunnig och serviceinriktad personal tillsammans med en hög tillgänglighet är viktiga framgångsfaktorer för oss. I vår webshop kan du beställa tillbehör till bilen och garaget samt reservdelar för släpvagn dygnet runt med uthämtning i butik inom 24h och hemleverans inom 3 vardagar. I vår fortsatta satsning i Västsverige jobbar vi hårt från ... Visa mer
Autoexperten är en rikstäckande butiks- och bilverkstadskedja med nära 60 butiker och över 430 verkstäder anslutna. Kunnig och serviceinriktad personal tillsammans med en hög tillgänglighet är viktiga framgångsfaktorer för oss. I vår webshop kan du beställa tillbehör till bilen och garaget samt reservdelar för släpvagn dygnet runt med uthämtning i butik inom 24h och hemleverans inom 3 vardagar.

I vår fortsatta satsning i Västsverige jobbar vi hårt från vår butik i Borås för att hela tiden förbättra vår service och varuförsörjning. Vi söker en duktig ledare som vill driva anläggningen framåt, ge vår personal fortsatt utveckling och stärka vår position och närvaro lokalt än mer. Vill du vara med i denna satsning, då är rollen som platschef hos Autoexperten något för dig!

OM TJÄNSTEN
Som platschef blir du en viktig kugge för vår butik i Borås. Du har budget- och resultatansvar för verksamheten, samt personalansvar för 6 medarbetare. Från vår butik sker försäljning och distribution främst ut mot bilverkstäder och företagskunder, men till viss del även mot privatkonsumenter.

ARBETSUPPGIFTER

• Utveckla verksamheten och personalen med tyngdpunkt på att öka försäljningen
• Ansvara och medverka i den dagliga driften för att nå uppsatta mål
• Leda och coacha medarbetarna för att bearbeta och stärka Autoexpertens varumärke på den lokala marknaden
• Säkerställa personalbehov och kompetens
• Säkerställa att butiken har rätt utrustning och hjälpmedel
• Budgetering tillsammans med närmsta chef

Du rapporterar till Operativ Chef Väst.

VEM ÄR DU
Stor vikt kommer att läggas vid ledarskapet och arbetet med att skapa ett ”dreamteam” med högt kvalitetstänk och kunden i fokus. Som platschef har du en engagerad, empatisk och prestigelös ledarstil, men som kan ”peka med hela handen” när det behövs. Du är kommunikativ och van att fatta beslut. Du är kund- och lönsamhetsorienterad, en entreprenör med vana från kedjekoncept. Vidare ser vi att du är affärsmässig, driven, försäljningsorienterad och målinriktad samtidigt som inga uppgifter är för små för att ta tag i ute på butiksgolvet.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har erfarenhet av personal- och resultatansvar, med dokumenterat goda resultat. Du är van att leda och motivera medarbetare. Stor vikt läggs på din förmåga att som ledare vara tydlig, entusiasmerande samt lösningsorienterad för ditt team och dina kunder. Du har grundläggande kunskaper i Office-paketet samt behärskar svenska i tal och skrift och självklart innehar du B-körkort. I den bästa av världar kommer du troligen från den fria eftermarknadsbranschen eller en närliggande bransch där du jobbat med ledarskap, daglig drift, försäljning och flöden (produktion, logistik eller butik).

Ledord för framgångsrika platschefer inom Autoexperten:
Entreprenörskap: Har engagemang, vilja och driv
Kundfokus: Tänker sälj, skapar goda kundrelationer och har ”koll på affären”
Ledarskap: Förmåga att leda, följa upp och utveckla sin personal
Ekonomi: Grundläggande kunskap inom ekonomi och förståelse om vad som driver intäkter och kostnader
Bilar: Ett stort bil-kunnande eller intresse är starkt meriterande och en förutsättning för din trovärdighet i rollen

Start: Omgående
Omfattning: Tillsvidare, Heltid
Placering: Borås
Lön: Månadslön plus bonus

KONTAKT/ANSÖKAN
Infinity HR är vår rekryteringspartner och ansvariga för denna urvalsprocess. För mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta Anton Fredriksson, Infinity HR på Tel 070-311 51 59 eller Mårten Näsvall på mail: [email protected].

I ansökan vill vi att du beskriver din relation till bilar. Läs mer på https://www.autoexperten.se/

Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens slut.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre